Skocz do zawartości

Polecane posty

Terlik1994    0

Witam,

Posiadam Deutz Fahr Agrofarm 410 inwersor mechaniczny. Mam problem. Rano przed odpaleniem 3X nagrzewałem świece żarowe. Ciągnik odpalił bez problemu. Chodził z 10 minut i go wyłączyłem. Za 2 min chciałem odpalić go ponownie, lecz tylko kręcił (kontrolka od nagrzewania świec się nie świeciła). Zdjąłem filtr powietrza i przy rozruchu wtryskiwałem PLAK. To pomogło, ciągnik odpalił. Po 5 minutach ciągnik zaczął nie równo chodzić, z rury wydechowej raz na jakiś czas wylatywał biały dymek. Po paru minutach ciągnik zgasł. 
Znowu odpaliłem go przy użyciu PLAKA (inaczej nie dało rady), ustawiłem ciągnik na obroty 1400 i sytuacja się powtórzyła.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    173

Przy takim mrozie to tak jest, kolega ma DF i tez tak mia z 2 lata temu jak był nowy i na mrozie nie odpalił zadzwonił po serwis to przyjechali i powiedzieli mu zeby trzymał traktor w ogrzewanym garazu to nie bedzie miał problemu z rozruchem, nowy ciagnik rozpalasz ze startera w spreyu odważy jesteś a jak z paliwem bo mysle że u Ciebie moze być problem z paliwem moze jeszcze letnie paliwo masz albo wode masz w filtrze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Palmusny    11

Przy takim mrozie to tak jest, kolega ma DF i tez tak mia z 2 lata temu jak był nowy i na mrozie nie odpalił zadzwonił po serwis to przyjechali i powiedzieli mu zeby trzymał traktor w ogrzewanym garazu to nie bedzie miał problemu z rozruchem, nowy ciagnik rozpalasz ze startera w spreyu odważy jesteś a jak z paliwem bo mysle że u Ciebie moze być problem z paliwem moze jeszcze letnie paliwo masz albo wode masz w filtrze 

Dokładnie problem może być w paliwie . Idź na najbliższą stacje i kup (nie pamiętam jak to się nazywa)ten płyn co się do "Disela" wlewa powinno pomóc + z tym garażem to też racja brat ma forterre 135 po mieli po mieli i odpali a sąsiad case to lipa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Onerif    4

ten preparat z tego co mi wiadomo juz nie pomoże bo parafina (nie jestem pewny czy to tak się nazywa) się wytracila a on działa przeciw temu wytracaniu :) wiec jak juz coś musisz spuścić i nalać nowej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Spuścić i zalać nowej to za mało o ile wszystko wyleci. Ale pewnie resztki parafiny w przewodach czy zbiorniku zostaną. I tak masz już zapchane filtry to czekać na ocieplenie albo ciepły garaż.

 

Edit:

Trochę nie do końca aktualny post bo @kris już napisał o filtrach :)

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Zwykły zimowy ON przy -20 wg. norm blokuje filtr. Dodać do tego, że może być trochę gorszej jakości lub resztki letniego Ci zostały i wychodzi, że ma prawo przyłapać paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    10

ja w sobotę odpalałem jD6830 w garażu, temp około -8 w garażu, paliwo normalne letnie to co w nim zostało, zamontowany oryginalnie podgrzewacz filtra paliwa, świece żarowe długo się paliły i zarechał bez problemu, mam dodatkowo też fabrycznie zamontowaną grzałkę w bloku ale jeszcze jej nie używałem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolo12    0

Tą sprawe z odpaleniem DF to tylko paliwo w tych wszystkich paliwach to pół to wody jest tak miwszają paliwo ja zawsze mieszam rope z benzyną to problemu wtedy nie mam jak miałem w jednym ciągniku zmieszane paliwo z benzyną to zawsze mi odpalił na mrozie przy -18 stopni a w drugim ciągniku nie było zmieszane to odpalił i po 15 min paliwo zamarzło w tym gdzie z mieszane to nie zamarzło 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

max 2litry bęnzyny do 20litrów disla ale jak jest paliwo bardzo słabej jakości to i tak jest problem z parafiną , takie pytanie kolego z tym odpalaniem czy w trakcie kręcenia dymi i na jaki kolor i po odpaleniu czy dymi i na jaki kolor i jak długo dymi to dośc ważne żeby coś ci pomuc ,

ile ma motogodzin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Terlik1994    0

W trakcie kręcenia nie dymi, ale jak chodzi na wolnych obrotach lub podwyższonych to co jakiś czas dymi na biało (2sekundy) i silnik nie równo pracuje. Później znowu dobrze i znowu zaczyna dymić, aż w pewnym momencie gaśnie silnik. Maksymalnie chodził mi z 10 minut


Autoostrowski jaki masz ciągnik? Czy Twój ciągnik posiada pompowtryski?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    10

co takie zdziwienie? w silnikach deutza kiedyś montowali pompowtryski tak jak w silnikach samochodowych VW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co takie zdziwienie? w silnikach deutza kiedyś montowali pompowtryski tak jak w silnikach samochodowych VW

 

podaj kolego gdzie były montowane takie silniki , i podaj kod tego silnika jestem ciekaw co to deutz jeszcze nie wymyślił?

 

Nie kolego w moim ciągniku są pompki monoblokowe ile masz motogodzin te silniki mają problemy w zasilaniu paliwem po nie dość dużym przebiegu dlatego pytam, bo u ciebie albo zamarza paliwo albo nie podaje pąpka wstępna i się zapowietrza po obiawach jakie piszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Terlik1994    0

Wszystko jasne nie było paliwa w filtrze (nie było do niego podawane), taka głupota a nie sprawdzona. A winna pewnie paliwa, spuściłem dzisiaj paliwo z Shella a wlałem Orlen Verva. Zobaczymy co teraz będzie. Na razie działa bez zażutu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolo12    0

Terlik 1994 to za mało tej benzyny dajesz jak na 140 l to z 10 L Benzyny dodaj ja na 50 L wlałem 3 z 3,5 Litra a ty na 140 L 3 to za mało

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kuba12345
      Witam serdecznie panowie.... Do dziś z moim władkeim już od dłuższego czasu nie było problemu aż do dziś ! Chciałem go odpalić podczas kręcenia rozrusznikiem (rozrusznik oryginalny ) usłyszałem jakieś takie 2 pstryknięcia tak jak by coś się przepalało traktor nie odpalił za pierwszym kręceniem więc dałem mu chwile odpoczynku i chciałem spróbować jeszcze raz a tu nie miła niespodzianka żaróweczka od masy od razu zgasła jak tylko kluczykiem przekręciłem masa ginie nawet gdy próbuje włączyć światła przy każdym chodź by minimalnym po boże prądu od razu masa ginie. Wykluczyłem przepalony włącznik masy lub poluzowany ponieważ założyłem drugi i to samo nawet jak kabel od akumulatora i ten drugi cienki co idzie pod ten włącznik masy dotykałem do blach i próbowałem go odpalić włączyć światła od razu żaróweczka gasła i zero prądu ;[ Nie mam pojęcia skąd doszło to dziwne strzelenie nie było one jakieś bardzo głośnie ale dające się do usłyszenia. Panowie ciągnik potrzebny natychmiast. Błagam pomóżcie. Liczę na waszą szybką pomoc Kuba12345
    • Przez Zuro95
      Witam. Posiadam Agrofarma 420 z rewersem mechanicznym, skrzynia 20x20 bez półbiegów, od dłuższego już czasu przy wciskaniu sprzęgła słychać głośne skrzypienie najprawdopodobniej łożyska oporowego/ślizgowego, sprzęgło stawia przy tym dość mocny opór, moje pytanie brzmi czy ktoś spotkał się już z takim problemem i czy ktokolwiek zna jego rozwiązanie, bo przy dłuższej pracy można sobie faktycznie nogę zerwać.
    • Przez Patryk01
      Witam poszukaje informacji i opini na temat ciągnika DF 5110c . Chodzi mi głównie o spalanie awarie itd

    • Przez makos2
      Witam posiadam problem związany z ciągnikiem Deutz Fahr Agroton 150. Mianowicie co jakiś czas wyskakuje mi błąd EB który uniemożliwia mi dalszą jazdę ciągnikiem, muszę go zgasić a następnie odpalić aby móc znów jechać. Z tego co wiem błąd EB dotyczy czujnika położenia sprzęgła. Zakupiłem nowy czujnik oraz go zamontowałem lecz błąd nie ustał. Sprawdziłem okablowanie i wszystko jest w porządku - przynajmniej tak mi się zdaję . A więc moje pytanie jest takie, w czym może być problem ? Za wszelką pomoc serdecznie dziękuje.
       
    • Przez macius11157
      Wiatm chciałbym sie dowiedzieć gdzie powinien byc podpięty ladowacz czolowy w deutzu dx 4.50 bo nie Bardzo wiem co przedni wlasciciel podpial go pod wyrownywacz cisnienia od hamulcow i nie da sie na hamulcu opuscic ladowacza raczej powinien byc podpiety pod.pompe ale gdzie dokładnie?
×