adhock

Remont wozu - koła

Polecane posty

adhock    1

Czołem koledzy,

 

Przy wozie mam koła na klasycznych skręcanych felgach rolniczych (16'') - takie jak np. na tym zdjęciu:

 

http://img32.staticclassifieds.com/images_tablicapl/281627287_3_1000x700_opony-rolnicze-16-opony-rolnicze.jpg

 

Moje pytanie: czy można te felgi zastąpić innymi - pełnymi, bez konieczności przerabiania piast, osi itd.? Jeśli tak to od jakiej maszyny szukać takich kół?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

GoRAL1    63

Nic nie dopasuje

 

ja dorabiałem jakby dekle z otworami i wspawałem do felg od mercedesa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1015

Pracuję na wulkanizacji więc co mi szkodzi coś dopasować ,problem moze być z ET ale spróbujemy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak będzie pasował otwór środkowy od żuka to w piaście idzie zaspawać otwory i wywiercić drugie czy to żeliwna czy stalowa piasta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1015

Koledze pewnie zalezy ,aby były bezdętkowe ,jak sie niczego nie dopasuje to lepiej chyba wyciąć te stare felgi i wspawac w obręcz ,to co radzisz Balcerek to juz przerabiałem w rozrzutniku ,próbując dopasować felgi od tira ,efekt jest ale czasochłonne szczególnie jak otwór od szpilki wypadnie w połowie istniejącej na feldze .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    1056

Po mojemu to fele od "scertnika" czy jak to tam zwą....

Edytowano przez pawel885

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    1056

Miałem w dwukółce takie przerobione na 5 dziór, po awarii zmieniłem na żukowskie- ocierały minimalnie wewnętrzną stroną opony o ramę, zmniejszył się rozstaw i to sporo, na ursusowskich będzie jeszcze gorzej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1015

Tez pisze o ET ,tu jest idealnie na środku i podobnej trzeba szukac ,chyba żeby dorobić dystanse i w tedy każda dopasujesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adhock    1

zmierz mi rozstaw szpilek (osiowo) coś poradzimy.

 

rozstaw szpilek: 14 cm, średnica otworu na piastę: 10 cm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    749

rozstaw taki sam jak w U czy zetorze bez napędu, czyli każda 15.3, 16 i 20 cali podejdzie

 

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1015

No niestety nic nie poradzimy ,książkowo żaden bus nie podejdzie ,trzeba kombinować w śród rolniczych ,lub przerabiać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shiller    2

Witam mam pytanie czy da się zrobić dystans z mniejszej piasty żukowskiej na felga od rozrzutnik z oponą235/65/16

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian27545    6

Miałem podobny problem. Mi się pozaginały stare felgi jeszcze te z pierścieniem. Zakupiłem felgi od dostawczego Iveco powycinałem tarcze i wspawałem te ze starych kół. Odsadzenie zrobiłem takie jak było mi potrzebne. Smigają elegancko. Potrzebuję natomiast osłony piasty koła. Gwint na piaście ma ok. 95mm. Może komuś zbywa. Piszcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    301

Mam wóz na kołach 16'' na 5 śrub felgi pasują od ruskiego ciągnika to niema problemu 16czy 20 '' ale kupiliśmy koła z felgami od żuka i środki zostały wymienione wstawiona nowa blacha wycięta na plazmie na stole CNC gotowe wszytko tylko wspawać i w drogę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez tomb2
      Właśnie odbierać mam nową przyczepe ale widze że instalacja pneumatyczna jest dwuobwodowa :'( W lamborghini podopne bo są gniazda jedna w zetorze już nie, może macie jakąś rade, moze da sie to poprzerabiać ???
    • Przez krzysiek3512
      Witajcie, 
       
      Chcę prosić was o radę. Problem dotyczy podłączenia zaworu sterowania przyczepą do układu hamulcowego ciągnika w Kubocie M7060. W mojej instalacji zastosowano zawór WABCO 4700152030 ( taki jak pod tym linkiem http://www.kramp.com/shop-pl/pl/744626/551881/90830/4700152030+Zawór+sterujący+przyczepy). W zaworze tym są dwa wejścia sygnałowe, sterujące otwarciem poprzez ciśnienie oleju hydraulicznego w układzie hamulcowym oznaczone jako p41 i p42. W środku zaworu znajduje się dwustopniowy tłoczek.
      Dobra, nie będę się rozpisywał na temat zasady działania. Konkretnie, w moim przypadku ciśnienie podłączone tylko do jednego z tych wejść p4, doprowadzone z odpowietrznika hamulca prawego koła. Drugie jest nie wykorzystane. I w tym tkwi problem, że zawór zadziała i przyczepa zacznie hamować momencie, gdy koła ciągnika już prawie ulegają zablokowaniu. Trzeba użyć stosunkowo sporej siły na pedale hamulca, by zawór zadziałał. Dochodzi do tego, że przyczepa zaczyna hamować później niż ciągnik, więc dochodzi do bardzo niebezpiecznej sytuacji, bo jeżdząc innymi ciągnikami. Zgłaszałem problem do serwisu, lecz nie dostałem jednoznacznej i jasnej odpowiedzi. Zmuszony będę chyba użyć mocniejszych argumentów, oddać to i odzyskać kasę, jeśli nie będą w stanie tego poprawić, bo jak dla mnie nie działa to tak jak należy. Tłumaczą się tym, że oni już dostają gotowy zestaw i schemat podłączenia od producenta.
      Proszę was o opinię w tej sprawie, a jeśli w waszych ciągnikach jest również taki zawór, to podeślijcie fotkę jak to jest podłączone. 
       
      Z góry dziękuje i pozdrawiam
      Krzysiek 


    • Przez HornetZnawca
      Witam kupiłem przyczepę od Tatry brandys i mam problem z hamulcami bo są w niej dwuobwodowe a ciągniki mam Polskie:/ Co zrobić żeby przyczepa hamowała przy ciągniku z hamulcami jednoobwodowymi? Chciał bym też zaczepiać za brandyską HL 8011 która też jest na jednoobwodowych hamulcach...
    • Przez Pawel820
      Witam
      Planuje zakup przyczepy Hl 6011, zastanawiam się jak z jej wytrzymałością i czy przy wymiarach 4,80x2,50x1,00m i pełnej pszenicy nic się nie stanie, czy rama wytrzyma?? Ile Wy kładziecie na swoje przyczepy ton i czy nic się nie dzieje.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.