dejek

case 4220 napędy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
dejek    0

Witam mam mały problem napędy w mim case działają Ale gdy ciągnik się zagrzeje a ja wyłączam przed napęd coś piszczy w hydraulice a gdy go włączę przestaje albo gdy przedni napęd jest wyłączony a ja na cisne na hamulec też przestaje co to może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dejek    0

Właśnie nie wiem z kad ale co by miał orbitrol do tego? Nie powiem z jednego przewodu czasem kapnie olej. Ale ciężko go odkręcić bo jest w nie za fajnym miejscu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaco512    45

<p>Przy wciśniętym hamulcu przestaje piszczeć bo przy hamowaniu włącza się przedni napęd. Musisz dokładniej posłuchać skąd dochodzi dźwięk, za lewym kołem czy z przystawki pod skrzynią?</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dejek    0

W przystawce mam walniety uszczelniacz i kapie olej mam już zamówiony. I wymienię Ale kapanie oleju miało by coś do tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    45

<p>Kapanie nie, ale możliwe że olej gdzieś ma problem z przepływem. Poza tym ciężko coś pomóc jak nie zna się szczegółów jak to wygląda w twoim ciagniku.</p>

Edytowano przez jaco512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dejek    0

Mam wymieniać uszczelniacze w podnośniki to może wydmucham rurki ktore idą do przystawki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dejek    0

Olejuu mam nawet troszkę ponad stan a filtr w tamtym roku na wiosnę i olej jest czysciutki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    57

Witam ,od kilku lat mam to samo w moim case 4230.Piszczenie pojawia się po nagrzaniu ciagnika( po pół godziny ,godzinie lub wcale).Po właczeniu napędu znika.Nie ma znaczenia przełaczanie półbiegów.Od tej pory zrobiłem ok 700 mtg.Rok temu robiłem półbiegi ,miałem skrzynię i most kompletnie rozebrane,ale przyczyny nie znalazłem.Wydaje mi sie ,że przy włączonym WOM piszczenie powstaje wcześniej(może dlatego ,że wczesniej się nagrzewa olej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez manieks120
      Witam. Zaczynam poważne poszukiwania ciągnika Case: 844XL 845XL 856XL 885XL 895XL 985XL 995XL ( te modele wchodzą w grę), chciałbym dowiedzieć się o nich jak najwięcej żeby nie wpakować się na jakąś minę. Zaczynając od początku chciałbym się dowiedzieć czy warto kupić model z turbo czyli np 856XL , czy jest dużo mocniejszy, czy dużo więcej pali czy np nie ma problemów z tymi turbinami. Potem skrzynie , jakie występowały, czy były jakieś szybkie, jak to rozpoznać, której lepiej nie kupować, czy różnią się czymś te z biegami z lewej strony z tym które posiadają je z prawej, na które zwrócić szczególną uwagę przy kupnie bo posiadają jakieś bolączki. Czy były np: inne przednie mosty przednie , podnośniki, kabiny itp. Czy klima to naprawdę rzadkość w nich ? Czy któreś modele były delikatniejsze? Gdzieś czytałem że były wersje z przednim napędem manualnym i na przycisk , za i przeciw. Ogólnie bolączki tych modeli , z jaką usterką nie kupić żeby nie poszło to w tysiące. Docenię też opinię użytkowników tego modelu, wszystkie spostrzeżenia czy w kabinie jest dobra widoczność itp. Ogólnie zależy mi żebym dowiedział się o nich jak najwięcej, docenię każdy link w którym będę mógł o nich więcej poczytać i poszerzyć wiedzę. Dodam tylko że uparłem się akurat na ten konkretny ciągnik ze względu na opinię że są bardzo wytrzymałe. Za każdą odpowiedź z góry dziękuję i myślę że przybliży mnie bardziej do tej maszyny
    • Przez qwerty123
      Witam.
      Mam problem w swoim jx, walnęło coś na sprzęgle.Nie mogę odpalić bo pedał cały wpada, próbowałem linkę naciągnąć ale skończyła się regulacja, pedał dalej zapadnięty.Nie odbija w ogóle ta dzwigienka do której przymocowana jest linka.Czy to może być docisk?Da się jakoś odpalić i ew. zmieniać biegi na zgaszonym by dojechać pod dach? 
      Dodam tylko że wcześniej już wiedziałem że sprzęgło do wymiany bo miałem zgrzyt podczas manewrowania rewersem do przodu(ciągnik musiał stać w miejscu bo zgrzytało) do tyłu działało w miarę normalnie.
    • Przez Mat222
      witam mam zamiar kupić case IH mxu 110 jest z silnikiem cumminus-a
      i właśnie jakby się mógł ktoś wypowiedzieć czy te silniki są wytrzymałe i jak się sprawują te silniki montowane w case
      ile motogodzin wytrzymują??
    • Przez Damianek94
      Witam. W moim Case Puma 160 wyświetla się komunikat o konieczności przeprowadzenia „light service” i „heavy service”. 
      Przytrzymywanie przycisku „książka&klucz” nic nie pomaga.
      Ma ktoś jakiś sposób na to?
      Pozdrawiam 
       
    • Przez mjurgonski
      Witam . Mam problem z case mx 100c , gdy go odpale i chce ruszyć włączając rewers  do porzodu zapala sie pomarańczowa kontrolka N i wtedy juz nawet do tylu nie chce jechać, jednak gdy go ponownie odpale i włączenie rewers  na tył to do tylu jedzie . Jaka może być przyczyna?  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.