Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Mam 124 konnego NH na 25 h i nie narzekam na nadmiar mocy ;) ...a części jak do każdego ciągnika jest sporo jedyna bolączka to ceny tych części.

Opublikowano

Mam fiata f-115 na 20 ha i uważam że ciągnik w sam raz do ciężkich prac (do tego mam jeszcze MTZ 82 i MF 255)- NH M115 to jego młodszy brat. Po fiacie mogę powiedzieć że przemyślana konstrukcja prosta w naprawie (żeby coś naprawić nie trzeba dużo rozbierać a troche pierdół już robiłem). Z częściami do ciągników NH nie ma problemu - każdy serwis Ci sprowadzi a ceny jak to do zachodnich ciągników niektóre do przełknięcia a niektóre nie do przyjęcia. Te 4600 MTG to wydaje mi się troche mało- mam MTZ z 96 roku który ma 4 tyś mtg (u mnie od początku) w 96 roku mtz kosztował 36 tyś ursus o mocy 80 km około 80 tyś więc taki new holland pewnie grubo ponad 100 więc na pewno nie pracował na 20 ha (mój fiat z 95 roku miał nakręcone 9 tyś jak go kupowałem 6 lat temu). Jaki ciągnik teraz użytkujesz?

Opublikowano

w tej cenie proponowałbym zakup jakiegoś MF np 6170 115KM 6cyl bez turbo, spokojnie trafisz. Posiadam ten model już od 5 lat ze skrzynią Dynashift 4 półbiegi pod obciążeniem, super sprawa, pracuje na ok 35ha, jak do tej pory nic przy nim nie musiałem robić, poza wymianą filtrów i olejów.

Opublikowano

A który masz rocznik? Czy często musiałeś dokonywać napraw itp?

 Nie no Ja myślę że jeszcze długo nie będę do niego zaglądał(oprócz terminowych przeglądów) bo mam z 2013 roku choć drobne niedociągnięcia można by wypatrzeć i się czepiać np. ubywa mi płynu hamulcowego ale przez te 2 lata dolałem raptem 300 gram.Większe problemy mam z turem ale to osobne wyposażenie.

Opublikowano

witam ktos kto sie zna rozpozna czy moto godziny sa te co widac albo jest ich wiecej jedno powiem silnik nie do zajechania 7.500 model fordoski a reszta sie naprawia normalne maszyna pracuje wiec sie zuzywa wazne w nich jest kontrola azotu po prawej stronie gdzie jest dystrybutor z elektro zaworami no i potencjometry plus kalibracja co  300 motogodzin i jest wszystko ok pozdrawiam 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, ile w przybliżeniu kosztuje wystrojenie kombajnu new Holland do koszenia kukurydzy? heder, sita itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v