Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam mam problem z dzwiami lewymi historii taka, wyjerzdzałem z garażu nie nie zamkłem dzwi i przypadkowo znalazły sie na murze i lekko sie dolna częsc skrzywiła i mam pytanie jakie prace po kolei trzeba wykonac zeby doprowadzic je do stanu poprzedniego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marekc    56

na moje to musisz odwrócić kolejność zdarzeń jak to się stało przy wyjeżdżaniu to musisz teraz wjechać do garażu z otwartymi drzwiami  :D


Jedyne co mnie kręci to karuzela !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TTjarek    1

Otwórz drzwi weź jakiegoś drewnianego klocka i włóż go między słupek a drzwi przed zamkiem tu gdzie zaczyna się to zgięcie takie i przymknij drzwi a potem mocno z całej siły dociskaj w lewym dolnym rogu, ja tak robiłem i pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Otwórz drzwi weź jakiegoś drewnianego klocka i włóż go między słupek a drzwi przed zamkiem tu gdzie zaczyna się to zgięcie takie i przymknij drzwi a potem mocno z całej siły dociskaj w lewym dolnym rogu, ja tak robiłem i pomogło

dzięki na pewno skorzystam z tej opcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    667

Kolego bez urazy ,wiekszosc z nas zna podstawy odkształcania materiału i wie że trzeba go wyklepać lub nawet rozciąc aby wrócił do formy ,jesli nie potrafisz to daj komuś kto się tym zajmuje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dokładnie, bo żeby je wyprostować trzeba wiedzieć gdzie przyłożyć siłę, aby odkształcenie nastąpiło w miejscu, w którym chcemy żeby wystąpiło. Bo jak tego nie wiesz to bardziej zaszkodzisz niż pomożesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
    • Przez kacpermtz820
      Witam mam belarusa i jest tam hak.Chciałem spytać się was czy można coś dorobić z końcówki od zetora i jak to przymocować
    • Przez Razzor
      witam poszukuje sklepu / lub jeśli ktoś ma linek sterowania rozdzielaczem hydraulicznnym firmy nordhydraulic zamontowanym w belarus 820 linki montowane na sworzeń. nigdzie nie mogę znaleźć
    • Przez tomek14
      Witam mam pytanie jak działa hamulec wom w mtz i jaką on pełni funkcje ?
    • Przez Olka7863
      Witam czemu jak olej sie rozgrzeje to nie chce unosic np. Talerzówki pługu itp. Belarus ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.