Lukasz30245

trzęsie naped belarus 820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Lukasz30245    6

Witam. po włączeniu przedniego napędu ciągnikiem trzęsie,napęd krzyżakowy ciągnik ma dopiero 100godzin.były na forum podobne przypadki ale nikt nic nie odpowiedział konkretnego

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    800

A po jakiej nawierzchni jedziesz na załączonym napędzie?

Ogólnie trzeba by sprawdzić sprzęgło w podporze, prawidłowość skręcenia flansz wałów.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SajzPL    27

u znajomego w 1025 szarpie ale gdy pojeżdza się pod ostrą górkę (płyta gnojowa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    800

Pewnie sprzęgło w podporze ślizga pod obciążeniem. Wydaje wtedy dziwne dźwięki jak by się coś rozlatywało. Niech je dociągnie. na necie jest dostępna instrukcja.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz30245    6

na każdej nawierzchni trzęsie ciągnik wrócił wczoraj z serwisu jest na gwarancji wymienili podobno wszystko w napedzie. Wał przystawka i podpora na pewno zmieniona bo widać gołym okiem

 


sprzęgło nie ślizga dobrze ciągnie tylko te wibracje

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    993

U mnie było podobnie  ,jak byl nowy to tez szrpało ,szczególnie na drodze podczas odśniezania ,więc wyłaczałem , teraz ma prawie 1000mtgi jest wszystko w porządku ,chyba sie tarczki dotarły ,naped pracuje w orce prawidlowo  wiec to chyba norma w nowych .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    993

Nie wiem pisze z doświadczenia na swoim przykładzie ,a koledze się nie dziwie bo faktycznie drżał cały jak byl nowy ,do tego jak nie wylączyłem na drodze ,to na 9tce bylo go słychac z daleka że jade .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    800

Ja mam starszy model bo 82 ale gdy miałem z przodu 11,2 a z tyłu 18,4r34 to też wyło. przód wymieniłem na 13,6R20 i cicho.

Trudno powiedzieć jak to jest ale możliwe że nowe opony dają po tyłku bo ruski trochę głupio zrobiły z napędem.

Ogólnie według przyjętych zasad przód ma pokonywać drogę równą lub 5% większą niż tył. A w rusach żeby działało  sprzęgło jednokierunkowe automatu jest na opak.

 

To że w orce trzepało to już na prawdę mnie dziwi. Te ciągniki ciągle zaskakują.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    993

W instrukcji jest podane ze nalezy wyłączać napęd typu carraro na wstecznym ,z początku stosowałem si,e do niej ,lecz jak opanowalem caly ciagnik to przestałem zwracac na pierdoły uwage ,i do tej pory nic sie nie dzieje .

Seweryn moze te mosty maja niedopracowane przełozenia tak jak piszesz i stąd te problemy

Lukasz jak zredukujesz dźwignia na środku na pół bieg to mniej czesie prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    800

No ja jeśli chodzi o zasady typu praktycznie nie mam możliwości się stosować. Przedni napęd włączam dosłownie przy każdych prędkościach, jeżdżę na nim z każdymi prędkościami i po każdym gruncie od błota, śniegu, lodu i asfaltu.

Odśnieżam w zimie i niestety inaczej się nie da. Odpukać przez cztery lata jeden krzyżak poleciał w 24 letnim stożkowym moście. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    800

Powiem ci szczerze że nie wiem co to może być.

Najwyżej daj mu faktycznie trochę czasu niech się doklepie jak wspomniał Tomek. Może akurat.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    993

Dokładnie  jak się dotrze to przestanie badż cierpliwy ,u mnie tak bylo a teraz jest ok ,chyba że ktoś jeszcze sie przyłaczy do tematu i cos podpowie ,ale ja bym się nie stresował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekc    62

chyba ten typ tak ma :D u mnie takie "drgania" ujawnia się jak ciągnik ma ciężko na przykład podczas ciężkiej orki i tak wywnioskowałem że spowodowane jest to tym że wał kardana idzie ze skrzyni pod kątem i pewnie te drgania przenoszą krzyżaki jak mają ciężko

Edytowano przez marekc

Jedyne co mnie kręci to karuzela !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    800

U mnie czegoś takiego w ogóle nie ma bez względu na kierunek jazdy, obciążenie, prędkość czy podłoże.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    308

na każdej nawierzchni trzęsie ciągnik wrócił wczoraj z serwisu jest na gwarancji wymienili podobno wszystko w napedzie. Wał przystawka i podpora na pewno zmieniona bo widać gołym okiem

 

sprzęgło nie ślizga dobrze ciągnie tylko te wibracje

Typowy serwis Bez mózgi wszystko wymieniaja ale efektu nie ma! 


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    419

a do kiedy masz gwarancje.bo jeżeli masz ją a jak mówisz że nie ma gdzie sprawdzić więc wnioskuje że nie jest on ci zbytnio potrzebny więc może warto jeszcze raz oddać. po to jest gwarancją , lecz z drugiej strony jak koledzy piszą wyżej że dotrze się to sam nie wiem co bym z tym zrobił

Edytowano przez robi57362

jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz30245    6

gwarancja jest do czerwca w zimie będzie tylko stał na wiosne zobaczę co dalej robić a może sie dotrze jak koledzy piszą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzik445    6

Później tzn po ilu mth? W moim trzęsie od nowości w zakresie 6 -7.5km/h. Teraz jest 1100mth i bez zmian :( 


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez arsz63
      Hej. Ostatnio wymieniałem uszczelkę zaworów tak zwany okular . Dałem na to masę uszczelniająca i uszczelkę wszystko ładnie złapało i trzyma . Tylko teraz muszę jednak jedną śrube wymienić i mam pytanie czy jak idkrece ta śrubę to nie puści ten silikon ? Z góry dzięki za odpowiedzi 🙂
    • Przez Massey294s
      Proszę o pomoc. Ciągnik lekko dymił na czarno więc tata wyjął wtryski,kupił nowe końcówki i dał do regulacji (trochę przechulały istwierdził że nie będzie żałował). Po wymianie dymi jak z lokomotywy. Pompiarz ustawił wtryski na początek otwarcia 180( jednostki nie pamiętam). Czy to nie za mało? Tylko to mi przychodzi na myśl. Nigdzie nie mogę znaleźć wartości odpowiadającej temu silnikowi. Przypomnę że chodzi o mtz 952.3 turbo
       
      Dodam, że problem występuje przy zmianie obrotów lub już przy najdelikatniejszym obciążeniu, przy biegu jałowym bez zmiany obrotów wcale nie widać spalin. Spaliny są koloru czarnego.
    • Przez zbyszekbrzuze
      Dzisiaj przeglądając internet trafiłem na coś ciekawego.
      REWERS DO MTZ!!
      Kiedyś o tym wspominałem, ale teraz zakłądam specjalny temat.
      **Zwykły rewers zastępujący nasz reduktor:.
      Oczywiście synchroniazowany.


      zestaw kpl Р70-1721020

      Do tego dochodzi wałek wejściowy do skrzyni Р70-1701032:

      Dochodzi parę innych elementów, na dole załączam link do katalogu
       
      **Jest też wersja Rewers + Reduktor. Piszą, że to pasuje również do mechanicznej niesynchronzowanej skrzyni:
      Przeróbka polega na wmontowaniu kompletnego zestawu, dzięki któremu mamy rewers i jeszcze dodatkowo synchronizowany reduktor. W połączeniu z normalną skrzynią daje to 22 biegi do przodu (jeśli nie wyjmiemy zębatki biegu wstecznego).
      Dla chętnych linki.
      Sam rewers:
      http://www.autoopt.ru/auto/catalog/tractor/mtz/mtz-570/87/
      http://mytraktor.by/Pages/Rednarev.html
      Rewers z reduktorem:
      http://mytraktor.by/Pages/Kombinirovany.html
      http://mytraktor.by/Pages/Korpysa.html
      http://mytraktor.by/Pages/Revnakomb.html
      http://mytraktor.by/Pages/Revnakombpr.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor_pr.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor_pr_pr.html
      http://mytraktor.by/Pages/Remont_B-923_part-3.html
      Fajna strona, pokazują nawet jak wzmocnic ruska żeby nie pękał:
      http://mytraktor.by/Pages/Treschina.html
      Więcej mi się nie chce szukać, jeśli ktoś coś znajdzie, to zapraszam do dyskusji.
    • Przez Shogun
      Witam. Mam problem od jakiegoś czasu z moim Belarusem 952, wesja zdaje się 1, z 2010r, w metalu i na podnośniku z jednym siłownikiem.
      Zaczął strasznie kopcić jak lokomotywa, Po sprawdzeniu turbo okazało się dobre, za to w wydechu było pełno oleju, odkręciłem kolektor i okazało się że po zaworach olej ścieka. Powymieniałem uszczelniacze zaworowe, co ciekawe w fabryce pozakładali je palcami bez dociskania i 3 latały luźno na trzonkach zaworów a reszta praktycznie się nie trzymała. 
      Po wymianie uszczelniaczy kopcenie minimalnie się tylko zmniejszyło, oleju w  wydechu już nie było więc na stół poszły wtryski, no i okazało się że leją wszystkie i ciśnienie otwarcia mają 130bar a mają mieć 220. Końcówki wtrysku chciałem zamówić Polskie ale tu na forum wyczytałem że do tego modelu lepiej org bo jak będą mialy  inny kąt to będzie kopcił na czarno mimo że nie będą lały. Końcówki to 174-02, szukalem w necie i tylko w jednym sklepie były, w dodatku 72zł za szt. 
      Poskładałem ustawiłem i ku mojemu zdziwieniu ciągnik dalej kopcił tylko teraz na niebieskawo czarno. Wymieniłem jeszcze uszczelkę dolną pokrywy zaworów bo była gumowa i okazało się ze wypchlo ją wewnątrz na tych okularach dolotu i nie dość że olej trochę się dostawał to ciśnienie z turbo uciekało. Poskładałem wszystko, ciśnienie turbo nawet sprawdziłem, dmucha do 0,4 bara. Tylko dymienie nie ustało. 
      Wkurwiłem się, ściągnąłem glowicę bo myślę sobie albo pierścień pękł, zapiekły się, albo tuleja porysowana. No i zonk, w silniku wszystko jak nowe, tylko troszkę nagaru na tłokach bo wtryski lały. 😨
      Analizując sytuację po obejrzeniu głowicy wróciłem do wtrysków (szkoda że nie wcześniej), bo zauważyłem że chociaż nowe to zwłaszcza jeden jest strasznie oblepiony sadzą a zrobił może z 2mtg. Po sprawdzeniu okazało się że dobrze pyli, ciśnienie ma 220, może 225bar tylko że strasznie dziwny kąt pylenia, jest tak szeroki że prawdopodobnie paliwo nie jest wtryskiwane do komory wirowej tylko rozbryzguje się o głowicę i krawędź komory.
      Co radzicie, końcówki odeślę, tylko jakie teraz zamówić, czy te Polskie Wuzetem-y się nadadzą bo pisze na aukcji że nie są do wersji turbo, a tych ruskich to już bym wolał nie zamawiać bo ciągnik potrzebny już pilnie i nie chce mi się bawić ciągle. Głowicę zdecydowałem się ściągnąć bo itak miałem wyciek spod misy olejowej więc skoro itak miałem ją ściągnąć to postanowiłem dokładnie wszystko sprawdzić żeby się drugi raz nie bawić, a uszczelka pod glowicę to 40 zł.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.