Skocz do zawartości
zetor3011

John Deere 1640 problem ze wspomaganiem i hamulcami

Polecane posty

zetor3011    299

Witam!

Mam problem z Jasiem 1640 rok około 1986, problem jest takie, że po ruszeniu kierownicy(prawo,lewo) ciągnik mocno hamuje. Świeżo jest sprowadzony z Niemiec, także polaki jeszcze nie grzebali przy tym. Co to może być, proszę o szybką odpowiedź :)


Renault jest Bogiem...Orka nałogiem...Jazda zabawą...Paliwo podstawą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

Prosto od rolnika wzięty, tak olejowe :)


Renault jest Bogiem...Orka nałogiem...Jazda zabawą...Paliwo podstawą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetor3011    299

Ale co one za zadanie spełniają ? 


Renault jest Bogiem...Orka nałogiem...Jazda zabawą...Paliwo podstawą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz27    177

Ja bym obstawiał jakaś nieszczelność w rozdzielaczu (pompce) hamulców. Albo ktoś grzebał i zle podłączył albo poskładał bo orbitrol i hamulce pracują na jednym obwodzie tzw. priorytetowym. Może być też coś z powrotem oleju bo jak dobrze kojarzę to hamulce są zasilane z powrotu orbitrola jak coś będzie z powrotem oleju to może przy kręceniu kierownicą robić ciśnienie i hamować. 


Kupie Jonh Deere 6400, 6410, 6506, 6600, 6610.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

A skąd zdobyć jakiś katalog części ewentualnie instrukcje napraw do tego John-a ?


Renault jest Bogiem...Orka nałogiem...Jazda zabawą...Paliwo podstawą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz27    177

Wpisujesz w google katalog john deere online i pierwsze z brzegu co prawda po angielsku ale jak wiesz co i jak to sie polapiesz.


Kupie Jonh Deere 6400, 6410, 6506, 6600, 6610.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzes1986
      Witam!
      W mojej Reni muszę wymienić orbitrol. Oryginalnie siedzi w niej Danfoss OSP B 80 ON. W sklepie polecają mi Granita, ale nie mają tego OSP 80 tylko 100, 125 i 160. Czy mogę wsadzić tą setkę, czy szukać 80tki? I czy warto kupić tego Granita, czy szukać czegoś innego?
    • Przez matigg
      Witam. Mam problem z hydrauliką w aresie 715. Po rozgrzaniu się oleju i użyciu jakiejkolwiek hydrauliki wyświetla kontrolkę od niskiego ciśnienia oleju w skrzyni. Mierzyłem ciśnienie na zimnym dochodziło prawie do 200 bar, na rozgrzanym oleju może o 5  mniej ale momentalnie tylko nabiło ciśnienie i wszystka hydraulika przestała działać jak by ją coś odcięło  i po chwili zapalała się kontrolka od ciśnienia. Do tego na zimnym czy na ciepłym trzeba dodać trochę gazu aby kierownica dobrze działała. Macie jakieś pomysły ? 
    • Przez arkady12
      Panowie mam problem z pługiem huard obróci się do polowy i staje ani w lewo ani w prawo węże się  poruszają ogólnie wina leży po stronie pługa nie traktora i teraz jest problem bo siłownik jest nie typowy jak dla mnie ( załącznik z katalogiem ) czy miał ktoś taką  sytuacje ?  czym można by było zastąpić ten zamek rozważam zakup nowego siłowniika z zaworem przepływowym ale w nich nie ma wyjść na ten  zamek coś ktoś podpowie ??,
      rl.doc
    • Przez Kubek95
      Witam. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem ciągnika John deere 3140, od pewnego czasu mam problem z hydraulika w nim. Mianowicie pierwszy raz zauważyłem problem przy pracy z pługiem obrotowym Lemken Opal 180, po zaoraniu około dwóch hektarów, na końcu pola nie mogłem podnieść pługa, po przegazowaniu do maksymalnych obrotów, pług podniósł się bez problemu, tak jakby odcielo się coś w hydraulice, oczywiście wspomaganie też nie działało, ale po przegazowaniu kierownicę mozna było kręcić palcem. Innego razu zauważyłem że jak ciągnik stoi tak z 10min na wolnych bardzo obrotach, to zatnie mu się wspomaganie i trzeba przegazowac żeby się odcielo. Nie wie ktoś co to może być za przyczyna? Może jest gdzieś jakiś zawór który steruje hydraulika i on się zacina? Bardzo proszę o pomoc bo jest to troszkę uciążliwe. (Przepraszam że założyłem nowy temat, ale nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój problem) 
       
      Pozdrawiam i liczę na jakąś pomoc. 
    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.