Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Osobiście kupuję najtańsze w danych parametrach wytrzymują nie mniej jak drogie, a amerykańska centra to najgorszy syf spróbuj zgłosić reklamację

Edytowane przez ansu
Opublikowano

Witam! W ciągniku C-330 są dwa akumulatory,2*6V pojemność 165ah.
Mam pytanie!
Połączone szeregowo dają napięcie 12V.A pojemność? Zostaje taka sama... Czy podwaja się i jest 330ah?
Pytam,bo chce kupić ładowarkę elektroniczną do ładowania i nie wiem,jakiej mocy...?
Dziękuje za uwagę i liczę na podpowiedzi.
Pozdrawiam

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Pojemność jest ta sama.

Opublikowano

Jaki masz rozrusznik bo to głównie od niego zależy. Jeśli ten starego typu 2.9kW to pobiera max 250A czyli w ciągu 30 sek byłby w stanie rozładować akumulator o prądzie rozruchowym 250A według normy DIN. Podsumowując różnica prądu rozruchowego  pomiędzy akumulatorami 135Ah i 120Ah jednego z producentów (ZAP) jest wręcz pomijalna więc jak najbardziej można zastosować ten mniejszy.

 

Tabela norm:   

 

DIN: rozładowanie w ciągu 30 s do napięcia 9V. 

IEC: rozładowanie w ciągu 60 s do napięcia 8,4V. 
SAE: rozładowanie w ciągu 30 s do napięcia 7,2V. 
EN: rozładowanie w ciągu 10 s do napięcia 7,5V. 

Opublikowano

rozrusznik mam ten nowszy mniejszy ale nie ten najnowszy z przekładnia , jaki akumulator byś proponował ile by musiał mieć ah i a ?


Jaki masz rozrusznik bo to głównie od niego zależy. Jeśli ten starego typu 2.9kW to pobiera max 250A czyli w ciągu 30 sek byłby w stanie rozładować akumulator o prądzie rozruchowym 250A według normy DIN. Podsumowując różnica prądu rozruchowego pomiędzy akumulatorami 135Ah i 120Ah jednego z producentów (ZAP) jest wręcz pomijalna więc jak najbardziej można zastosować ten mniejszy.

Tabela norm:

DIN: rozładowanie w ciągu 30 s do napięcia 9V.
IEC: rozładowanie w ciągu 60 s do napięcia 8,4V.
SAE: rozładowanie w ciągu 30 s do napięcia 7,2V.
EN: rozładowanie w ciągu 10 s do napięcia 7,5V.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v