Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Bedziesz musiał solidnie dociazyc przod tak wiec jakies 600 kg na przod nie bedzie przesada. Ktos powie ze za mały ten ciagnik ale kiedys takim pracowałem i przy pługu 5 skibowym co zwykle ciagał 1222 i dawał rade az sie zdziwiłem.

Ja posiadam 3140 i sprawuje sie dobrze,nie miałem do tej pory zadnej powaznej awarii skrzyni biegów ani silnika wiec jestem zadowolony. Wiadomo usterki drobne zawsze sie zdarzaja ale czego oczekiwac po ponad 20 letnim ciagniku.

Opublikowano

Z przodu nie mam obciążników ale myślę dokupić bo kolega założył i maszyna zupełnie inaczej się sprawuje w moim jelonku mam przepracowane 7500mot i na razie wszystko dobrze ale gdy w zimie gdy był duży mróz go odpalałem to od dołu przy filtrze pojawiają się małe kropelki oleju myślę wymienić filtr oleju hydrauliki bo może być zapchany jeden mechanik mi pow iedział że bym go zupełnie wywalił teraz jest wszystko ok jeśli macie wiedzę na ten temat to proszę o informację pozdrawiam

Opublikowano

Własnie hydraulika to najbardziej wrazliwa czesci tego ciagnika. Jesli nie zmieniałes oleju to proponuje go zmienic wraz z filtrami bo zle moze sie to skonczyc. Tylko nie lej bron boze Hipolu ani innych Hydroli tylko oryginalny JD lub Fush, BP tez robi zgode ze specyfikacja i norma JD.

Opublikowano

W silniku wymieniłem olej na castrola tectiona ale wyciągałem bagnet od oleju hydraulicznego to olej jest zupełnie czyściutki pytałem o fusza w hurtowni to powiedzieli ni że jest drogi około 23zł litr myślę zalać agrolem aleczy agrol wystarczy?? sprzedawca z hurtowni powiedział że mobil fluid ma podobne właściwości mam pytanie ile wchodzi oleju hydraulicznego do jelonka i jeśli na bagnecie jest czysty to go wymieniać a ile jest filtrów hydrauliki pozdrawiam

Opublikowano

Czysty to on moze byc ale zurzyty takze. Wiesz kiedy był zmieniany??? Pewnie nie a nalezy co 1000 mth zmienic. Filtrow jest jeden wklad i czasami jeden przykrecany(z prawej strony pod kabina). Olej ma byc hydrauliczno-przekladniowy Agrol U niby moze byc ale poszukaj cos innego moze znajdziesz w dobrej cenie. Z Orlenu mozesz zalac Agro STOU 10w40 on spełnia norme JD. Co do ilosci to kup 50l bo tyle wchodzi do tej skrzyni,jak bedziesz spuszczał to ze wszystkich trzech korków spustowych.

Opublikowano

Tego ci nie powiem bo to dwa całkiem inne silniki wiec porownywac nie ma co. 4cyl bedzie mniej palił w lzejszych pracach bo w orce i uprawie pewnie podobnie bedzie co 6cyl w odniesieniu na ha pola.

Opublikowano

Witam ja mam kombajn john deere 965 i silnik 6turbo125koni heder 370 i na godzinę spali 10-11l a w sieczkarni 12l w porównaniu do zo56 to niewiele a ile ciągnik Twój spali w głębokiej orce i jaki pług ciągnie bo mój w 4 skibowym lemiesz 53cm zagonowym grudządz spalił 9-10l h a w lekkich robotach jak mu zapiołem kosiarkę rotacyjną potingera 220m to wy -szedł niewiele więcej niż c360-3p

Opublikowano

W orce swojego jeszcze nie liczyłem i sprawdze to dopiero na jesieni, w aktywnym 3m Lely+famarol 3m 7.5 litra na ha(11-12l na godzine) przy wydajnosci 1.5 ha/h. Ten twoj lemiesz ma 53 cm ale zabiera nie wiecej jak 35-40cm na skibe bo jest ustawiony pod kątem.

Opublikowano

Do tylnego mostu? z tego co mi wiadomo to hydraulika ;skrzynia i tylny most są razem połączone Sperling3350 jakiego masz jelonka i czy wymieniałeś olej hydrauliczny ile go wchodzi

Opublikowano

Witam mam pytanie sprawdzałem płyn chłodniczy w jonie i jest już brudny pasowało by go wymienić wystarczy petrygo czy trzeba zalać jakimś innym ??? a Wasze jelenie na jakim macie pozdrawiam

Opublikowano

@rafcik711 po pierwsze to nie piszemy posta pod postem, tylko edytujemy :blink: A po drugie ,to tak, olej ten lejemy do tylnego mostu czyli tak jak napisałeś ( hydraulika, skrzynia biegów i tylny most ). Co do tego płynu to pierwsze sobie sprawdź u mechanika na ile stopni C masz jeszcze odporny płyn, bo jeśli ok. -25-28 to bym nie wymieniał... A do tylnego mostu wchodzi ok 55 litrów oleju :D Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki Sperling za opinie i mam jeszcze jedno pytanko myślę zmienić opony z przodu mam 24-13:6 a czy można założyć 24-13:9są one troszkę szersze ale czy nie będzie problemów z przednim napędem pozdrawiam

Opublikowano

gdzie można dostać części do takich JD bo nigdzie nie widziałem poza allegro paroma rzeczami głównie chodzi mi o lampy przednie lusterka klosze tylnie przełączniki takie drobiazgi które przewarznie ciężko dostać. Może macie jakiś sklep z takimi drobiazgami to był bym bardzo wdzięczny :)

 

bo chce właśnie kupić jakiegoś jelonka ok.100km i nie wiem czy wybrać z klimą czy z pneumatyką i jaki model jest tani w eksploatacji

Opublikowano

Po samych zdjeciach widac ze ciagnik zadbany i dobrze utrzymany,lecz co jest w srodku to tylko po blizszych ogledzinach mozna stwierdzic.Co do samego modelu to bardzo dobry,ekonomiczny i trwały ciagnik,ktory przy prawidłowej eksploatacji słuzy bardzo duzo mth.Mimo 82 koni polskiego ursusa 1014 bije na głowe uciagiem i zwrotnoscia w polu.Ma spory przeswit wiec bardzo trudno go zakopac -"powiesić" w polu.Minusem moze byc brak sprezarki co utrudnia ciaganie ciezkich ładunków.

Opublikowano

Witam ja posiadam takiego samgo już 2 rok i narazie maszyna super.Jesli trafisz na zadbany model to oczy zamykać i brać .Maszyna naprawdę godna polecenia, wszystkie mechanizmy załączane bez elektroniki prosty w obsłudze.Kolego co to Twojej fotki to powiem tak wolałbym aby był w orginale. Na mije oko to ładnie wymalowany a silnik hydraulika i skrzynia ok???

Gość Profil usunięty
Opublikowano

 

Mimo 82 koni polskiego ursusa 1014 bije na głowe uciagiem i zwrotnoscia w polu.Ma spory przeswit wiec bardzo trudno go zakopac -"powiesić" w polu.Minusem moze byc brak sprezarki co utrudnia ciaganie ciezkich ładunków.

Jesli chodzi o zwrotność to się zgodzę, ale z uciągiem to trochę przesadziłeś. 1014 z obciążnikami waży ok 5 ton, 2140 mniej niż 4 tony. Nawet znaczek JD nie pomoże :D .

Opublikowano

Nic nie przesadziłem a masa to nie wszystko. Orałem nim kiedys takim samym pługiem jak Ursus 6 cyl z SKR-u (5 skibowy z UG),to wlasiciel pługa nie mogł wyjsc z podziwu jak on to robi. Jak nie chcesz to nie wierz,ja swoje widzialem i czułem pod nogą.

Opublikowano

Witam pamowie co Wy porównujecie U1014 ciągnik do JD???.Chciałbym to widzieć to przeciąganie na linie waga ciągnika to nie wszystko.Jeszcze jest takie coS jak siła uciągu.A tak na marginesie to powiem Wam że gość ciągał beczkę 10000l tym u 1014 to dychał mu ten ciągnik a dym to walił z komina że hej . Ja porzyczyłem tą beczkęna brugi dzien i wywoziłem pod kuku i JD sobie radził.Wieczorem odprowadziłem ją gospodarza to gość pytał ile mam koni w jelonku. Jak mu powiedziałem że 82konie to nie mógł uwierzyć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v