Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Poniżej 100 tys można spokojnie kupić. To już dość wypracowane i wiekowe ciągniki. Amatorów na nie coraz mniej.

 

oczywiście, że można. Ale gdy trafia się ładny egzemplarz to cena idzie w górę. Moim zdaniem chętnych na nie właśnie nie brakuje z powodu wysokiej jakości materiałów i komfortu oraz prostocie. Minusem jest często cofany licznik niestety...

 

Opublikowano

Sęk w tym, że często ten ładny egzemplarz jest robiony z tego brzydkiego egzemplarza. Nie wiem jaki sens dopłacać 20 czy więcej tys za wygląd. Skoro to można zrobić samemu taniej. Tu mam dobry przykład, kumpel kupił jd 6810 przedni tuz, tls, klima 1999r. Nie był to tak zwany ładny egzemplarz. Ale dość zniszczony jednak za 70 tys. Łyse opony przednie, podrapany i wyblakły lakier, bak lusterka, połamane kratki wentylacji w kabinie, porwane tu i tam itd. Jednak w oryginale sprawny silnik chodzi ładnie. Można powiedzieć prosto z pola od brudasa. Wyszykuje go sobie za mniej niż 20 tys. Bo tak samo robią handlarze. Kupują brudasy. I picują a potem doją rolnika co to szuka ładnego egzemplarza.

Opublikowano

Sęk w tym, że często ten ładny egzemplarz jest robiony z tego brzydkiego egzemplarza. Nie wiem jaki sens dopłacać 20 czy więcej tys za wygląd. Skoro to można zrobić samemu taniej. Tu mam dobry przykład, kumpel kupił jd 6810 przedni tuz, tls, klima 1999r. Nie był to tak zwany ładny egzemplarz. Ale dość zniszczony jednak za 70 tys. Łyse opony przednie, podrapany i wyblakły lakier, bak lusterka, połamane kratki wentylacji w kabinie, porwane tu i tam itd. Jednak w oryginale sprawny silnik chodzi ładnie. Można powiedzieć prosto z pola od brudasa. Wyszykuje go sobie za mniej niż 20 tys. Bo tak samo robią handlarze. Kupują brudasy. I picują a potem doją rolnika co to szuka ładnego egzemplarza.

 

Jak kto woli. Ty masz taki pogląd a ja inny. Ja osobiście na taki "wykończony" egzemplarz bym nie popatrzył a gdybym nawet popatrzył dałoby mi do myślenia na temat kierowcy, który go tak urządził.

Opublikowano

No tak czego oczy nie widza tego sercu nie żal. Do Polski przyjeżdża większość takich brudasów. Handlarze je picują. A rolnicy kupują myśląc, że jeździł tym porządny kierowca, który czyścił i dbał.

Opublikowano

Tylko ze te wiekowe 515 z kreconymi licznikami rozkladaja na lopatki nie jeden duzo nowszy traktor pod wzgledem komfortu ekonomi wytrzymalosci, a co dopiero potrafia te nie krecone traktory?kto ma taki traktor to wie doskonale pozd

Opublikowano

Handlarze mają spore zniżki, gdy biorą np od Niemieckiego handlarza 3 sztuki na raz. Druga sprawa to to, że wyszukiwane są często popsute ciągniki, które w Polsce się naprawia. Sam byłem u takiego handlarza po cześć. Rozbierają nie które ciągniki na części inne nimi reperują i interes jakoś się kręci.

Opublikowano (edytowane)

Chciałbym odświeżyć temat chciałem kupić używanego fendt`a 515c nawet znalazłem ciekawe ogłoszenie http://otomoto.pl/oferta/fendt-515-c-ID6ywEuW.html#36c4b429e0 ale w podobnej kasie znalazłem coś takiego http://otomoto.pl/oferta/fendt-714-vario-ID6yBMIB.html#36c4b429e0 i nie wiem czy warto brać starą 500 czy nowa serie 700. Możecie coś doradzić ?przebiegi i tak pewnie nie są oryginalne i co bardziej opłaca się wybrać. Czytałem iż koszt naprawy w starej skrzyni serii500 jest równy naprawy nowego  vario, Wiec teraz mam dylemat

Edytowane przez 90daniel
Opublikowano

Ale rok 2003 nie byly juz pierwszymi modelami, Najwieksze problemy byly z tymi do numeru ramy XXX/21/2000. I nie byly to problemy ze skrzynia Vario, ale problemy z elektronika, przetarciami i amortyzacja kabiny, itd. problemy ze skrzynia pojawily sie pozniej...i pojawiaja sie do dzisiaj. Akurat w tym podzespole nie ma zasady. 

Opublikowano

No faktycznie nie spojrzalem na pedal sprzegla. Malowany to byl na pewno. Bylem ogladac kilka sztuk okolo 10 tylko jeden nie byl lakierowany. Wiekszosc dostaje nowe farby siedzenia a nawet szyby zeby nie bylo widac zurzycia. Mam 100tys do wydania wiec nic drozszego nie moge kupic. A w teh kasie ciezko cos znalesc. Co do vario to wlasnie mialem na mysli chlopakow z polski. Kuzyn ma 718 z 2003 roku i nie mial zadnych problemow do do tej pory a ma prawie 9000 tys przebiegu raz ttlko zalali terminal ale to z wlasnej winy i koszt naprawy to 10 tys w przyblizeniu wiec mam teraz trudny wobor. Ta 700 bardzo tania sie wydaje wg mnie

Opublikowano

Chłopie te ogłoszenie z 714 to jest jedna wielka lipa,nie ma takich cen.Na moje oko to jakaś lewizna.Koleś pewnie bd chciał od ciebie zaliczkę na ciągnik bo inaczej nie przywiezie a potem ani śladu kasy ani ciągnika.W naszym okolicach już kilku tak się nacieło na to.Oczywiście nie mówie że on tak działa ale dla mnie te ogłoszenie wydaje się bardzo niepewne.Wejdź w jego oferty i zobacz sobie 415 z 2010r za 90tys albo 926 za 100tys.Przecież te ceny są śmieszne.

Opublikowano (edytowane)

jak dzieci.przeciez to widac ze to walek bo oni zadnego traktora nie maja .co do 500 to najwyzej moze miec malowana maske,reszta oryginal,widac jak byk obicia i rdze.A jaki ma byz pedal sprzegla po 10000h-nowy? bzdury opowiadacie

Edytowane przez szmergiel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
       
    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
    • Przez misieka
      mam 9 błędów w ciągniku, co one oznaczają? proszę o odpowiedź
      -0.0.20
      -0.1.59
      -0.1.60
      -0.1.62
      -0.1.63
      -0.1.65
      -5.1.01
      -5.1.72
      -4.1.08
    • Przez pkmasta
      Witam
      posiadam fendta 926 pierwszej generacji od dosyć niedawna, jest to mój pierwszy fendt stad tez pytanie
      czy jest ktoś w stanie podzielić się instrukcja do 926 pierwszej generacji?
      prosze również o pomoc w rozszyfrowaniu kodu błędu:
      8.3.15
      pozdrawiam
    • Przez wojtekw
      Czy przy wymianie poduszek pod kabiną, a konkretnie lewej poduszki muszę wyciągać zbiornik paliwa w Vario 818? Ktoś może to robił w innym modelu z tej serii. Proszę o podpowiedz jak prawidłowo zamontować poduszki i jak się dostać do lewej strony(z prawej jest dobry dostęp). Wiem, że był podobny temat, ale nikt nie odpowiada... 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v