Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

powinienes sie cieszyc ze zachodni bo przypuszczalnie masz dzieki temu co robic.

Wiec jak - texa podłącza sie do skrzyń same, obd II i silników deutz fahra 5G w commo railu czy jednak nie daje rady?

Ja się bardzo z tego cieszę. Texa łączy się ze wszystkim co ma OBDII. Ale co to ma do rzeczy skoro bez tego można tak samo dokonać diagnozy i naprawy?

 

@Bartek są stuki w tych skrzyniach, a czy się da z tym żyć to czas pokaże, bo to są ciągniki z przebiegami po 1500-2000 mth. W kazdym razie serwis nie dał rady tego naprawić, a kiedy się to rozleci tego nie wie nikt.

Opublikowano

To jednak będę musiał wziąć na stronę kilku serwisantów i odpytać z tej skrzyni, co prawda u mnie nim zrobie 5 tys mth zejdzie z 10 lat  - Dzieki kolego @elektrotechnik

 

Prawda jest też taka że im więcej bajerów tym więcej rzeczy do nawalenia, ale za komfort się płaci.

 

Pozdrawiam 

Opublikowano

Produckcja we Włoszech - ciągniki z mocą do około 100 km, reszta w niemczech, kombajny - chorwacja.

Aktualnie jest budowana nowa siedziba w Niemczech

 

a masz cie czym podłączyc do tej elektroniki z lat 40? ;P

 

Pan druciarz elektrotechnik nie potrafi się połączyć z centralką ehru w 15to letnim agrotronie i dlatego twierdzi, ze to badziew.

Opublikowano

Witam!

Z tymi wadliwymi skrzyniami albo raczej synchronizatorami to prawda, w moim 5120c przebieg 500 godz, wali od nowości. Niezależnie od stanowiska w hierarchii sdf, nikt nie potrafi przyznać, że zdarzyły się buble przy składaniu i nie chcą się tym zająć. Jeszcze trochę poczekam ale będzie trzeba wytoczyć cięższe działa na podstawie zebranych dowodów. Być może marka odzyskałaby w moich oczach gdyby chociaż wyrazili chęć naprawy lub pomocy.

Nie wiem ile procentowo jest takich przypadków więc piszcie!!!

Opublikowano

DF 5115.4g GS, MD, skrzynia 20x20 z półbiegiem przy ok 1200 mtg  ,zaczęło na 4 biegu bicie drążka zmiany biegów było słychać tak jak by dobrze bieg się nie zazębiał i przenosił stuki na drążek obecnie przy 1550 mtg uspokoiło się   po zmianie oleju w skrzyni też było lepiej tak że może będzie lepiej albo się rozleci czas pokarze  u mnie była jeszcze  akcja serwisowa oprócz tej klimy to jeszcze zmienili linkę od hamulca ręcznego i zmienili szpili od odciągów lag na dłuższe śruby tamte były podobno krótkie 

Opublikowano

Owszem linki wymieniali ale niepotrzebnie ponieważ dźwignia hamulca ręcznego zacinała się na tulejce wchodzącej do skrzyni. Co do stuków mam od nowości i raczej stan się pogorszył przy 500 mtg. Zależy to również od tego jak się ułoży przesuwka, czasami jest lepiej a czasami gorzej ale nigdy dobrze.

 tego co wiem to były przypadki napraw tej usterki, komuś się przydarzyła wizyta na serwisie z tą przypadłością??

Opublikowano

u mnie nadal się zacina hamulec ręczny więc go wcale nie zaciągam bo potem trzeba włazić pod ciągnik i młotkiem stukać żeby odbił a u ciebie  się zacina , co zrobiłeś żeby się nie zacinał

Opublikowano

Jedyny sposób, tak twierdzi również serwis, trzeba rozebrać, wyczyścić, nasmarować i złożyć. W nowych wersjach podobno jest smarownik, przydałby się również smarownik do nasmarowania sworznia przedniej osi tak jak było w agrofarmach.

Napsikaj po prostu wd lub lepszego penetratora, to powinno spokojnie pomóc.

darkdevil jak możesz, wymień się swoimi spostrzeżeniami na temat który mnie interesuje

Wadliwe skrzynie deutz-fahr 5xxx 5c

Opublikowano

przednia oś ma 2 kalamidki do smarowania jedna z przodu druga z tyłu a wd40  smarowałem to dźwignia opadała a hamulec dalej trzymał  co do skrzyni to u mnie na razie się poprawiło i nie słychać bicia lewarka na 4 biegu zobaczymy ja będzie w lato i będą  wyższe temperatury

Opublikowano

może ta tylko ja mam wersje MD która ma inne mosty i podnośnik niż w w wersji HD która jest praktycznie tym samym co agrofarm a co do podnośnika to też niby 50litrów na minute a działa dużo wolniej niż w agrofarmie którym też pracowałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez navara
      Jak odkrecic zwolnice stanolem na tym zabezpieczeniu co trzymam srubokretem w lewo w prawo to sie odkreca ??

    • Przez DARO76
      Witam.
      Mam dylemat jaki ciągnik wybrać Ursusa C-360 czy może Deutz D 7006 .Oba ciągniki są w podobnej cenie i oba mają nie naganny stan.Deutz jest sprowadzony z Szwecji i rocznikowo jest starszy od C-360 o 12 lat. Może ktoś z kolegów użytkuje takiego Deutza i napisze jak się sprawuje czy nie ma problemów z częściami itp.Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi.
      Pozdrawiam
    • Przez hofik
      witam. mam taki problem z deutz fahr agrotron 150 2005r. mianowicie kontrolka z kłódka miga sygnałem 5 mrógnięć przerwa 1 mrógnięcie i od nowa. nie działa podnoszenie plecaka z kabiny.
    • Przez tomek2201
      Witam. Przymierzam się do zakupu kombajnu na 40 ha zamiast Bizona ZO56. Zastanawiam się nad w/w modelami Deutz-Fahr. Czy jest jakaś różnica w wydajności tych dwóch modeli i jaka jest faktyczną ich wydajność np. w pszenicy 7t/ha? Jakie macie opinie na ich temat? Na co w szczególności zwrócić uwagę? Czy oprócz umiejscowienia rury wysyłkowej są jeszcze jakieś różnice? Model 35.75 jest młodszy rocznikowo i łatwiej jest znaleźć egzemplarz ze sterowaniem z joystick. Bizonem kosiłem 0,8 ha/godz a czego można spodziewać się po tych modelach. Wydaje mi się że nie są to jakieś problematyczne i skomplikowane maszyny. Zastanawiam się też nad 36.10 ale to już jest większa maszyna i ciężko trafić z hederem 4,2 i na mój areał jest chyba za duży.
    • Przez damianop85
      Witam,
      w moim Agroplusie pojawił się błąd M9, plus kontrolka stop, proszę o informacje co może być przyczyną , gdzie szukać rozwiązania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v