Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez johenek
      Witam
      Przepraszam jeśli temat się powtaża ale zalerzy mi na szybkiej odpowiedzi, a nie mogę nigdzie znaleźć podobnego tematu

Mianowicie mam problem z odpalaniem mojego Belarusa, gdyż czasami odpala normalnie z kluczyka, a czasami słychać tylko takie tyknięcie przekaźnika po przekręceniu kluczyka i trzeba odpalać na zwarcie.
      Nie wiem co może być popsute ponieważ nie znam się dobrze na elektryce.
      Może ktoś się już z takim problemem spotkał i wie co trzeba wymienić
    • Przez Kulik
      Witam, potrzebuje pomocy <_<  pod obciążeniem wyskakują(wyrzuca)biegi szosowe i polowe co może być z tym jak się zabrać za to ? od razu powiem że skrzynia miała remont kilka miesięcy temu wymiana łożyska
    • Przez MazurTOP
      Witam!!!

Mam problem w MTZ 82 wyskakuje mi co jakis czas po trasie 9wiątka co jest???. skrzynia cicho pracuje
    • Przez AdamWładimirecPodlasie
      Witam mam problem chodzi o to że nie wiem jak odkręcić zapieczone śruby na tłumiku T25A2 najlepiej by było bez zrywania gwintu i śruby . Ktoś pomoże???
    • Przez Nikita_Bennet
      Witam.
      Czytając ten temat zacząłem się zastanawiać jaka jest maksymalna prędkość ciągnika Belarus/MTZ 952.3 ze skrzynią 14/4 czyli synchronizowaną.
      Chodzi mi o prędkość przy oryginalnym ustawieniu obrotów silnika czyli max chyba 2000 obr/min przy cegle na pedale gazu.
      Homologacja mówi że ok 40km/h a od wielu osób słyszę że max to 30-33km/h.

Wiem że po przestawieniu obrotów silnika na 2200-2300 prędkość jest większa ale interesuje mnie prędkość na fabrycznych ustawieniach.

Jak to więc jest u was?

Ważne informacje