Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam pytanie czy ktoś się orientuje jakie powinno być ciśnienie w cylindrach ursus 1614, sprawdzaliśmy przez wtryskiwacz z zegarem i wychodzi 22 -24 atmosfer na kręceniu samym rozrusznikiem. Czy jest dobre czy za małe prosze o szybką odpowiedź

Opublikowano (edytowane)

Stopień sprężania: 17

najpierw Ty przeczytaj uważnie o co pytam, a nie mi pierdoły wysyłasz, nie mam tam nic o ciśnieniu w cylindrach ....

 

 

Edytowane przez JANCZAK1176
Opublikowano

cisnienie jest przyzwoite,

 

Powiem wiecej. Tu bardzo duzo zalezy od tego, jaką masz założoną uszczelke pod głowicą. Bo zmiana z 1,5 na 1,2 (niektórzy ludzie albo przez nieuwage albo z głupoty montują 1,5, podczas gdy powini 1,2) moze dac dodatkowe nawet kilka bar.

 

MI na grubszej nie chciał zapalac, a jak dałem cieńsza to przy -15, o ile rozrusznik da rade kręcic odpala po paru obrotach (bez ciepłej wody ani podgrzewaia płynu)

Te 0,3mm robi kolosalną różnice.

 

 

Opublikowano

ok dziękuje za odpowiedź:) u mnie pali po kilku obrotach nie zależnie od pogody, są nowe akumulatory rozrusznik i przełącznik pod siedzeniem chyba z 12 na 24... wymienialiśmy teraz końcówki wtrysków bo puszczały, traktor nie miał siły i niesamowicie dymił. Niektórzy mówią że to może być również wina turbo, więc wymieniliśmy pierścienie bo były zapieczone i teraz nie dymi i mam nadzieje że moc będzie się zgadzać;) chce założyć do niego klimatyzacje ale nie wiem za bardzo jak umieścić to wszystko maską.. wiesz może coś na ten temat?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v