Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam chciał bym się dowiedzieć czy jd 2250:

-pociągnie HW 6011

-kosiarkę dyskową 2.8m

-Jaki agregat ścierniskowy ?

-jaki agregat uprawowo siewny ?

-czy będzie dobrze chodził z turem bo mam takiego na oku i nie wiem czy one dobrze chodzą z turami ?

 

pozdrawiam ;)

Opublikowano

@jerzy86

Oto caly schemat załanczania przedniego napedu. Co do kolejnosci montazu to nie powiem co na 100% jak to bylo bo naprawialem to kilka lat temu ale jesli zmontujesz tak jak jest w na schemacie to bedzie ok.

 

Multi Disc Clutch

 

@waldek315

Co do 2250 to poradzi sobie we wszystkich maszynach jakie wymieniłeś, agregat scierniskowy 2.1m powinien dac rade,uprawowo-siewny 2.5m przy dobrym dociazeniu przodu. Do tura takze sie nadaje przy czym brak rewersu nie umili pracy ładowaczem. Jesli masz zamiar coagac po jednej przyczepie(8t) to bez pneumatyki da rade,lecz jak masz zamiar ciagac po 2 przyczepy (16t) to wypadalo by poszukac z pneumatyka lub samodzielnie zamontowac seta.

Opublikowano

Jak nie mielismy JD to 3p targał po 15 ton kilknascie razy w roku, wiec 2250 poradzi sobie. Z pola to wiadomo sciagasz po jednej, ale na asfalcie to spokojnie pociagnie i wyhamuje. Co do ceny to nawet bym powiedzial ze niezla jak za taki egzemplarz,jesli wszystko sprawne oczywiscie. Sprawdz dokladnie przedni most i przedni naped najlepiej pod obciazeniem i na rozgrzanym oleju.

Opublikowano

@szczewko

Dzięki za schemat, zajmę się tym po sezonie.

 

@waldek315

kosiarka 2,8 dla 65 KM to całkiem sporo zależy jeszcze co to za kosiarka.

ja mam 2140 z turem i nie narzekam, wiadomo rewers by się przydał ale na ogół wystarcza mi jak wrzucę czwarty bieg i macham wajchą do przodu i do tyłu między wolnymi biegami i wstecznym, tylko sprawdź czy biegi lekko wchodzą.

Opublikowano

Kosiłem w tym roku Claasem 3,0m i Fellą 3,2m i muszę powiedzieć, że z mimo iż Fella znacznie cięższa i trochę większa ciągnik miał nią lżej kręcić. Więc dużo zależy od konstrukcji samej kosiarki. Z tą 3m to bym się tak nie rozpędzał, moim zdaniem 2,8 dla 65 KM to jest już max.

 

Zaraz opiernicz dostaniemy od admina za pisanie o kosiarkach w dziale dla ciągników :)

Opublikowano

ja mam jd 3050 z turbina i jedynie co wyminialem przez 4 lata to uszczelke od żaby a takto bajka

robote robi a 1224 to ma pod soba co dwunastka ma 120 koni a on 105 to nie ma porownania o wiele lepszy :D

Opublikowano

Witam chciał bym się poradzić czy opłaca się kupić JD

Więc traktor ma mieć minimum 100km najlepiej 6 cyl. bo 4cyl + turbo odpada a moc max to tak 130km

Chodzi mi o JD te z ''przegródką' ( te z dzieloną kabina )

Opublikowano (edytowane)

Witam mam prośbę do użytkowników JD 4240s. Czy dużo palą, jak u nich z awaryjnością?? Miałby on pracować na 20h. Mam takiego nawet ładnego na oku. Pozdrawiam.

Tematy połączone

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano (edytowane)

jak sie nie myle to jest ciagnik bez przedniego napedu wiec nie wiem czy warto

edit: wersja s czyli 4x4

cena czesci moze przerazac, szczegolnie ori

a ze spalaniem jest tyle opini co uzytkownikow

Edytowane przez izydor6280
Opublikowano

no właśnie to jest wersja 4240S czyli z przednim. chodzi mi bardziej o to, na co trzeba zwrócić uwagę przy zakupie. co może być jego bolączką i na co szczególnie zwrócić uwagę. Ps. Bo np słyszałem, że mają one niezbyt dobrą hydraulikę....

Opublikowano

a słyszał ktoś może coś o tym, że może być w nich słaba hydraulika?? Bo ktoś mi tak powiedział i trochę się obawiam. Miałby on Ciągać agregat aktywny z siewnikiem i dużą czwórkę w orce. No i muszę dodać że mam niezłe górki i średniej klasy ziemie....

Opublikowano (edytowane)

Wszystko da się naprawić. Pozostaje kwestia ceny części, które do tanich nie należą. A nie chcesz czegoś z seri 3040-3640? Bardziej popularny model i skrzynie proste.

Albo 3050-3650, dają rade w pługach 4 obrotowych.

Edytowane przez ArekJD1177
Opublikowano

Ciągnik w miarę dobry, konstrukcja jeszcze nie przekombinowana za to dość wiekowa (chyba w '82 był koniec produkcji).

My mamy wersję z TUR'em, oraz przednim 'zderzakiem' do podłączenia narzędzi typu pług śnieżny.

Jak na razie to był problem z hydrauliką, tylne gniazda były wymieniane na nowe "oryginalne zamienniki" a i tak w tym roku trzeba było zrobić regenerację bo ciekły.

Pękł wąż od pompki wspomagania układu kierowniczego, drugi chyba od układu hydraulicznego (tzn. była tam metalowa rurka którą wężem zastąpiliśmy).

W układzie paliwowym pękł trójnik w układzie odprowadzającym nadmiar paliwa z wtryskiwaczy, jednego nie da się kupić trzeba cały komplet za ok. 700zł.

My to naprawiliśmy na patent i śmiga jak szalony.

 

Maszynka robiła z pługiem zawieszanym 4 skibowym kverneland i broną talerzową 3m kuhn.

Bez problemu dawał radę, nawet na górkach.

Podoba mi się w tym ciągniku skrzynia biegów, jakoś tak fajnie się z nią pracuje.

 

Co mnie denerwuję to, że zaczep jest "schowany pod kabiną" - źle go widać i trudno elegancko cofnąć pod np. przyczepę.

No i w naszej maszynie sprzęgło nie jest płynne, tzn. nie ma jako tako jazdy na pół sprzęgle, puszczałem najdelikatniej jak się dało a i tak brało całe. Bardzo denerwuje to w podczepianiu sprzętu i jest też trochę niebezpieczne.

 

Ogólnie polecam.

Cena i stan powinny zadecydować.

My daliśmy za naszego, już z dostawą z niemiec (jakieś 700km) ok. 10 tys. euro 2-3 lata temu.

Ale nie jest to nasz ciągnik podstawowy i się nie przemęcza.

Opublikowano

Teraz to już mało, raczej z doskoku jak coś się z innym sprzętem stanie.

Jak brał czynny udział to talerzówą 460ha lub więcej. Pługiem to parę dni w miarę potrzeb bo też inny zestaw do orania mieliśmy.

W transporcie w żniwa to śmiga od rana do nocy.

Sporo ciągał nawozu na przyczepach na pole w big'ach z racji tego TUR'a.

 

Jeden ból to cena części, w niczym nie ustępują ceną od najnowszych modeli a nawet są wyższe :(

Jeżeli sztuka nie jest jakoś trafiona to dbaj o olej, filtry patrz co z tyłu podłączasz i powinno być wszystko dobrze.

My mamy część sprzętu zalane olejami lepszymi a reszta gorszymi i nie mieszamy tego.

Problem to jest największy z przyczepami ale lepiej tego pilnować a można uniknąć niemiłych niespodzianek.

 

Ile chcą za tego JD?

Jaki jest stan?

Jak na 20 ha to na pewno taka maszyna starczy.

Producent podaje, że traktor ma 110 KM na wałku a mało to nie jest.

Machniesz wszystko w parę dni :D

Opublikowano

chcą za niego 27 do negocjacji. wygląda ładnie ale sama nie wiem bo jak by coś walnęło w tej złożonej hydraulice to pewnie nikt u mnie by mi tego nie naprawił i tego się trochę obawiam... ale z drugiej strony to one mają bardzo dobrą średnicę zawracania jak na 4x4 i to jest na duży plus w małym gospodarstwie... no ale zobaczymy. Dzięki za info.. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v