Skocz do zawartości
Rolnikzpas

Renault Ceres

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rolnikzpas    0

Witam, mam problem z moim Renaultem. Przy pierwszym odpaleniu pochodzi z 30 sekund po czym gaśnie. Przy kolejnym odpalaniu kręci z 3 sekundy, odpala i gaśnie po kilku sekundach. I tak w kółko. Co może być przyczyną? Proszę o szybką pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    7

Jeśli przy zapalaniu nie dymi, to przeczyść siatkę na pompce zasilającej. Zalałeś paliwem zimowym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rolnikzpas    0

Nie zalewałem paliwem zimowym, układ paliwa szczelny. Może filtr paliwa, dawno nie zaglądałem tam.
Jak przeczyścić tą siatkę w pomce zasilającej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    7

Odkręcasz śrubę z dekielkiem od góry pompki (między przewodami paliwowymi pompki) klucz 8m wyciągasz go i pod nim jest siatka . Ale przy montażu sprawdż stan oringów pod śrubką i dekielkiem . Siatkę myłem w benzynie .Papierowy filtr paliwa też wymień bezwarunkowo, następnie odpowietrz dokładnie  (tak jak w silnikach perkinsa).Taka siatka jest w silniku mwm , nie wiem czy występuje w jd ponieważ w ceresach były różne. Jeśli planujesz uruchamiać ciągnik zimą , to na letnim paliwie będzie trudno .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

pompki zasilające są bardzo podobne lub nawet takie same, więc taka siatka na zasilającym powinna byc

 

paliwo słabej jakości, wymień na początek filtr  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4048

Siatka jest, tylko coraz mądrzejsi konstruują i wymyślają pompki nierozbieralne. Pozostaje więc wymiana na nową.

 

Sprawdzałeś, czy dochodzi paliwo do pompy wtryskowej? (Czy faktycznie pompka zasilająca nie podaje paliwa?)

Odkręć przewód idący z filtra paliwowego do pompy wtryskowej i pompuj pompką ręczną. Jeśli widać wyraźne płynięcie paliwa w takt naciskania na dźwignię pompki – jest OK. Jeśli nie należy odpowietrzyć układ. Zakręć przewód w poprzednie miejsce.

 

Sprawdzałeś, jak wygląda wtrysk paliwa zaraz za pompą wtryskową?

Odkręć przewody wtryskowe (zaraz za pompą wtryskową) wysokiego ciśnienia i delikatnie odchyl je. Podczas kręcenia rozrusznikiem powinno wyraźnie na przemian tryskać paliwo z każdego przewodu. Jeśli nie należy odpowietrzyć pompę wtryskową.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
×