Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Mam taki problem , jak mam właczony wom w ciagniku to zeby go wyłaczyc bez wyłanczania pompy powinno sie uzywac wajchy która sie zanjduje przy kierownicy. u mnie jak ruszam tą wajchą to wom sie wcale nie wyłancza. Czy moze wie ktos co sie mogło zepsuc i jak to naprawic ?? niedługo przyjdzie czas na robieni oprysków w polu a taka awaria :( Prosze o szybką POMOC !!!

Opublikowano

Też mam to samo ale jeszcze nie zaglądałem pod podłogę ale teraz będzie wolne to może sie zajży. A może z wierzchu wszystko jest prawidłowo a w środku sie coś rozłączyło.

Opublikowano

w sumie to fakt to może być sterowanie może trzeba tylko pręta trochę skrócić bo mogą być rozbite złączenia dźwigni, odkręć blachę środkową w kabinie i sprawdź czy włączając rączką porusza się dźwignia bezpośrednio włączająca roździelacz

Opublikowano

Kolego sprawdź czy na zgaszonym silniku i włączonej dźwigni tej pod siedzeniem da się obracać ręką końcówkę wom-u jak tak to odpada uszkodzenie tarcz. Sprawdź jeszcze czy z przewodów które idą do sterowania wom tam gdzie wchodzą do tylnego mostu jest cieśninie na nawłóczonym i wyłączonym jak jest na zmianę na obydwu to odpada ci rozdzielacz. Zostaje tylko awaria hamulca wom to bez wyciągania sprzęgła z tylnego mostu się nie obejdzie.

Opublikowano

Ja tam w moim 902 tez tak mam i sie nie przejmuje. Poprostu wylaczam pompe i jade dalej. Ale za to w 1224 nie mam tego problemu. Przesune dzwignie przy kierownicy i przestaje sie krecic ale za to na wylaczonym, wom-u nie ruszy nawet atom.

Opublikowano
Ja tam w moim 902 tez tak mam i sie nie przejmuje. Poprostu wylaczam pompe i jade dalej. Ale za to w 1224 nie mam tego problemu. Przesune dzwignie przy kierownicy i przestaje sie krecic ale za to na wylaczonym, wom-u nie ruszy nawet atom.

jaką pompę i jak wyłączasz???????

Opublikowano

Ta dźwignia powinna być w pozycji neutralnej kiedy dłużej nie używamy wom-u, a kiedy jest nam potrzebny to załączamy tylko na wyłączonym silniku, wyłączyć można na pracującym i wolnych obrotach.

Opublikowano

"Ta dźwignia powinna być w pozycji neutralnej kiedy dłużej nie używamy wom-u, a kiedy jest nam potrzebny to załączamy tylko na wyłączonym silniku, wyłączyć można na pracującym i wolnych obrotach. "

 

Coś tu czarujecie ludzie! jak ja przy swoim 385 z prasą sipmą czy też czasem z rozrzutnikiem mu zawsze wlączam pą dzwignią pod siedzeniem na normalnych obrotach a potem tylko przy kierownicy wajha w dół i dzida! bez sentymentów, ale to wkurzjace ze w tych ciagnikach jest wom hydrauliczny, lepiej mechaniczny by mogl byc, jest mniej skomplikowany no i wtedy to juz wogole sentymentow nie ma bo ciągnie na maxa chyba ze sprzegło 2 stopnia sie slizga, a tu to tych pierdół napakowali mu w tą skrzynie i most sporo...

Opublikowano

Z prawej strony jest pokrywka w kotra jest wsadzona koncowka wałka na 1000obr. Zamieniasz ja z koncowka ktora jest z tylu i masz 1000obr. Tryby sie przestawiaja w skrzyni jak zmieniasz te koncowki bo 1 ma otwor osiowy i nie popycha dzigienki a 2 ma i przesuwa dzwinie i przelacza na inna predkosc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez margoo78
      Mam wielki problem z zakupem dobrej dętki na tył C385. W ubiegłym roku dałem się namówić na wulkanizacji podczas naprawy kapcia na nową dętkę, bo mówili, że stara już ma kupę łatek lepiej wymienić. Odrazu odradzili kabata, bo dużo reklamacji. Załozyli mi nexen, bo to dobre. Po 2 godzinach kapeć. Okazało sìę, że dętka rozeszła się na szwie. Wymienili mi w ramach reklamacji na mammut. Ta miała być lepsza. Po niecałym roku ta się rozłazi na szwie i co robić? Szukam starej grubej dętki.
    • Przez Dzigit189
      Mam takie odciagi w Zetorze 8011 . Jak je dobrze ustawic żeby talerzowka szła w linii . Ustawienie np. Bolca po obu stronach na ten sam otwór powoduje że i tak na jedną stronę ściąga bardziej.

    • Przez elamir
      Pytanie może głupie ale nie znalazłem odpowiedzi. Zgodnie z danymi technicznymi obroty wom 540/min osiąga się przy obrotach silnika 1890. I moje pytanie czy poniżej takich obrotów silnika wom będzie miał mniejsza prędkość i analogicznie przy większych obrotach silnika powyżej 1890 wom przekroczy 540 obr/min? Czy 540obr/min to są maksymalne obroty wom?
    • Przez freshTomato
      Witam.
      Kolega w swoim ursusie 1614 chciał zmienić koła z 18.4 R34 na 18.4 R38, na przodzie ma 14.9 R24 i pytanie czy coś trzeba zrobić aby zmienić przełożenie i aby przednie koła szybciej się kręciły, czy poprostu je zmienić?
      Z naszych wyliczeń wyszło że uwzględniając przełożenie przedniego napędu dla 1614 prędkość koła R24 wynosi 27,67 km/h, dla tylnego napędu R34 wynosi 27,33 km/h, a dla R38  28,98 km/h na 3 biegu. Stąd pytanie, bo słyszałem że przednie koła muszą się trochę szybciej kręcić od tylnych? 
      Słyszałem że trzeba gdzieś zmienić przełożenie dla większego rozmiaru kół tylko gdzie?
      Pozdrawiam.
    • Przez Kurwer21
      Witam, przychodzę z zapytaniem, mianowicie dziś podczas jazdy Ursusem c385, słyszałem takie specyficzne pukanie mniej-więcej na zwolnicy. Później, gdy w ciągniku jeździła ze mną druga osoba, to też to słyszała i czuła to pukanie pod siedzeniem pasażera. Wie ktoś o co może chodzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v