Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
Palmusny    11

Witam remontowałem sprężarkę w ursusie c -360 (zdejmowałem pompe paliwową itp) I dzisiaj kiedy chciałem na koniec remontu zmienic olej z misy wypadły waliki (zdj niżej ) Proszę o pomoc z jakiego łożyska mogą one być ... (ciągnik jeszcze nie odpalany...)

post-145694-0-55468200-1452792523_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawelek123    0

Ciężko powiedzieć nie przypominam sobie gdzie by szły takie łożyska chociaż robiłem dwa lata temu kapitalke wszystko nowe tylko blok został stary tyle co mi przychodzi do głowy to rozrząd bo to akurat mechanik składał i nie było mnie przy tym ale nie chce cie w błąd wprowadzić może ktoś ostatnio remontował to więcej powie na ten temat  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Palmusny    11

właśnie ... Jutro zdejmę pompę paliwową może tam jest takie łożysko chociaż mi się nie wydaje ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

pompa oleju silnikowego nie jest tak ułożyskowana przypadkiem ?? ale to by musiał być cud żeby jakoś wyleciały stamtąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Tak jak kolega wyżej napisał ,mogą być z pompy olejowej .  Paliwowej nie zdejmuj szkoda roboty, tam są zwykłe łożysk kulkowe.


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karat7    3

Może tam coś znajdziesz    http://topagra.eu/    Pod c-360 znajdziesz wszystkie podzespoły silnika  i ich części.Z mojego doświadczenia to  w c-360 są dwa łożyska igiełkowe 1-kolumna kierownicza,2-wspornik pompy olejowej  z tyłu ciągnika ,no i  igiełki wałka sprzęgła,które potrafią sprawić niezłego psikusa niedoświadczonemu mechanikowi.   A może są to jakieś kołki nastawcze? To co masz na dłoni to raczej za grube na igiełki wałka sprzęgła.

Edytowano przez karat7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Palmusny    11

Kurde nie sądziłem że ktoś będzie się starał mi pomóc :) Czekam na dalsze sugestie ... masakra jakaś a miała być zwykła zmiana oleju w silniku . PS : W pompie olejowej są takie łożyska ? Fakt faktem jest  'Podkręcona' podkładaczami więc to swoje mogło zrobić


pompa-wtryskowa.jpg

43   Łożysko stożkowe 30203 DIN 720/1 l/Sv-28 firmy Steyer 2

 

To chyba nie może być ten element . Nie ma jak tam wlecieć  w sumie ...

A te łożysko w sprężarce w które wkłada się wałek i łączy z pompą paliwową to jest kulkowe ////?/


EDIT * Dobra to nie może być przy sprężarce bo tam są x2 kulkowe . Czekam na dalsze sugestie (Dziwna sprawa)

uklad-rozrzadu.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coiramc355    0

glowica.jpg

14- 0054/27-016/4- Kołek walcowy 6n6X14- PN-66/M-85021 8

 

 

Jaki rozmiar mają te wałki? Może to te kołki.

Edytowano przez coiramc355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Palmusny    11

glowica.jpg

14- 0054/27-016/4- Kołek walcowy 6n6X14- PN-66/M-85021 8

 

 

Jaki rozmiar mają te wałki? Może to te kołki.

jutro zmierzę bo dziś nie pojadę na gospodarstwo ...  Tylko jak one w misie się znalazły heh .

Właśnie mi się przypomniało że miałem sytuacje że mi się właśnie w głowicy coś poluzowało te dźwigienki czy coś i latały wszędzie i musiałem tam te główną śrubę zmienić i nową nakrętkę bo stukało o obudowę głowicy to może to .

Edytowano przez Palmusny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

no śrubka pewnie się samoczynnie odkręciła albo poluzowało i zaczęło całe chodzić i wypadły raczej wpadły do miski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Palmusny    11

PROBLEM  Rozwiązany - Są to waliki z głowicy element 14 - Dzięki wszystkim za pomoc . aż dziwne że wszystko chodziło przez rok (poluzowało się to skręciłem i nawet nie zwróciłem na nie uwagi ... dzięki za pomoc . Pozdrawiam Seba 

 glowica.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Palmusny    11

Ale że dotarły do miskli olejowej  to jest dopiero zagadka

Dziadek dorabiał historie ale jaka mina taty była ;p dalej nie wiem którędy mogły tam trafić ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

Co w tym dziwnego że trafiły do miski olejowej?   Po prostu wpadły otworem w głowicy wzdłuż laski zaworowej,następnie poprzez otwór w bloku obok popychaczy zaworowych na dół do miski olejowej.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez lukano
      Mam takie pytanie ważny jest termostat w C360 lub C330 dotąd myślałem ze posiadam termostat w C360 ale gdy zmieniłem chłodnice na nowa myślałem ze mam termostat odkręciłem odbudowe termostatu była tam blacha z dziurą 10 mm czy to dobrze czy źle czy lepiej żeby nic tam nie było czy to ma jakieś znaczenie ? i tez chciałem go zmienić ale teraz to nie wiem silnik się nie grzeje osiąga temperaturę 80-85 stopni.
    • Przez marcinl43
      witam mam pekniety blok pomiedzy tulejami 2 a 3 cylindrem . bedzie to działać?
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Ostatnio trochę grzebałem przy nowej 60 i po ściągnięciu kolektora ujrzałem nagar w glowicach i jestem ciekawe z czego się wzial. Nadmienie że ciągnik kopci dość mocno na czarno. Z ciągnikiem nic się nie dzieje. Jest 400mth po remoncie silnika. Zdjęcia od głowicy 4 do 1.




    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.