Polecane posty

Terlik1994    0

Witam,

Posiadam Deutz Fahr Agrofarm 410 inwersor mechaniczny. Mam problem. Rano przed odpaleniem 3X nagrzewałem świece żarowe. Ciągnik odpalił bez problemu. Chodził z 10 minut i go wyłączyłem. Za 2 min chciałem odpalić go ponownie, lecz tylko kręcił (kontrolka od nagrzewania świec się nie świeciła). Zdjąłem filtr powietrza i przy rozruchu wtryskiwałem PLAK. To pomogło, ciągnik odpalił. Po 5 minutach ciągnik zaczął nie równo chodzić, z rury wydechowej raz na jakiś czas wylatywał biały dymek. Po paru minutach ciągnik zgasł. 
Znowu odpaliłem go przy użyciu PLAKA (inaczej nie dało rady), ustawiłem ciągnik na obroty 1400 i sytuacja się powtórzyła.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    282

Przy takim mrozie to tak jest, kolega ma DF i tez tak mia z 2 lata temu jak był nowy i na mrozie nie odpalił zadzwonił po serwis to przyjechali i powiedzieli mu zeby trzymał traktor w ogrzewanym garazu to nie bedzie miał problemu z rozruchem, nowy ciagnik rozpalasz ze startera w spreyu odważy jesteś a jak z paliwem bo mysle że u Ciebie moze być problem z paliwem moze jeszcze letnie paliwo masz albo wode masz w filtrze 


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Palmusny    11

Przy takim mrozie to tak jest, kolega ma DF i tez tak mia z 2 lata temu jak był nowy i na mrozie nie odpalił zadzwonił po serwis to przyjechali i powiedzieli mu zeby trzymał traktor w ogrzewanym garazu to nie bedzie miał problemu z rozruchem, nowy ciagnik rozpalasz ze startera w spreyu odważy jesteś a jak z paliwem bo mysle że u Ciebie moze być problem z paliwem moze jeszcze letnie paliwo masz albo wode masz w filtrze 

Dokładnie problem może być w paliwie . Idź na najbliższą stacje i kup (nie pamiętam jak to się nazywa)ten płyn co się do "Disela" wlewa powinno pomóc + z tym garażem to też racja brat ma forterre 135 po mieli po mieli i odpali a sąsiad case to lipa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Onerif    4

ten preparat z tego co mi wiadomo juz nie pomoże bo parafina (nie jestem pewny czy to tak się nazywa) się wytracila a on działa przeciw temu wytracaniu :) wiec jak juz coś musisz spuścić i nalać nowej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Spuścić i zalać nowej to za mało o ile wszystko wyleci. Ale pewnie resztki parafiny w przewodach czy zbiorniku zostaną. I tak masz już zapchane filtry to czekać na ocieplenie albo ciepły garaż.

 

Edit:

Trochę nie do końca aktualny post bo @kris już napisał o filtrach :)

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Zwykły zimowy ON przy -20 wg. norm blokuje filtr. Dodać do tego, że może być trochę gorszej jakości lub resztki letniego Ci zostały i wychodzi, że ma prawo przyłapać paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    10

ja w sobotę odpalałem jD6830 w garażu, temp około -8 w garażu, paliwo normalne letnie to co w nim zostało, zamontowany oryginalnie podgrzewacz filtra paliwa, świece żarowe długo się paliły i zarechał bez problemu, mam dodatkowo też fabrycznie zamontowaną grzałkę w bloku ale jeszcze jej nie używałem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolo12    0

Tą sprawe z odpaleniem DF to tylko paliwo w tych wszystkich paliwach to pół to wody jest tak miwszają paliwo ja zawsze mieszam rope z benzyną to problemu wtedy nie mam jak miałem w jednym ciągniku zmieszane paliwo z benzyną to zawsze mi odpalił na mrozie przy -18 stopni a w drugim ciągniku nie było zmieszane to odpalił i po 15 min paliwo zamarzło w tym gdzie z mieszane to nie zamarzło 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

max 2litry bęnzyny do 20litrów disla ale jak jest paliwo bardzo słabej jakości to i tak jest problem z parafiną , takie pytanie kolego z tym odpalaniem czy w trakcie kręcenia dymi i na jaki kolor i po odpaleniu czy dymi i na jaki kolor i jak długo dymi to dośc ważne żeby coś ci pomuc ,

ile ma motogodzin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Terlik1994    0

W trakcie kręcenia nie dymi, ale jak chodzi na wolnych obrotach lub podwyższonych to co jakiś czas dymi na biało (2sekundy) i silnik nie równo pracuje. Później znowu dobrze i znowu zaczyna dymić, aż w pewnym momencie gaśnie silnik. Maksymalnie chodził mi z 10 minut


Autoostrowski jaki masz ciągnik? Czy Twój ciągnik posiada pompowtryski?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    10

co takie zdziwienie? w silnikach deutza kiedyś montowali pompowtryski tak jak w silnikach samochodowych VW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co takie zdziwienie? w silnikach deutza kiedyś montowali pompowtryski tak jak w silnikach samochodowych VW

 

podaj kolego gdzie były montowane takie silniki , i podaj kod tego silnika jestem ciekaw co to deutz jeszcze nie wymyślił?

 

Nie kolego w moim ciągniku są pompki monoblokowe ile masz motogodzin te silniki mają problemy w zasilaniu paliwem po nie dość dużym przebiegu dlatego pytam, bo u ciebie albo zamarza paliwo albo nie podaje pąpka wstępna i się zapowietrza po obiawach jakie piszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Terlik1994    0

Wszystko jasne nie było paliwa w filtrze (nie było do niego podawane), taka głupota a nie sprawdzona. A winna pewnie paliwa, spuściłem dzisiaj paliwo z Shella a wlałem Orlen Verva. Zobaczymy co teraz będzie. Na razie działa bez zażutu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolo12    0

Terlik 1994 to za mało tej benzyny dajesz jak na 140 l to z 10 L Benzyny dodaj ja na 50 L wlałem 3 z 3,5 Litra a ty na 140 L 3 to za mało

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez LTZ55a
      Witam, widzę, że w tym dziale dużego ruchu nie ma, ale zapytam. Czy miał ktoś tak, że przy pełnej beli, podczas otwierania klapy zamek po ktorejś ze stron uderzał głośno w zderzak, do którego przykręcona jest dolna pokrywa? Wydaje mi się, że winna jest zbyt twarda sprężyna, bo uderzenie jest dość mocne. Natomiast z lewej strony nie ma tego uderzenia.
    • Przez Patrykxd
      Witam potrzebuje takie ślizgi bądź odbojniki, które są przykręcone do ramion podnośnika. Działa to na zasadzie łańcuchów bocznych, które odciągają ramiona. Jeśli ktoś miał coś podobnego to proszę o pomoc, ponieważ moje się już wytarły i nw jak je zregenerować.
    • Przez PawelChelm
      Witam. Zwracam się do Panów z pytaniem odnośnie silnika DEUTZ F4L912 49,5kW. Moje pytanie odnosi się do turbosprężarki w takim silniku, a w zasadzie czy jest możliwość montażu takiego osprzętu i jeżeli tak to czy jest to bezpieczne? Mam na myśli czy silnik jest na tyle przystosowany aby współpracował z turbosprężarką i jeżeli tak czy jest to dużo większe obciążenie dla takiego silnika jak np w silnikach DEUTZ BF4L913T?
      Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 
    • Przez dawidx
      Witam szukam opinii tego modelu L730, Awaryjność, spalanie, trwałość skrzyni biegów.
      Pozdrawiam  
    • Przez Xeon
      Witam,
      Zaczyna mi siadać skrzynia w DX 6.30. Sam wyrzuca biegi, poza tym reduktor w położeniu M blokuje się oraz 4 bieg zgrzyta przy włączaniu.
      Trochę poszukałem informacji o tych skrzyniach i znalazłem, że siadają w nich łożyska (prawdopodobnie to jest przyczyną wywalania biegów i blokowania M), natomiast 4 bieg, to prawdopodobnie synchronizator.
      Żeby dobrać się do skrzyni, to trzeba ciągnik rozpołowić w 2 miejscach oraz zrzucić kabinę - ogrom roboty. 
      Teraz zastanawiam się, czy w ogóle zabierać się za jej remont. Ile dostałbym za ten ciągnik (85 rok, wszystko w idealnym stanie  - poza skrzynią)? Tylko z drugiej strony za tą kasę nic sensownego raczej nie kupię z podobną mocą.
      Druga kwestia, czy jestem w stanie ogarnąć tą skrzynię sam (nie pytam o zdjęcie kabiny i rozpołowienie ciągnika) - chodzi o to, czy da się ocenić który element w skrzyni wymaga naprawy/wymiany?
      Robiło się skrzynię w 30ce, 60ce, 80ce, ale z zachodnimi nie miałem styczności. 
      Ktoś remontował taką skrzynię (co było do wymiany i jak chodzi po złożeniu)? Inne DXy mają bliźniaczą skrzynię, więc niekoniecznie mówimy o tej z 6.30.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.