Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Mam problem z odpaleniem, ciągnik odpala rano od kopa, jak go zgaszę, to gdzieś po 15-20 min to nie mogę go odpalić, ponieważ jest przypowietrzony, wymieniłem pompkę paliwową i jest dalej to samo, nie wiem co mam zrobić z tym. Czy może mieć coś wspólnego korek od zbiornika paliwa? Bo jak go odkręcę i zakręcę z powrotem to ciągnik zapali normalnie. Czy może być inna przyczyna?

Opublikowano (edytowane)

Hehe to jak odkrecisz i zakrecisz korek to odpali... a jak zostawisz otwarty bak to nie odpali? to sie kupy ani d*py nie trzyma :P

tam filozofii nie ma... jak już pompke wymieniłeś to zostaje pompa wtryskowa ewentualnie waż z baku do pompki. Mi się przełamał zaraz na przy króćcu wychodzącym z baku

W 3P przytkał mi sie filterek w pompie wtryskowej który znajduje się w króćcu zasilającym pompe wtryskową... taka siateczka

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

A może syf w zbiorniku przytyka dopływ paliwa na zimnym wszysttko jest na dnie i nie dostaje się do smoka a jak po pracuje paliwo jest w ruchu i może przyssac jakis brud to jedna z teorii. Sprubój podłączyć zasilanie paliwem z innego źródła dajmy na to z jakiegoś baniaka z paliwem i wtedy możesz wyeliminować zbiornik. Tak wogóle powiedz czy to nagle się stało czy przez jakiś czas zaczynało się ujawniać więcej szczegułów

Opublikowano

Ja w swoim też mialem syf i w pewnym momencie tak mnie zdenerwował bo podczas orki co pół godziny a może i to nie zapowietrzał się w końcu wyjąłem caly smok z pływakiem i na końcu zamontowałem filterek od odstojnika paliwa z c-330 i już chyba ze 4 lata nie mam żadnego problemu i nie muszę tak uważać czy idealnie czysty ON leję bo itak nie zaciągnie brudu

Opublikowano (edytowane)

Caly ten kosz z plywakiem latwo zdemontowac ? Trzeba ruszac kabine ? Pytam bo mam problem ze wskaznikiem.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

 

Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

No tak, tylko czy po odkręceniu go od góry wyciągnę go bez problemu ? Jak szukałem to całe te ustrojstwo jest dość długie, a miejsca tam  za dużo nie ma.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

Przerabiałem problem zapowietrzania i przyczyną był bród. Trzeba wyczyścić zbiornik, ma duży korek spustowy po lewej z przodu. Odkręcic zlać paliwo (podstawić wanienkę) potem to samo paliwo wlać z powrotem przy odkręconym korku, bardzo dobrze wymywa się zbiornik.

"Smok" wychodzi bez ruszania zbiornika, trzeba tylko odkręcić okienko w kabinie nad tym czujnikiem, nie wychodzi tak na relaksie ale wyjdzie.

Ostatnia sprawa to pompka zasilająca, ona odpowiada za to żeby paliwo nie cofało się do zbiornika i wystarczy mały paproszek który utknie w zaworku i już klapa, więc trzeba czyścić siteczko które jest w pompce.

Po wypłukaniu zbiornika i założeniu nowej pompki (stara się smarkała olejem) moje problemy z zapowietrzaniem się skończyły 

@sznajdik dobry pomysł z tym siteczkiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v