Bajek

Akcja serwisowa Deutz-Fahr 5G i 5C

Polecane posty

Bajek    7

Dziś zawitali u nas Panowie z serwisu Deutz-Fahr z akcją serwisową, poprawiali klimatyzację, a dokładniej to założyli jakieś przewody do skraplającej się wody z klimatyzacji i puścili je pod ciągnik (już nie kąpie na tylną szybę). Panowie przyjechali sami z siebie, nie wzywani, więc myślę że to jakaś akcja zakrojona na większą skalę. Pracownik mówił że jeżdżą po wszystkich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A Ty oczywiście cieszysz się z tego niezmiernie, bo założyli Ci kawałek wężyka za 1,70 zł netto. Ale pamiętaj, jak zacznie Ci coś stukać w skrzyni biegów to wtedy już tacy chętni do przyjazdu nie będą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To też, ale chodzi o marketing. Teraz w świat poszło, że firma sama i za darmo poprawia swoje błędy, bo to ich niewiele kosztuje. Ale jak w świat pójdzie wadliwa seria np. skrzyń biegów, to sami już nie przyjadą. Nawet nie przyjadą po zgłoszeniu reklamacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wiem, bo mam kilku klientów, którzy mają nowe DF-y, w których występują stuki w skrzyni biegów. Serwis raz dokonał naprawy, oczywiście bez skutku, później stwierdził, że tak mam być, a centrala koncernu SDF w ogóle nie odpowiada i ma klienta w d...pie. Ale taka "akcja serwisowa" z wężykiem znacznie poprawi wizerunek firmy, i znowu kilkunastu jeleni znajdą na swoje złomy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie bzdury głosić w świat. Akcje serwisowe są przeprowadzane w każdych ciągnikach czy to Deutz-Fahr czy to 

john Deere wszystko, aby usprawnić pracę ciągnika. 

Edytowano przez DeutzFahr-5110

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest oficjalna wersja producenta. Po za tym nie ma mowy tutaj o żadnych cenach, bo chodzi o naprawy gwarancyjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    242

@elektrotechnik Ty mu nie odpowiadaj tylko wyślij na urlop bo 3 posty i 3 reklamy.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Nie zawsze musi chodzić o marketing. Oficjalnie mogą przyjechać do klimatyzacji , a nieoficjalnie zmienić parametry pracy silnika czy skrzyni biegów. Rolnikowi powiedzą że muszą podłączyć laptopa żeby sprawdzić (sczytać) parametry pracy. Oczywiście nie mówię że tak było w tym przypadku bo autor tematu nic nie pisze o podłączaniu komputera i ja też nie wiem co oni robili. Takie spostrzeżenie nasunęło mi się w związku "problemami sprzęgłowymi" w dieslach Subaru. Sprzęgła nie były w stanie przenieść mocy oferowanej przez silnik. Właścicieli samochodów uświadamiano że w niewłaściwy sposób korzystają z pojazdu i oprócz tego podczas przeglądu serwisowego zmniejszano moc silnika tak aby sprzęgło wytrzymało dłużej, przynajmniej do końca okresu gwarancji...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

Deutz Fahr to jest marka, a nie popelina.... ciekawe czy inni producenci przyznaja sie do błędów. A że komuś coś stuka to temat rzeka... stuka czy nie stuka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Taa, marka z produkcją przeniesioną do Włoch (centrala firmy również we Włoszech). Masowo produkowany badziew jakich wiele... A jako ciekawostkę podam, że instalacje elektryczne w tych wynalazkach wykonane są gorzej niż w 40 letnich ursusach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

Produckcja we Włoszech - ciągniki z mocą do około 100 km, reszta w niemczech, kombajny - chorwacja.

Aktualnie jest budowana nowa siedziba w Niemczech

 

a masz cie czym podłączyc do tej elektroniki z lat 40? ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek01    2

I jak tam sprawa wygląda z tymi DF 5G? planuje zakup 5090.4 i teraz trochę jestem w kropce, Co tam z tymi skrzyniami się dzieje Panowie ? 

pod tym linkiem w komentarzach ktoś coś wspomina o drganiach traktora Proszę o informacje wszystkich użytkowników. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Możesz spokojnie kupować. Serwis sam do Ciebie przyjedzie zanim się coś popsuje...
 

a masz cie czym podłączyc do tej elektroniki z lat 40? :P

Widzę, że myślisz podobnie jak większość druciarzy i pseudonaprawiaczy z fejsikiem. A tym czasem diagnostyka nie sprowadza się do podłączenia fejsika... A Ci wszyscy druciarze twierdzą, że jak się nie da podłączyć to się nie da naprawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bajek    7

My mamy już prawie 400 mth i nic do zarzucenia, skrzynia powershift 40x40, nic nie stuka, nic nie puka, wszystko na bieżąco serwisowane, nawet ta woda z klimy nam nie przeszkadzała, firma zrobiła to sama z siebie. Wszystko działa w jak najlepszym porządku. Jedyną usterką była zatykająca się dysza spryskiwacza tylnej szyby, wymieniona w ramach gwarancji. Tylko trzeba pamiętać o serwisie, sprawdzać stan płynów, wymieniać oleje i filtry, i nie powinno się nic niedobrego dziać. Ja 5G polecam, ale wiadomo, każdy poleci to czym sam jeździ, a innym to niczym nie dogodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak będziesz miał 8000 mth to napisz czy nie masz nic do zarzucenia... O ile sprzęt nie będzie już na złomie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bajek    7

Ewidentnie masz kolego jakiś problem którego nie rozumiem. Jak będzie miał 8k mth to go sprzedam i kupię drugi nowy. I nie będę się tym przejmował. Istnieje jeden sposób żeby sprzęt użytkowy wyglądał ciągle jak nowy i się nie zużywał. Trzymanie go w garażu. Ale nie po to się go kupuje.

Edytowano przez Bajek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No przecież to oczywiste, że nie przyznasz się ile napraw będziesz musiał przeprowadzić miedzy tymi 400mth a 8000mth. A będziesz musiał je przeprowadzić na pewno. Tak piszą tutaj wszyscy użytkownicy próbując udowodnić wyższość zachodniego sprzętu. Opisują same zalety, a ile poszło na naprawy jakoś zapominają napisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

Tak piszą tutaj wszyscy użytkownicy próbując udowodnić wyższość zachodniego sprzętu. 

powinienes sie cieszyc ze zachodni bo przypuszczalnie masz dzieki temu co robic.

Wiec jak - texa podłącza sie do skrzyń same, obd II i silników deutz fahra 5G w commo railu czy jednak nie daje rady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek01    2

@Elektrotechnik 

Zgadzam się rzadko kto potrafi przybić się do tego że zabulił tyle i tyle, że traktor szajs, ale nadal będzie chwalił bo przecież nie powie że kupił bubel...

Prawda jest taka że teraz cokolwiek się kupuje to niczego nie można być pewnym nowe auta rozpadają się i te za 200tys jak i te za 60tys. o sprzęcie elektronicznym nie wspomnę...

Pytam tylko o opinie, więc chętnie się dowiem co trapi konkretnie twoich klientów a użytkowników DFa serii 5g. Co konkretnie z tą skrzynią - da się z tym żyć czy to coś mega upierdliwego?

 

Po to jest to forum aby wymienić się wiadomościami co prawda bajkopisarzy tutaj też masa, ale każdy już oceni realność opinii.

 

Skoro np krytykujesz DFa, i mając trochę wiedzy to jaką markę polecasz? W każdej marce znajdzie się egzemplarz który od razu na złom się nadaje. a nie w pole. Jd? Nh? Kubota? Case? Fendt? One wcale nie są bezbłędne a za cene fendta mam 1,5 DFa albo 2 Ursusy. 

 

@Bajek

Z avatara widzę ze masz 5105.4G Powiedz mi jakie masz wyposażenie, do czego go używasz, masz TURa? Masz coś takiego że trzeba mniej obrotów kierownicą wykonać do max skrętu (układ SSD) ? jest jeszcze system stop&go podobno fajny, EHR czy mechanika? Też planuje skrzynie 40x40 z 2x pod obciążeniem. No i cena jaka u ciebie wyszła może być na priv, pewnie w okolicy 160tys. netto.

 

Pozdrawiam

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PawelChelm
      Witam. Zwracam się do Panów z pytaniem odnośnie silnika DEUTZ F4L912 49,5kW. Moje pytanie odnosi się do turbosprężarki w takim silniku, a w zasadzie czy jest możliwość montażu takiego osprzętu i jeżeli tak to czy jest to bezpieczne? Mam na myśli czy silnik jest na tyle przystosowany aby współpracował z turbosprężarką i jeżeli tak czy jest to dużo większe obciążenie dla takiego silnika jak np w silnikach DEUTZ BF4L913T?
      Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 
    • Przez dawidx
      Witam szukam opinii tego modelu L730, Awaryjność, spalanie, trwałość skrzyni biegów.
      Pozdrawiam  
    • Przez Xeon
      Witam,
      Zaczyna mi siadać skrzynia w DX 6.30. Sam wyrzuca biegi, poza tym reduktor w położeniu M blokuje się oraz 4 bieg zgrzyta przy włączaniu.
      Trochę poszukałem informacji o tych skrzyniach i znalazłem, że siadają w nich łożyska (prawdopodobnie to jest przyczyną wywalania biegów i blokowania M), natomiast 4 bieg, to prawdopodobnie synchronizator.
      Żeby dobrać się do skrzyni, to trzeba ciągnik rozpołowić w 2 miejscach oraz zrzucić kabinę - ogrom roboty. 
      Teraz zastanawiam się, czy w ogóle zabierać się za jej remont. Ile dostałbym za ten ciągnik (85 rok, wszystko w idealnym stanie  - poza skrzynią)? Tylko z drugiej strony za tą kasę nic sensownego raczej nie kupię z podobną mocą.
      Druga kwestia, czy jestem w stanie ogarnąć tą skrzynię sam (nie pytam o zdjęcie kabiny i rozpołowienie ciągnika) - chodzi o to, czy da się ocenić który element w skrzyni wymaga naprawy/wymiany?
      Robiło się skrzynię w 30ce, 60ce, 80ce, ale z zachodnimi nie miałem styczności. 
      Ktoś remontował taką skrzynię (co było do wymiany i jak chodzi po złożeniu)? Inne DXy mają bliźniaczą skrzynię, więc niekoniecznie mówimy o tej z 6.30.
    • Przez massey3075
      Witam ! Posiadam Deutza 120 i z tyłu założone mam opony o rozmiarze 540 65 r38.  Jakie opon założyć do przodu ? 380 70 r28 ? Może ktoś ma Deutza na takich oponach ? Pozdrawiam
    • Przez hubert89
      Witam . Niestety ostatnio padł mi z przegrzania silnik w moim Deutz 6.61 . I po Wymianie tłoków ,Cylindrów pierścienie... Silnik po złożeniu Odpala Ale ciągle świeci się kontrolka smarowania . A po sprawdzeniu Ciśnienia ww układzie smarowania manometr wskazuje 0 .Dodam jeszcze ze silnik stal dość długo rozłożony bo czekałem na części
      Może ktoś już miał taki przypadek ,Proszę o pomoc
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.