Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, 

szukam ciągnika rolniczego, potrzebnego do pracy na elewatorze ( przywieźć / zawieźć ), specyfikacja moich wymagań poniżej:

 

chciałbym podpiąć do niego naczepę samochodową na wózku ( dwuosiowy) DOLLY

naczepa + wkład, wydaje mi się że koło 37 - 45 ton cały skład

będzie jeździł po asfalcie 

4 x 4

rocznik pow 2011

Jakie jest spalanie do mocy?

Może macie jakieś swoje spostrzeżenia

Proszę o pomoc w wyborze modelu.

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Witam, 

a nie ma jakiegoś rozsądnego ciągnika, z tego co się orientowałem to fast trak koło 600tyś

Chciałbym spiąć taki zestaw

post-168821-0-91052600-1450856584_thumb.jpg

post-168821-0-27649600-1450856657_thumb.jpg

post-168821-0-22302000-1450856658_thumb.jpg

post-168821-0-27371100-1450856659_thumb.jpg

post-168821-0-38442600-1450856660_thumb.jpg

Edytowane przez DamianGabana
Opublikowano

to nie lepiej kupić jakiś budowlany ciągnik siodłowy na trzech osiach? zrobienie uprawnień na to, zakup, ew licencja i inne pierdoly to w 150 k bez problemu się zamieścisz. to zawsze 1/4 ceny fastraca. chyba że jakieś jeszcze przeznaczenie rolnicze. Ale u Niemca widziałem MAN y na dwóch osiach na balonach i targały przyczepy samozbierajace z trawą. Może coś w tym kierunku.

Opublikowano

to nie lepiej kupić jakiś budowlany ciągnik siodłowy na trzech osiach? zrobienie uprawnień na to, zakup, ew licencja i inne pierdoly to w 150 k bez problemu się zamieścisz. to zawsze 1/4 ceny fastraca. chyba że jakieś jeszcze przeznaczenie rolnicze. Ale u Niemca widziałem MAN y na dwóch osiach na balonach i targały przyczepy samozbierajace z trawą. Może coś w tym kierunku.

Masz może jakieś zdjęcia ???

Opublikowano

Skoro ma jeździć po asfalcie to poco przepłacać za taki ciągnik siodłowy?

Autor skłania się ku ciągnikowi rolniczemu bo odpada cała masa dodatkowych opłat które dotyczą właścicieli aut ciężarowych.

Opublikowano

Może coś niebieskiego ? t5.115 -raczeh nie bo to 120 km ale są t6/t7 jakiś jelonek R/M deutz fahr może jakiś byczek - odrazu mówię nie znam się na żadnym z tych ciągników oprócz t5 

Opublikowano

A może napisz kolego na jakie odległości ma to latać, czy bedzie wjeżdżał w jakiś nie utwardzony teren? Bo wiesz co innego latać tylko po asfalcie a co innego wjechać z tym naprzyklad na jakies pole po odbiór zboża czy kukurydzy.

Opublikowano

A może napisz kolego na jakie odległości ma to latać, czy bedzie wjeżdżał w jakiś nie utwardzony teren? Bo wiesz co innego latać tylko po asfalcie a co innego wjechać z tym naprzyklad na jakies pole po odbiór zboża czy kukurydzy.

Całe ustrojstwo będzie latało na odległości około 300 metrów załadunek i u mnie rozładunek. I tak w kółko......

Co do tego gdzie będzie jeździło to 90 % droga a sporadycznie w pole.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v