Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF 255

<p>Witam mam taki problem a mianowicie w moim mf 255 została woda niebyla spuszczona w ogole i wszystko zamarzło przedwczoraj zauważyłem pęknięcie na głowicy pomiędzy jednym a drugim wyjściem od rury wydechowej gdy wczoraj wszystko zaczęło rozmarzac poodkrecałem kraniki   woda zaczęła lecieć z kranika chłodnicy oraz z kranika z bloku silnika.Czy mimo tego blok mogł peknąć ?  Jak to sprawdzić ?  Miał ktoś z was podobną sytuację ?  Proszę o odpowiedź Pozdrawiam  :)</p>

Edytowano przez Mietek1224255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1048

Na początku piszesz ze widzisz pęknięcie na bloku, a za chwilę pytasz czy coś mogło pęknać? nie rozumiem. A to ze woda zeszła to normalne, bo rozmarzła.


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na początku piszesz ze widzisz pęknięcie na bloku, a za chwilę pytasz czy coś mogło pęknać? nie rozumiem. A to ze woda zeszła to normalne, bo rozmarzła.

Pęknięcie jest na głowicy 

Edytowano przez Mietek1224255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LuckyLuke12345    180

Po pierwsze to nie wiesz że po niżej zera woda marżnie i trzeba ją wypuszczać , po drugie zalej wodą ciągnik i go odpal i powinno pokazać czy masz jeszcze jakieś pęknięcia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skowera_1998    11

oj jacy mądrzy, tak odpal na oleju wodą... sprawdź najpierwczy przybyło oleju i czy korki wysadziło jak wysadziło to zabij nowe jak po chwili pracy wjmiesz bagnet i będzie szary a olej spieniony to masz wodę w oleju i nie pal więcej i ściągaj głowicę wtedy zobaczysz mniej więcej stan bloku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2645

i na przyszłość zalej płynem, ja nie wyobrażam żeby zalewać wodą. Kombajn 14 rok jak mam to zalany plynem, a 3512 10 lat u mnie na płynie i był od nowości na płynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
subkrzys    12

rolnik 1973 ma kombajn 14 rok zalany az jestem ciekaw czy to bizon czy wistula bo chyba nie claas niemiecki ,a moze to tak popularne w lublskim volvo s830 

 


jesli to volvo szacunek sam taki miałem

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piechu    43

Nie rozumiem ludzi ktorzy chcac zaoszczedzic pare zlotych leja wode zamiast plynu. Przeciez to logiczne ze jak jest zima to trzeba spuscic wode z silnika bo dzialanie zamarznietej wody jest zabojcze dla traktora. Ja we wszystkich mam plyn nawet optyskiwacz zalewam dla spokoju plynem. Sa fachowcy co potrafia spawac pekniete bloki. Twoj problem niech bedzie przestroga dla innych ze czasem poprostu nie warto oszczedzac. Zalac plynem i miec spokoj. Kiedys jak dawalem chlodnice do naprawy od kombajnu to koles powiedzial zeby lac tylko plyn bo to nie chodzi tylko o zamarzniecie czy osadzajacy sie kamien ale tez o to ze nie koroduje tak to wszystko. Plyn podobno jest lepszy dla pomp wodnych. 3mam kciuki zeby nie bylo duzych strat przedewszystkim finansowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

płyny też tracą właściwości po 2-4 latach jest do wymiany bo traci właściwości i rdzewieje układ znajomemu zamarz po 10 latach nie wymieniał c 360 nie wspomnę już o tym że przerdzewiał mu blok koło tulei co do bloku to broki powinno wypchnąć ale to różnie bywa głowica w mf jest delikatna i pęka ok 1000zł kosztuję nowa używanej się nie opłaci chyba że silnik na części pewniaka ktoś ma blok ok 2 tys ale różnie bywa zależy gdzie stał czy w garażu czy na mrozie ile było mrozu zaoszczędziłeś 50zł na płynie bo idzie go ok 7 litrów teraz wstaw go do garażu niech rozmarza odpalić zobaczyć czy na zewnątrz woda idzie czy do środka i co z blokiem się okaże tylko nie lej gorącej wody tylko letnią bo jak nalejesz gorącej to pęknie na 100 % blok bo namarznięte wszystko w c 360 inna jest głowica tańsza i sobie można z wodą ciepłą eksperymentować (do czasu ) w żadnej maszynie nie leje się wody no chyba że z pola zjechać jak wąż pęknie to nie ma znaczenia czy mf czy c 360 czy kombajn w każdym to samo mróz i rdza zrobi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukaszx680
      Witam. W czerwcu kupiłem kombajn od rolnika i silnik się zatarł w środku sezonu. Ktoś z tu obecnych ma kontakt do osoby która handluje częściami-silnikami do sisu/valmeta?
      Dzieki.
    • Przez trufel11
      witam
      mam w kombajnie założony przełącznik od którego kable idą do skrzyni biegów na skrzyni jest założony przekaźnik i taki jak gdy by silniczek i to połączone jest z linka od załączania biegów i czy możliwe jest ze tym uradzeniem załączą się 3 bieg w tym kombajnie w kabinie mam wajchę tylko na dwa biegi . zdoiłem pokrywę skrzyni biegów i jest tam tam wolna jedna zębatka czy wie ktoś czy ten kombajn ma 3 biegi i czy jest możliwe ze tez silniczek elektryczny załącza 3 bieg???
    • Przez lukasz345
      Co sądzicie o tych kombajnach, w jakiej są cenie, czy dobrze czyszczą zboże??
      Pozdrawiam jak by ktoć chciał zobaczyć MF 440 w pracy to tu jest link: http://pl.youtube.com/watch?v=Xcrvw-CgYDs
       
      Co tak cicho? Nikt z was nie ma tych kombajnów?
      Myślałem nad zakupem MF 307 bo bardzo mi się podobał, tylko nie wiem jak z częściami. unsure.gif
    • Przez Ferdynad
      Witam, od września 2015r jestem posiadaczem kombajnu marki MF 307, wyprowadziłem go i zaczynam go szykować do pierwszego sezonu i powoli nasuwają mi się pytania;
      - Mam rozwalony alternator nie da się go naprawić długi czas musiał chodzić z rozwalonymi łożyskami, chciałem kupić nowy i nie mogę dostać nigdzie, może ktoś już dopasował od czegoś innego? Jeśli tak to od czego pasuje?
      - Jak sprawdzić stan łożysk na młocarni?
      - Od jakich innych modeli MF pasują do niego części do niego?
      - Czy filtry paliwa są typowe i bez problemu można je kupić? Pytam za nim je wyjmę i zapowietrzę układ paliwowy.
       
      Pozdrawiam i z Góry Dziękuje
    • Przez marcin98713
      witam wszystkich.  jestem tutaj nowy i proszę o wyrozumiałość. Od niedawna mam taki mały problem z hydrauliką zewnetrzną w Massey ferguson 6270. problem polega na tym ze jak podłączam agregat do gniazd hydrauliki i po złożeniu go do transportu  hydraulika nie trzyma ciśnienia i agregat sam się rozkłada,tak jakby jakiś zawór w rozdzielaczu się nie zamykał i olej samoczynnie powracał do skrzyni. bardzo proszę o jakieś rady i  wskazówki odnośnie tego problemu
      z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.