Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ferguson
mfek3050    82

Witam. Mam problem z odpaleniem, ciągnik odpala rano od kopa, jak go zgaszę, to gdzieś po 15-20 min to nie mogę go odpalić, ponieważ jest przypowietrzony, wymieniłem pompkę paliwową i jest dalej to samo, nie wiem co mam zrobić z tym. Czy może mieć coś wspólnego korek od zbiornika paliwa? Bo jak go odkręcę i zakręcę z powrotem to ciągnik zapali normalnie. Czy może być inna przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtal24    261

najpierw odpadł go bez korka i będziesz wiedział czy to wina korka czy coś innego instalacja paliwowa jest nie szczelna


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

Hehe to jak odkrecisz i zakrecisz korek to odpali... a jak zostawisz otwarty bak to nie odpali? to sie kupy ani d*py nie trzyma :P

tam filozofii nie ma... jak już pompke wymieniłeś to zostaje pompa wtryskowa ewentualnie waż z baku do pompki. Mi się przełamał zaraz na przy króćcu wychodzącym z baku

W 3P przytkał mi sie filterek w pompie wtryskowej który znajduje się w króćcu zasilającym pompe wtryskową... taka siateczka

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    148

A może syf w zbiorniku przytyka dopływ paliwa na zimnym wszysttko jest na dnie i nie dostaje się do smoka a jak po pracuje paliwo jest w ruchu i może przyssac jakis brud to jedna z teorii. Sprubój podłączyć zasilanie paliwem z innego źródła dajmy na to z jakiegoś baniaka z paliwem i wtedy możesz wyeliminować zbiornik. Tak wogóle powiedz czy to nagle się stało czy przez jakiś czas zaczynało się ujawniać więcej szczegułów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mfek3050    82

Stało się to nagle. Zbiornika nie czyściłem ani razu od kupna, a czy poprzedni właściciel czyścił tego nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    148

Ja w swoim też mialem syf i w pewnym momencie tak mnie zdenerwował bo podczas orki co pół godziny a może i to nie zapowietrzał się w końcu wyjąłem caly smok z pływakiem i na końcu zamontowałem filterek od odstojnika paliwa z c-330 i już chyba ze 4 lata nie mam żadnego problemu i nie muszę tak uważać czy idealnie czysty ON leję bo itak nie zaciągnie brudu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Caly ten kosz z plywakiem latwo zdemontowac ? Trzeba ruszac kabine ? Pytam bo mam problem ze wskaznikiem.

Edytowano przez andrewk

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

No tak, tylko czy po odkręceniu go od góry wyciągnę go bez problemu ? Jak szukałem to całe te ustrojstwo jest dość długie, a miejsca tam  za dużo nie ma.


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

nie wyciągałem tego ale wg mnie na relaksie to wyjmiesz... pręt pływaka cieniutki to w dużym otworze baku bez problemu wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Przerabiałem problem zapowietrzania i przyczyną był bród. Trzeba wyczyścić zbiornik, ma duży korek spustowy po lewej z przodu. Odkręcic zlać paliwo (podstawić wanienkę) potem to samo paliwo wlać z powrotem przy odkręconym korku, bardzo dobrze wymywa się zbiornik.

"Smok" wychodzi bez ruszania zbiornika, trzeba tylko odkręcić okienko w kabinie nad tym czujnikiem, nie wychodzi tak na relaksie ale wyjdzie.

Ostatnia sprawa to pompka zasilająca, ona odpowiada za to żeby paliwo nie cofało się do zbiornika i wystarczy mały paproszek który utknie w zaworku i już klapa, więc trzeba czyścić siteczko które jest w pompce.

Po wypłukaniu zbiornika i założeniu nowej pompki (stara się smarkała olejem) moje problemy z zapowietrzaniem się skończyły 

@sznajdik dobry pomysł z tym siteczkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Dziś po godzinnej pracy w polu sprawdziłem ciśnienie na pompie. Jeden obieg, który idzie na hydraulikę zewnętrzną pokazuje 170-180 atm, drugi przy skręconych kołach, rozgrzanym oleju i ok 1000obr/min pokazuje 80 atm. Wspomaganie ciężko mi chodzi, do tego coraz ciężej wchodzą mi biegi i obstawiam że to przez to, że padła druga sekcja pompy. Czy bez zastanowienia mogę zamawiać nową, czy jest możliwe, że jeszcze coś innego może być nie tak?
    • Przez kevin25
      Witam pacjent MF 3050 z 1989r zaczęło słabnąc wspomaganie na wolnych obrotach szczególnie zauważalne przy pracy z ładowaczem. I słabiej działające hamulce. 
      Ciśnienie na tylnych złączkach 180bar przy 1tys i przy 2tys rpm 
      Ciśnienie na punkcie pomiarowym 2 sekcji na wspomaganie na wolnych obrotach 145bar przy 2 tys rpm 170bar 
      I z tego co wyczytałem pompa do wymiany. Chce się tylko upewnić czy na pewno ?
      Jest możliwość wsadzenia mocniejszej pompy na Sekcji hydrauliki zewnętrznej ? 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.