Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam

 

Nie wiem czy piszę w odpowiednim dziale(pomijając to że problem dotyczy koparko-ładowarki), ale mam problem z odnalezieniem silnika do Volvo 646 lub też wału do takowego silnika. Tak jak wspomniałem Volvo jest koparko-ładowarką i zatarł mi on na wale który to pękł. Nowy wał kosztuje 23000 netto zamiennik 12000 netto(a z tymi zamiennikami to różnie bywa... Model silnika jest to TD 42 i ma 86 koni mechanicznych, współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów. Może ktoś z was spotkał się z takim modelem silnika lub też zna jakiś zamiennik którym można by go zastąpić. post-166851-0-49935100-1454202229_thumb.jpg 

post-166851-0-95263700-1454202235_thumb.jpg

post-166851-0-20590500-1454202242_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

powiem tyle, że jakbyś znalazł wał to jeszcze jest inny problem, blok wymaga sprawdzenia bo napewno jest walnięty i nie wiadomo czy jest do wyprostowania. Także zostaje ci tylko poszukiwanie drugiego silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szymonl    2

Blok wymaga sprawdzenia - fakt, jednak niekoniecznie musi być 'walnięty'. 


Naprawa ciągników, maszyn rolniczych i maszyn budowlanych. 

Naprawy wszystkich podzespołów, wszystkich marek. 

Tulejowanie, usługi wytaczarką przenośną.

Dojazd do klienta, śląsk. 504-387-253

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Blok jest już sprawdzony wszystko było w Zakładzie naprawczym w Pniewach. 

Pietras892@ tylko jak spasować skrzynie z silnikiem ? chciałem już B6 fl912 wstawić bo po wywaleniu chłodnicy się mieści bez problemu i mam taki w zapasie, ale zupełnie inne są w nich "tyły"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    203

dorobic korpus laczacy jest temat na forum pod twoim modyfikacje udoskonalenia, widac ze ktos dorabia rozne rzeczy moze zrobi Ci taki element do skrecenia dwoch polowek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez silny84
      Witam. Mam problem z ciągnikiem mf 6130. Ciągnik nie pali, tak jakby został odcięty dopływ paliwa. Kręcę rozrusznikiem aż akumulatory mi się wyczerpią, a on nie reaguje. Z tłumika nie widać żadnych oznak spalin. Bezpieczniki w kabinie wszystkie są ok. Z kontrolkami wszystko też jest w porządku. Proszę o pomoc.
    • Przez Konrad2277
      Witam
      Czy ktoś może mi pomóc z wyborem silnika??
      postanowilem zakupić NH 1530 tylko nie wiem z jakim silnikiem
      Czy deutz będzie się mocno grzał??
      Jakie spalanie??
      Prosze o niezamykanie tematu bo mało kto na stare tematy wchodzi a dobór jest dla mnie bardzo ważny
      Prosze o szybkie odpowiedzi
      Z góry dzięki
    • Przez mathewc385
      Panowie mam problem z moim Fahrem otoz gdy wykosze okolo 0,7 ha silnik lapie temperature i musze sie zatrzymac . Wymienilem filtry,wyczyscilem chlodniczke oleju i dalej sie grzeje . Prosze o porady .
    • Przez rafal2511
      WITAM.
      Od niedawna posiadam deutza fahra dx 4.51. mam problem gdyz sie strasznie grzeje pracach polowych . jak na ciagnik 85 km to powinien sobie dawac rade bez problemu z siewnikiem amazone d7 3 metry a ty szok strasznie sie grzeje dochodzi prawie do konca. podobnie z agregatem uprawowym 3 metrowym. nie daje sobie zbytnio rady. znajony na podobnej mocy ciągnik i bez problemu sobie daje rady z zestwem uprawowo-siewnym 3 metry a moj ma problemy z samym agregatem . pdobnie z siewka do nawozy jedno osiową gdzie nasypie tone nawozy i juz jest priblem a stara sześdziesiątka sobie daje rade bez problemu. co może być z nim?

      PROSZE O PORADY
    • Przez kokosik12
      Witam serdecznie. Mam Władimirca z 87r. jest to bardzo dobry i wdzięczny traktor lecz ma jedną (małą) wadę. :mellow: . Dlatego więc chciałbym spytać co myślicie o podwyższeniu mocy poprzez wymianę silnika na piękny cztero cylindrowy z mercedesa w123 ''beczka''. myślę że poj. 2.4-3.0 powinna wystarczyć. Ma on ok. , z tego co pamiętam od 60 do 125 KM przy ok. 4000 obr/min. Wiem ze skrzynia biegów może tej mocy nie wytrzymać lecz gdyby zrobić ogranicznik wciśnięcia pedału gazu to może udało by się uzyskać jakieś (przy silniku 125 konnym) 50-60 KM przy obrotach rzędu 1900-2000 obr/min. i to by były maksymalne obroty. oczywiście pomyślałem także o wałku sprzęgłowym , który należało by wzmocnić(pogrubić). poza tym oczywiście jakaś nowa rama pod silnik.
      Dzięki temu mój nie zastąpiony władzio miał by bardzo przyjemny dźwięk no i trochę więcej koni.to tylko jedna z przemian. w mojej koncepcji praktycznie sam korpus skrzyni bięgów i zawartość pozostaje seryjne. Może się uda.
×