Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam

 

Nie wiem czy piszę w odpowiednim dziale(pomijając to że problem dotyczy koparko-ładowarki), ale mam problem z odnalezieniem silnika do Volvo 646 lub też wału do takowego silnika. Tak jak wspomniałem Volvo jest koparko-ładowarką i zatarł mi on na wale który to pękł. Nowy wał kosztuje 23000 netto zamiennik 12000 netto(a z tymi zamiennikami to różnie bywa... Model silnika jest to TD 42 i ma 86 koni mechanicznych, współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów. Może ktoś z was spotkał się z takim modelem silnika lub też zna jakiś zamiennik którym można by go zastąpić. post-166851-0-49935100-1454202229_thumb.jpg 

post-166851-0-95263700-1454202235_thumb.jpg

post-166851-0-20590500-1454202242_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

powiem tyle, że jakbyś znalazł wał to jeszcze jest inny problem, blok wymaga sprawdzenia bo napewno jest walnięty i nie wiadomo czy jest do wyprostowania. Także zostaje ci tylko poszukiwanie drugiego silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szymonl    2

Blok wymaga sprawdzenia - fakt, jednak niekoniecznie musi być 'walnięty'. 


Naprawa ciągników, maszyn rolniczych i maszyn budowlanych. 

Naprawy wszystkich podzespołów, wszystkich marek. 

Tulejowanie, usługi wytaczarką przenośną.

Dojazd do klienta, śląsk. 504-387-253

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Blok jest już sprawdzony wszystko było w Zakładzie naprawczym w Pniewach. 

Pietras892@ tylko jak spasować skrzynie z silnikiem ? chciałem już B6 fl912 wstawić bo po wywaleniu chłodnicy się mieści bez problemu i mam taki w zapasie, ale zupełnie inne są w nich "tyły"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    393

dorobic korpus laczacy jest temat na forum pod twoim modyfikacje udoskonalenia, widac ze ktos dorabia rozne rzeczy moze zrobi Ci taki element do skrecenia dwoch polowek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzychomen
      Witam czy wie ktoś z jaka siłą należy dokręcić głowice w farmtracu 690DT z silnikiem perkinsa 4cyl.
      Gdyż w instrukcji napisali że dokręcić głowice może tylko autoryzowana stacja obsługi (śmiech na sali xD) i nie ma podanych takich informacji.
      Czy ktoś już to robił i czy mógłby mi w jakiś sposób pomóc ?
    • Przez adhock
      Czołem koledzy,
      Mam pewien problem z ciapkiem. Przy jeździe pod obciążeniem/lub po przegazowaniu zdarza się że silnik na moment przerwie pracę (jakby na jednym cylindrze). Przy spokojnej jeździe na mniejszych obrotach to się nie dzieje, ale jeśli dynamicznie dodam gazu to go potrafi tak przyciąć. Luzy zaworowe ustawione, układ paliwowy odpowietrzony, wtryskiwacze zregenerowane i wyregulowane. Co może być przyczyną? 
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Radziodzio
      Witam. Kupię kabinę do kombajnu Volvo S 830. Najlepiej woj. Mazowieckie, ale i ościenne mogą być. Mój kontakt tadzio-st@wp.pl. i przez agrofoto Pozdrawiam.
    • Przez Darknes2243
      Planuje remont silnika, ale nie wiem co konkretnie się dzieje mojemu władziowi. Otóż w trakcie wiosennego rozruchu, wyszło na jaw, że stracił całkowicie moc. A po dodaniu gazu, coś zaczęło stukać w silniku, i zaczął się grzać. Ktoś może mi doradzić co może być powodem? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.