Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Posiadam Deutz Fahr Agrofarm 410 inwersor mechaniczny. Mam problem. Rano przed odpaleniem 3X nagrzewałem świece żarowe. Ciągnik odpalił bez problemu. Chodził z 10 minut i go wyłączyłem. Za 2 min chciałem odpalić go ponownie, lecz tylko kręcił (kontrolka od nagrzewania świec się nie świeciła). Zdjąłem filtr powietrza i przy rozruchu wtryskiwałem PLAK. To pomogło, ciągnik odpalił. Po 5 minutach ciągnik zaczął nie równo chodzić, z rury wydechowej raz na jakiś czas wylatywał biały dymek. Po paru minutach ciągnik zgasł. 
Znowu odpaliłem go przy użyciu PLAKA (inaczej nie dało rady), ustawiłem ciągnik na obroty 1400 i sytuacja się powtórzyła.
Pozdrawiam
Opublikowano

Przy takim mrozie to tak jest, kolega ma DF i tez tak mia z 2 lata temu jak był nowy i na mrozie nie odpalił zadzwonił po serwis to przyjechali i powiedzieli mu zeby trzymał traktor w ogrzewanym garazu to nie bedzie miał problemu z rozruchem, nowy ciagnik rozpalasz ze startera w spreyu odważy jesteś a jak z paliwem bo mysle że u Ciebie moze być problem z paliwem moze jeszcze letnie paliwo masz albo wode masz w filtrze 

Opublikowano

Przy takim mrozie to tak jest, kolega ma DF i tez tak mia z 2 lata temu jak był nowy i na mrozie nie odpalił zadzwonił po serwis to przyjechali i powiedzieli mu zeby trzymał traktor w ogrzewanym garazu to nie bedzie miał problemu z rozruchem, nowy ciagnik rozpalasz ze startera w spreyu odważy jesteś a jak z paliwem bo mysle że u Ciebie moze być problem z paliwem moze jeszcze letnie paliwo masz albo wode masz w filtrze 

Dokładnie problem może być w paliwie . Idź na najbliższą stacje i kup (nie pamiętam jak to się nazywa)ten płyn co się do "Disela" wlewa powinno pomóc + z tym garażem to też racja brat ma forterre 135 po mieli po mieli i odpali a sąsiad case to lipa .

Opublikowano

ten preparat z tego co mi wiadomo juz nie pomoże bo parafina (nie jestem pewny czy to tak się nazywa) się wytracila a on działa przeciw temu wytracaniu :) wiec jak juz coś musisz spuścić i nalać nowej :)

Opublikowano (edytowane)

Spuścić i zalać nowej to za mało o ile wszystko wyleci. Ale pewnie resztki parafiny w przewodach czy zbiorniku zostaną. I tak masz już zapchane filtry to czekać na ocieplenie albo ciepły garaż.

 

Edit:

Trochę nie do końca aktualny post bo @kris już napisał o filtrach :)

Edytowane przez romek6340
Opublikowano

ja w sobotę odpalałem jD6830 w garażu, temp około -8 w garażu, paliwo normalne letnie to co w nim zostało, zamontowany oryginalnie podgrzewacz filtra paliwa, świece żarowe długo się paliły i zarechał bez problemu, mam dodatkowo też fabrycznie zamontowaną grzałkę w bloku ale jeszcze jej nie używałem :)

Opublikowano

Tą sprawe z odpaleniem DF to tylko paliwo w tych wszystkich paliwach to pół to wody jest tak miwszają paliwo ja zawsze mieszam rope z benzyną to problemu wtedy nie mam jak miałem w jednym ciągniku zmieszane paliwo z benzyną to zawsze mi odpalił na mrozie przy -18 stopni a w drugim ciągniku nie było zmieszane to odpalił i po 15 min paliwo zamarzło w tym gdzie z mieszane to nie zamarzło 

 

Opublikowano

max 2litry bęnzyny do 20litrów disla ale jak jest paliwo bardzo słabej jakości to i tak jest problem z parafiną , takie pytanie kolego z tym odpalaniem czy w trakcie kręcenia dymi i na jaki kolor i po odpaleniu czy dymi i na jaki kolor i jak długo dymi to dośc ważne żeby coś ci pomuc ,

ile ma motogodzin

Opublikowano

W trakcie kręcenia nie dymi, ale jak chodzi na wolnych obrotach lub podwyższonych to co jakiś czas dymi na biało (2sekundy) i silnik nie równo pracuje. Później znowu dobrze i znowu zaczyna dymić, aż w pewnym momencie gaśnie silnik. Maksymalnie chodził mi z 10 minut


Autoostrowski jaki masz ciągnik? Czy Twój ciągnik posiada pompowtryski?

 

Opublikowano

co takie zdziwienie? w silnikach deutza kiedyś montowali pompowtryski tak jak w silnikach samochodowych VW

 

podaj kolego gdzie były montowane takie silniki , i podaj kod tego silnika jestem ciekaw co to deutz jeszcze nie wymyślił?

 

Nie kolego w moim ciągniku są pompki monoblokowe ile masz motogodzin te silniki mają problemy w zasilaniu paliwem po nie dość dużym przebiegu dlatego pytam, bo u ciebie albo zamarza paliwo albo nie podaje pąpka wstępna i się zapowietrza po obiawach jakie piszesz.

Opublikowano

Wszystko jasne nie było paliwa w filtrze (nie było do niego podawane), taka głupota a nie sprawdzona. A winna pewnie paliwa, spuściłem dzisiaj paliwo z Shella a wlałem Orlen Verva. Zobaczymy co teraz będzie. Na razie działa bez zażutu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez koyack
      Witam wszystkich serdecznie. Szukam pomocy od kogoś kto być może miał taki sam problem jak ja. Mianowicie jestem posiadaczem ładowarki teleskopowej jcb 531 70 agri z 2010r z silnikiem 74.2 kw. Pompa wtryskowa rotacyjna delphi. Ładowarka nie chce wchodzić na obroty. Dochodzi do max 1500 i nic więcej. Ale do tych obrotów chodzi normalnie czyli ma siłę równo pracuje i prawidłowo zapala. Jakiś czas temu miala tylko problem z gasnieciem ale po wyczyszczeniu zaworu od gaszenia było ok. Co może być przyczyną nie wchodzenia na obroty?? Dodam że filtr paliwa nowy. Sprawdzone wszystkie węże czy nie łapie powietrza.  Brakuje mi pomysłu co to może być a jak wiadomo wyciąganie pompy z tej maszyny nie należy do najłatwiejszych. Za wszystkie rady serdecznie dziękuję. 
    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez ONA77
      Jak w temacie.  New holland td 5030 pali bezpiecznik od gniazda zasilania. Ktoś ma jakiś pomysł w którym miejscu szukać??
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v