Skocz do zawartości
michalkowalski115

Czy New Holland m115 to dobry wybór na 20ha?

Polecane posty

Majjor    0

Mam 124 konnego NH na 25 h i nie narzekam na nadmiar mocy ;) ...a części jak do każdego ciągnika jest sporo jedyna bolączka to ceny tych części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam 124 konnego NH na 25 h i nie narzekam na nadmiar mocy ;) ...a części jak do każdego ciągnika jest sporo jedyna bolączka to ceny tych części.

 

 

A który masz rocznik? Czy często musiałeś dokonywać napraw itp?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

deymonnn    2

Mam fiata f-115 na 20 ha i uważam że ciągnik w sam raz do ciężkich prac (do tego mam jeszcze MTZ 82 i MF 255)- NH M115 to jego młodszy brat. Po fiacie mogę powiedzieć że przemyślana konstrukcja prosta w naprawie (żeby coś naprawić nie trzeba dużo rozbierać a troche pierdół już robiłem). Z częściami do ciągników NH nie ma problemu - każdy serwis Ci sprowadzi a ceny jak to do zachodnich ciągników niektóre do przełknięcia a niektóre nie do przyjęcia. Te 4600 MTG to wydaje mi się troche mało- mam MTZ z 96 roku który ma 4 tyś mtg (u mnie od początku) w 96 roku mtz kosztował 36 tyś ursus o mocy 80 km około 80 tyś więc taki new holland pewnie grubo ponad 100 więc na pewno nie pracował na 20 ha (mój fiat z 95 roku miał nakręcone 9 tyś jak go kupowałem 6 lat temu). Jaki ciągnik teraz użytkujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VIP    0

w tej cenie proponowałbym zakup jakiegoś MF np 6170 115KM 6cyl bez turbo, spokojnie trafisz. Posiadam ten model już od 5 lat ze skrzynią Dynashift 4 półbiegi pod obciążeniem, super sprawa, pracuje na ok 35ha, jak do tej pory nic przy nim nie musiałem robić, poza wymianą filtrów i olejów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz że cała ta seria aż do TM ma licznik liczący do 9999mth i jedzie od nowa? Ten z ogłoszenia ma wymieniony fotel nie bez powodu także to nie 4 a 14tys mth... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjor    0

A który masz rocznik? Czy często musiałeś dokonywać napraw itp?

 Nie no Ja myślę że jeszcze długo nie będę do niego zaglądał(oprócz terminowych przeglądów) bo mam z 2013 roku choć drobne niedociągnięcia można by wypatrzeć i się czepiać np. ubywa mi płynu hamulcowego ale przez te 2 lata dolałem raptem 300 gram.Większe problemy mam z turem ale to osobne wyposażenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falko77    0

witam ktos kto sie zna rozpozna czy moto godziny sa te co widac albo jest ich wiecej jedno powiem silnik nie do zajechania 7.500 model fordoski a reszta sie naprawia normalne maszyna pracuje wiec sie zuzywa wazne w nich jest kontrola azotu po prawej stronie gdzie jest dystrybutor z elektro zaworami no i potencjometry plus kalibracja co  300 motogodzin i jest wszystko ok pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MateuszJaboski
      Witam stoję przed zakupem prasy new holland 835 łańcuchowa zmiennokomorowa z lat 90. Co o nich sądzicie ? Jak z awaryjności?
    • Przez pawelll66692
      Witam mam problem z New holland td5050 chodzi o to że słabo podnosi pług który waży 1300 kg.
      Jeśli olej w skrzyni jest zimny to podniesie do końca bez problemu ale gdy się rozgrzeje muszę dawać dużo gazu żeby go wyrwać, dodam że ma założony dodatkowy siłownik wspomagający (który miał dać 1000kg dodatkowego udźwigu) lecz on nic nie pomógł. 
      Zauważyłem , że grubera który mam też zaczyna mieć problemy (1200 kg) . Pytanie czy to wina pompy czy raczej zawór przeciążeniowy? 
      Przyczepy unosi bez problemu więc wyjścia zewnętrzne chyba są ok...może ktoś wie czy da się zawór przeciążeniowy jakoś podkręcić?proszę o pomoc 
    • Przez piotrek202127
      Witam,
      Chcę kupić prasę z powyższych lecz nie wiem która była by najlepsza. Wiem że Case i NH to prawie  to samo lecz może się czymś różnią. Czy warto kupić prasę zachodnią czy polska też da radę. Dodam że prasa będzie robiła ok 550 bel rocznie. Pracowała by z 82km ciągnikiem. Czy częśći zamienne do tych pras bardzo różnią się ceną? Słyszałem od wielu że Unia to najlepsza polska prasa. Czy waszym zdaniem Unia wystarczy na 550bel rocznie. 
      Z góry dzięki za pomoc
    • Przez MixhaL
      Witam
      Posiadamy w gospodarstwie 2 kombajny, Dronningborg D7500 i Class Mercator 75. Oba łącznie obrabiają 200ha własnego i 50-70ha na zarobku( D7500).
      O ile w tamtym roku żniwa przebiegły bezawaryjnie to w tym roku spadło jakieś fatum i kombajny awaryjnością nadrabiają za kilka lat wstecz :\
      Chcemy wymienić starego Mercatora na coś większego i wydajniejszego żeby awaria jednego kombajnu nie była taka odczuwalna.
      Co polecacie? JD  1075 czy NH 8060? 
      Kwota to około 60tys, kombajny do koszenia mają głównie owies i żyto, dronningborg również rzepak.
       
      Trochę zgłębiłem temat i:
      John Deere:
      + prosta budowa
      - duże spalanie 
      - nie docina wieczorem ( wilgoć )
      - drogie części
      - awaryjne silniki
      - może łamać wytrząsacze
       
       
      New Holland:
      + małe spalanie
      + prosta budowa
      + tanie części ( część pasuje bezpośrednio od bizona)
      + bardzo dobrze kosi wieczorem
      - awaryjna skrzynia 3 biegowa, polecana 4 biegowa
      - awaryjne silniki Ford, polecane Fiat
      - ryzyko pęknięcia tylnej półośki 
       
      Co byście wybrali?
      Od razu mówię że class odpada. Z plusów i minusów wychodzi że NH co nie znaczy że tak jest. \Który jest mniej awaryjny i bardziej wydajny?
      Kawałki mamy u nas o malej powierzchni, głównie 1-2ha.
       
      Polecam
       
    • Przez Krol295
      Witam dzis podczas prac polowych zauważyłem, że w moim nh 8560 ford przedni napęd nie działa. Kontrolka sie normalnie swieci, gdy wcisne od niego przycisk, ale naped nie działa. Nie szarpie ani nic tak jak by bez napedu jechal. Gdy jadę bez napedu i zmienię kierunek jazdy rewersem zaświeca sie kontrolka od napedu na okolo 1 sek. Dodam, ze jeszcze nic nie sprawdzalem bo jak wrocilem to juz bylo ciemno.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.