Polecane posty

zbozowy    29

wyjście LS możesz zaślepić ale wtedy pewnie będzie się grzał olej. 

Edytowano przez zbozowy

Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xsardas18
      czy jest możliwe wspomaganie w C-330
    • Przez Gregu
      Witam,
      Potrzebuje pomocy- mam Zetora 5211, rok prod. 89r. Chce założyć do niego wspomnaganie bo po 1. cięzko juz ukręcić tą kierownicą 2 są duże luzy w układzie kierowniczym i poradzono mi ze jak założe wspomaganie to te luzy nie bedą odczuwalne.
      Wiem, że jest jakies serwo wspomaganie produkcji Tureckiej które można kupić za ok. 1400 zł (kompletne do założenia) tylko nie dają na nie gwarancji. Mozna tez kupic orginalne Czeskie ale tu juz sam siłownik kosztuje ok 1100 zł a gdzie pompa i reszta... wyjdzie pewnie razem koło 3 tysi. Czy może ktoś wie gdzie można kupic ten Turecki komplet ??
      Czy ktoś wie czy można założyć do tego Zetora wspomaganie na orbitrolu? ile by to kosztowało i czy jest lepsze niz serwo?
      z góry dzieki za wasze podpowiedzi
    • Przez czaro
      Witam. Montuję właśnie wspomaganie do ciągnika. Mój układ składa się z pompy NSZ 10-prawa, orbitrola OSPC 100 firmy AGTECH, siłownika o skoku 140 mm i zbiornika na olej z samochodu ciężarowego. Gdy wszystko podłączyłem okazało się, że olej nie przepływa przez orbitrol i nie wraca na powrót. Pompa zrobiła się szybko gorąca (z wierzchu aż farba zmieniła kolor) i olej w zbiorniku spienił się (chyba troche sie przygotował). Okazało się, że cała wina leży po stronie zapowietrzonego układu. Gdy wszystko odpowietrzyłem, cały układ zaczął działać. Jednak martwi mnie szybko grzejąca się nadal pompa i olej. Pompa napędzana jest przez pasek klinowy. Zbiornik (z wbudowanym filtrem) na olej ma pojemność około 2l. Zalany jest olejem HL-46. Moje pytanie jest takie: Czy wystarczy zwiększyć koło pasowe a co za tym idzie zmniejszyc prędkość obrotową pompy aby pompa i olej przestały się grzać czy trzeb to rozwiązać w jakiś inny sposób? Może zalać to wszystko płynem do wspomagania? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
    • Przez wojtek918
      Witam. Mam mtz 80 bez przedniego napedu i chce w nim założyć wspomaganie na orbitrol. Czy ktoś z was ma tak przerobiony ciagnik bo ten serwomechanizm jest bardziej uciążliwy niż pomocny. Na allegro są takie zestawy, może kogos polecacie??? macie jakieś foty jak mocowany jest siłonik do osi, czy trzeba robic jakieś przeróbki w ciągniku czy tylko się zakręca cały zestaw i jedzie?? Proszę o pomoc
    • Przez farios
      http://i.imgur.com/OhAFZyr.png     opisalibyście mi ten obraze? co znaczy to 1 i 2, z góry dzięki!
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.