Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

posiadam renówke 103.54 z 95 roku. wersję tracfor ( na pewno bo i w papierach ma tracfor)... rewers elektrohydrauliczny, ehr, 3 półbiegi. itd

 

Kręci ona do 2350 obr/min i ani Boże mój więcej, przy tych obrotach idzie max 32 km/h. 

moje pytanie brzmi czy ona jest jakoś zablokowana ??

Opublikowano

słyszałem że słonie latają  <_<

 

kręci się tyle co powinna i prędkość taka jak powinna mieć, masz skrzynię 30 i tego nie zmienisz

 

naklejki tracfor widziałem tylko na ciągnikach ze skrzynią 16, więc to że je masz to czyjaś fantazja, a wpisy w dowodzie to temat na osobne wypracowanie  :lol:

Opublikowano

dobra już znalazłem co muszę zrobić.

zamiana trybów i już mam 40 z 30.

Z fabryki szły takie same ciągniki i na Francję ( max 30) i na Niemcy (max 40) tylko róźnice były zamiana trybów i już.

Ceresy miały zablokowany 5 bieg (te na Francje) i po odblokowaniu idą 45 z gazem w podłogę. (na necie jest filmik jak odblokować).

 

Opublikowano

dobra już znalazłem co muszę zrobić.

zamiana trybów i już mam 40 z 30.

 

Z fabryki szły takie same ciągniki i na Francję ( max 30) i na Niemcy (max 40) tylko róźnice były zamiana trybów i już.

.

A możesz się pochwalić co wiesz i z kąd?

Opublikowano

Ale to nie skrzynia 16 tylko 24 a one były na 40. O 16 nie słyszałem aby 40 leciała.

 

obie skrzynie z prędkością max. 40km/h były zwykle na rynek niemiecki, najczęstszym spotykanym modelem jest 106.54

 

krajowe składali tylko 30, niezależnie od wersji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v