Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Tak błąd  47 nadal występuje, posiadam okrągłą manetkę. Kwestia przycisku wygląda tak że nie ma jako takiego pojedynczego guzika na końcu manetki tylko cała górna część się wciska. Na kablach o których wcześniej wspominałem (wychodzących z dźwigni) po wciśnięciu manetki robi się obwód.

Edytowane przez rafal2005
Opublikowano (edytowane)

O którym sterowniku mówisz? Jeżeli chodzi o czujniki (te przed tylnym mostem patrząc od przodu ciągnika po lewej) to pamiętam że bezpośrednio po wystąpieniu błędu sprawdzałem połączenia pomiędzy każdym czujnikiem a centralką sterującą skrzynią i przerwy nie było . Natomiast nie wiem jak sprawdzić sam czujnik a wymiana czujnika  skoro nie wiadomo czy jest uszkodzony raczej nie ma sensu.

 

Edytowane przez rafal2005
Opublikowano

Przejże jeszcze raz połączenia, czujnik może oddam do kogoś - w instrukcji są informacje jaki powinien być sygnał. Upewniam się - czujnik do sprawdzenia to ten bliżej tylnego mostu , bo są tam dwa identyczne ( jeden trochę dalej oddalony).

Opublikowano

powiem to tak jak ja bym to zrobił podpinam EDS i patrze w parametry i prędkości obrotów na wejściu i wyjściu skrzyni problem dotyczy czujnika na wyjściu wiec jak nie masz oscyloskopu i tabelki do obliczania prędkości to nic nie zrobisz jak nie masz EDS-u tez nic nie zrobisz jak oddasz to "JAKIEMUŚ" mechanikowi co nie ma doświadczenia pojęcia jak działa ta skrzynia to naprawa będzie wyglądała typu "znalazła kura ziarno :)" czyli wymieniamy aż trafimy może być problem związany ze sprzęgłami w skrzyni i będą się ślizgać i tez ten problem będzie się pojawiał bo centralka będzie oczekiwać danej prędkości a jej nie będzie wiec może inny czujnik w ogóle nie związany z tym być uszkodzony i będzie zafałszowywać prace tego co mam błąd ...

 

skąd jesteś?

Opublikowano

Witam. W Deutzu 6.05s nie mogę przerzucić dzwigni od hydrauliki na pozycję F czyli ten niebieski punkt. Tak aby ciśnienie zeszło z hydrauliki zewnętrznej żeby można było odpiąć bez problemu przewody hydrauliczne. Co może być przyczyną?

Opublikowano

no właśnie będę sprawdzał dziś bo też myślałem co się zadzieje jak ten tłoczek wcisne ręcznie . bo dźwignie to można urwać a nie pójdzie do przodu. tak samo i druga . trochę idzie do przodu i do tyłu dźwignia. a szybkozlacza gdy ciekną to odrazu wymienić na nowe czy bawić się w uszczelnianie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez _Grzesiek_5
      Witam, mam takie pytanie a mianowicie problem. Gdy podłącze np kosiarkę i chce ją podnieść to owszem, podnosi na siłowniku ale gdy puszczę gałkę to kosiarka zaraz opuszcza, tak jakby nie trzymał rozdzielacz albo nie do końca się zamykał, również to się dzieje z podbieraczem przy prasie, podniesie i zaraz opuszcza. Czyżby rozdzielacze do remontu? Czy może jakoś trzeba ustawić? Raz na jakiś długi czas podniesie i trzyma, ale to naprawde rzadko się zdaży 😳
    • Przez tomek9514
      Witam ponownie, 
      Jeden problem zniknął pojawił się następny
      Otóż, balot się bardzo szybko zwija, nie pojawia się sygnał że już jest gotowy gdy wskazówka od średnicy balota zejdzie się z drugą wskazówka, gdy się trochę naiwnie więcej to zaczynają stawać pasy. Gdy uda się owinąć go siatka to wychodzi wgl nie zbity. Wskazówka od ciśnienia na zegarze spada na zera a początkowo ma około 12 bar. 
      Natomiast, gdy otwieram klapę, blokuje jej zamknięcie i luznie pasy to na Nanometrze pojawia się ciśnienie około 200 bar, a gdy naciągane je śpowrotem spada na 0.
      Mial ktoś podobny problem? Dla mnie to magia. Może być winny sterownik który znajduje się po prawej stronie prasy pod półka na dodatkową siatkę? 
      Dziękuję z góry za pomoc
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
    • Przez mati5048
      Witam. Mam problem z ciagnikiem jd 3640 , po podłączeniu owijarki pod cisnienie oraz oryginalny wolny splyw nieotwiera sie silownik od obcinania foli( sipma maja) wyrzucajac dzwignie na neutralny silownik sie otwiera dodam ze ten silownik otwiera sie neutralnie bez cisnienia. Czyli pierwsze co to pomyslalem, że przyczyna jest ze olej niewraca wolno do skrzyni, dorobilem drugi wolny splyw od gory, silownik sie otwiera ale przewod cisnieniowy drga jak szalony. Niewiem czemu tak sie dzieje, dodam ze reszta wszystko ladnie chodzi a pod innym ciagnikiem normalnie sie otwiera
    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Dotyczy filtra Deutz (nie SDF), o nr 04131596, filtr paliwowy dokładny common rail.
      Filtr nowy zanieczyszczony opiłkami poprodukcyjnymi na gwincie wewnętrznym. Inne filtry z tej partii na półce w sklepie podobnie.
      Przedstawicielstwo sdf w Polsce reklamacji nie uznaje.
      Miał ktoś podobny problem, zazwyczaj użytkownicy nie sprawdzają co montują a serwisanci wcale, tylko zdjąć zaślepkę i wkręcić. później układy siadają ponieważ dbając i wymieniając filtry możemy zajechać układ paliwowy.
      Najlepiej gdyby filtry Deutz były zapakowane w folii zgrzewalnej i pudełku a nie tylko z zaślepką.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v