pablo21

Ursus C-330 - bujanie na boki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
pablo21    26

Kiedy jadę swoim C-330 to go buja w jedną i drugą stronę tak jakby koła były jajowate kiedyś myślalem że to przez stare opony ale teraz mam nowe i jest tak samo. Co na to poradzić??? Da sie to wyeliminować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

oj kolego, jak pewnie wszystkie ciapki i Twój miał spawane obręcze na kołach (nity), wynikiem czego podczas spawania wystąpiły naprężenia i felgi się odkształciły powodując "bujanie". Niestety nie znam sposobu na naprawę... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Chyba w grę wchodzą tylko nowe obręcze ale to kosztuje i też nie ma pewności czy będzie OK.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pablo21    26
oj kolego, jak pewnie wszystkie ciapki i Twój miał spawane obręcze na kołach (nity), wynikiem czego podczas spawania wystąpiły naprężenia i felgi się odkształciły powodując "bujanie". Niestety nie znam sposobu na naprawę... :P

Felgi na 100% nie były spawane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
a może amortyzatory

Podaj konkretną odpowiedź, bo ta nic nie wnosi do tematu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6
a może amortyzatory

co?????????????????????? :P


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A od kiedy w C-330 są amortyzatory?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinC360    6

O Boże... amortyzatory...!! Ale ludzie pojęcie mają. Felgi poprostu mogły się pokrzywić,lub opony mogły być "źle" założone tak jak w moim 360 i na jednym kole opona nie doszła do rantu felgi i też nim buja podczas szybszej jazdy po równej drodze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tyger    2

Pierdoły takie wypisujecie, ciapek z natury tak ma że buja na boki jak ma rozstaw kół 1250 mm to buja jedyna metoda poszerzyć sam poszerzałem mojego capera a miałem już popękane obie felgi na nitach i spawane a jak jest poszerzony jade jak jakimś zetorem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56
Ludzie nie rozśmieszajcie mnie! Amortyzatory w C-330 :(

 

Taaaaaaaa, jeszcze pneumatyczną kabine i resorowaną przednią oś, o napędzie 4x4 nie wspominając... :P Sory za OT


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

To nie felgi i nie amortyzatory heheh ciągnik jak stoi jakiś czas to opona się tak odgniata na tej powierzchni co stoi a ze jest zimno to tak buja nawet i z wiosny jak sie wyjedzie to jakiś czas tak pobuja i przestaje jak się opona rozchodzi i rozbije to idzie równo jak go stawiasz na dłuższy czas zaraz z jesieni to można by tył na klocki postawić żeby kapcie były w powietrzu i nie będzie kołysać ale kto by się z tym bawił heheheh ;) przyjdzie ciepło większa robota traktor trochę pojezdzi i przejdzie samo


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0

2 ostatnie posty w zasadzie wyraziły to co chciałem Ci napisać.

Nasz ciągnik C-360 jest używany bardzo mało, sporo czasu stoi. Opony nowe, 1 rok maja. Wszystkie 4 szt. Jak tak postoi ze 2 miesiące, szczególnie zima, to buja i to nieźle przy większej prędkości. Ale ponieważ czasami jeździmy na pole oddalone ok 30km, to po przejechaniu polowy dystansu problem znika, prawie całkowicie. Musi się wszystko rozruszać. Trochę, jak zapewne z tobą po ciężkich przeżyciach i niewygodnym spaniu. Zanim się obudzisz i rozruszasz to w drzwi ciężko trafić bo tez buja :(

 

Pawelzx ujął to krotko i konkretnie. Przednia os tez może mieć spory wpływ na bujanie całego ciągnika. Nawet niewielki luz na łożyskowaniu tylnego kola tez może powodować niewielki przechyły kola, a to z kolei bujaniem ciągnika.

Co do dróg. W mojej okolicy zrobili na jesieni kilka km nowej drogi krajowej. Ale jak się rozpędzisz na niej to tak rzuca autem, ze nie wiadomo co się dzieje. Po prostu delikatne uskoki.

 

I punkt ostatni, zasadniczy. Ale myślę ze wtedy nie szukał byś przyczyny w kolach :) Tylko dużo wyżej w swojej głowie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Sory kto pije to pije ale u mnie nikt po pijaku ciągnikiem nie jeździ i nie życze sobie takiego podsmiewania. ;)

 

Ale u mnie buja na pusto cały czas raz mniej raz wiecej z cięzsza maszyna juz sie tego tak nie odczuwa ale chyba ten typ tak ma i to za duzo roboty zeby to wyeliminowac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0

Tych zarcikow o bujaniu glowy nie bierz do siebie. Takoe bujanie to norma. W 90% to wlasnie zastane z nocy szegolnie w zimne noce opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DanielKocima
      Witam chcę kupić tura 3 sekcyjnego do c ,330 brać na euroramce czy bez myślę że bez będzie lepszy bo lekkszy jaką firmę wolmet olimet doradzcie co by było wybrać ps siłowniki dwustronne i o grubszej średnicy 
    • Przez DanielKocima
      Witam dostałem od dziadka Ursusa c 330 3p problem polega na tym że nie posiadamy do niego żadnych papierów ani dokumentów a chciałbym go zarejestrować żeby móc legalnie jeździć po drogach, jak się do tego zabrać na zabytek nie wchodzi w grę ponieważ jest inny silnik z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Daniel299k
      Witam, mam problem ze zwolnicą w ursusie c-325. W lipcu podczas pracy  w polu zatrzymałem się i  wyłączyłem traktor. kiedy odpaliłem go na nowo i wrzuciłem bieg, ciągnik w ogóle nie ruszył (wrzucasz obojętnie jaki bieg, puszczasz sprzęgło dajesz gazu a ten stoi w miejscu) jedyne co od czasu do czasu kiedy chcesz ruszyć słychać okropny dźwięk uderzania czego o coś w zwolnicy. Mimo to spróbowałem ruszyć na blokadzie i o dziwo ciągnik na blokadzie jedzie. Nie było innej możliwość traktor został z holowany z pola. podczas tego holu z każdym obrotem koła było słychać uderzenia czegoś o coś. Wie ktoś może co to może być? jaki element w zwolnicy mógł się uszkodzić. Za tydzień razem z tatą będziemy próbować rozebrać zwolnice ale jeżeli ktoś by wiedział czego można się spodziewać było by super. Pozdrawiam i proszę o pomoc
    • Przez grucha87
      witam czy przy wymianie sprzęgła kpl ze starego typu, na nowy w c-330 trzeba wymieniać koło zamachowe?
    • Przez RafalCharchula
      Pomocy. Potrzebuję dowiedzieć się jak wyjąć linkę obrotomieża w c-328. Ona znajduje się przy kolumnie kierowniczej z prawej strony. Ona jest urwana w skrzyni biegów. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.