Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

<p>Witam mam taki problem a mianowicie w moim mf 255 została woda niebyla spuszczona w ogole i wszystko zamarzło przedwczoraj zauważyłem pęknięcie na głowicy pomiędzy jednym a drugim wyjściem od rury wydechowej gdy wczoraj wszystko zaczęło rozmarzac poodkrecałem kraniki   woda zaczęła lecieć z kranika chłodnicy oraz z kranika z bloku silnika.Czy mimo tego blok mogł peknąć ?  Jak to sprawdzić ?  Miał ktoś z was podobną sytuację ?  Proszę o odpowiedź Pozdrawiam  :)</p>

Edytowane przez Mietek1224255
Opublikowano (edytowane)

Na początku piszesz ze widzisz pęknięcie na bloku, a za chwilę pytasz czy coś mogło pęknać? nie rozumiem. A to ze woda zeszła to normalne, bo rozmarzła.

Pęknięcie jest na głowicy 

Edytowane przez Mietek1224255
Opublikowano

oj jacy mądrzy, tak odpal na oleju wodą... sprawdź najpierwczy przybyło oleju i czy korki wysadziło jak wysadziło to zabij nowe jak po chwili pracy wjmiesz bagnet i będzie szary a olej spieniony to masz wodę w oleju i nie pal więcej i ściągaj głowicę wtedy zobaczysz mniej więcej stan bloku

Opublikowano

rolnik 1973 ma kombajn 14 rok zalany az jestem ciekaw czy to bizon czy wistula bo chyba nie claas niemiecki ,a moze to tak popularne w lublskim volvo s830 

 


jesli to volvo szacunek sam taki miałem

 

Opublikowano

Nie rozumiem ludzi ktorzy chcac zaoszczedzic pare zlotych leja wode zamiast plynu. Przeciez to logiczne ze jak jest zima to trzeba spuscic wode z silnika bo dzialanie zamarznietej wody jest zabojcze dla traktora. Ja we wszystkich mam plyn nawet optyskiwacz zalewam dla spokoju plynem. Sa fachowcy co potrafia spawac pekniete bloki. Twoj problem niech bedzie przestroga dla innych ze czasem poprostu nie warto oszczedzac. Zalac plynem i miec spokoj. Kiedys jak dawalem chlodnice do naprawy od kombajnu to koles powiedzial zeby lac tylko plyn bo to nie chodzi tylko o zamarzniecie czy osadzajacy sie kamien ale tez o to ze nie koroduje tak to wszystko. Plyn podobno jest lepszy dla pomp wodnych. 3mam kciuki zeby nie bylo duzych strat przedewszystkim finansowych.

Opublikowano

płyny też tracą właściwości po 2-4 latach jest do wymiany bo traci właściwości i rdzewieje układ znajomemu zamarz po 10 latach nie wymieniał c 360 nie wspomnę już o tym że przerdzewiał mu blok koło tulei co do bloku to broki powinno wypchnąć ale to różnie bywa głowica w mf jest delikatna i pęka ok 1000zł kosztuję nowa używanej się nie opłaci chyba że silnik na części pewniaka ktoś ma blok ok 2 tys ale różnie bywa zależy gdzie stał czy w garażu czy na mrozie ile było mrozu zaoszczędziłeś 50zł na płynie bo idzie go ok 7 litrów teraz wstaw go do garażu niech rozmarza odpalić zobaczyć czy na zewnątrz woda idzie czy do środka i co z blokiem się okaże tylko nie lej gorącej wody tylko letnią bo jak nalejesz gorącej to pęknie na 100 % blok bo namarznięte wszystko w c 360 inna jest głowica tańsza i sobie można z wodą ciepłą eksperymentować (do czasu ) w żadnej maszynie nie leje się wody no chyba że z pola zjechać jak wąż pęknie to nie ma znaczenia czy mf czy c 360 czy kombajn w każdym to samo mróz i rdza zrobi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez marian508
      witam serdecznie z racji że mam do wymiany filtry i olej w skrzynie biegów w moim fergusonie 5445 rok 2005 mam pytanie jakie są tam założone filtry chodzi mi o nr katalogowe oraz ile filtrów tam jest najlepiej gdzie sie znajduja
    • Przez Farmer12256
      Jest zrobione zdjęcie jak jest widelec i w środku jest jakaś tuleja jak wyjąć tom tuleję z widelca Massey Ferguson 3080 
      Każdemu dziękuję za pomoc

    • Przez Pawlacz
      Witam mam problem z załączeniem się młocarni w kombajnie mf 34.Problem polega na tym że gdy kombajn jest odpalony i ma prawidłowe ładowanie powyżej 14v, siłownik elektryczny który napina koło napinające pas próbuje się wysunąć ale na tym koniec nie chce wysunąć się do końca. Jeżeli kombajn jest zgaszony wszystko działa poprawnie. Jeżeli po zapaleniu kontrolki jeszcze nie zgasną czasami uda się załączyć młocarnie ale nie zawsze da się ją wyłączyć. Młocarnie załącza się przez dwa przekaźniki które zamieniają bieguny w zależności od tego czy chcemy załączyć czy wyłączyć. Przekaźniki były zmieniane na nowe i bez rezultatu ale na 99% z nimi wszystko jest okej. 
    • Przez piotrbajka
      Witam. Przejrzałem wszystkie tematy na temat MF i droninborg i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem a mianowicie:
      Mam problem z rozebraniem koła wariatora młocarni. Próbuje zdjąć zewnętrzna tarczę koła bo z tamtad olej wycieka uszczelniacz padł. 
      Tarcza koła się przesuwa do brzegu tego wewnętrznego cylindra i słychać metaliczne stuknięcie i dalej nie idzie
      Czy tam gdzieś jest jakies zabezpieczenie ukryte czy trzeba to wszystko z osi zdjąć i wtedy się rozmonuje może ktoś to naprawiał i coś podpowie 
      Na logikę to to koło powinno się łatwo rozmontować żeby np wymienić pas ale nie idzie proszę o podpowiedź 
       
       


      Chodzi o to koło pasowe

    • Przez hopper5
      witam. mam problem z kosą w tym kombajnie. pęka co najmniej 2 razy dziennie.gdzie szukać przyczyny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v