Skocz do zawartości
RafaSadowski

Kupno używanego Fendt'a 515 c

Polecane posty

 Witam 

 

chciałbym wiedzieć na co zwrócić uwagę przy kupnie tego ciągnika  ktoś wie jak sprawdzić czy nie był licznik cofany 

 

pozdrawiam  :)

Edytowano przez RafaSadowski

Pomogłem wciśnij strzałkę obok   :rolleyes:

Mój kanał na YT

www.youtube.com/Rolniczy Team z Podlasia

Oglądaj Komentuj Subskrybuj aby być na bieżąco   B) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrorobert    52

ja kupiłem w tym roku na wiosnę fendta 514c, wszystke są kręcone, trzeba zwrócić uwagę na zużycie elementów roboczych, one mają po 20tys mtg a nie po 10, 9 tys mth jak najczęściej mają, Niemiec musiał by na głowę upaść żeby sprzedać ciągnik z takim przebiegiem za około 100tys zł ponieważ co to jest te 10tys na fendta, niemcy nie są frajerami że kupują nowy ciągnik a ten jeszcze niewyekspoatowany sprzedają za nie duże pieniądze. Jeśli masz jakieś pytanie czy chcesz jakiejś porady to pisz z chęcią odpowiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

http://olx.pl/oferta/fendt-515c-z-niemiec-uklad-pneumatyczny-CID757-IDccZe9.html#2184aee097

 

co myślicie o nim dzwoniłem i mówił że ma ok 8000 h  troche mało mi się wydaje

 


Pomogłem wciśnij strzałkę obok   :rolleyes:

Mój kanał na YT

www.youtube.com/Rolniczy Team z Podlasia

Oglądaj Komentuj Subskrybuj aby być na bieżąco   B) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Zwróć uwagę na olej w silniku czy nie jest zbyt rzadki lub jasny,w tych silnikach często idzie woda do oleju.Oczywiście najważniejsze,żeby skrzynia była ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian1978    9

http://olx.pl/oferta/fendt-515c-z-niemiec-uklad-pneumatyczny-CID757-IDccZe9.html#2184aee097

 

co myślicie o nim dzwoniłem i mówił że ma ok 8000 h  troche mało mi się wydaje

 

około 20-25 tyś. mtg. Zdaj sobie sprawę ile razy trzeba butem oprzeć o blachę błotnika  na schodach aby wytrzeć do blachy :)

A poza co macie z tym patrzeniem na mtg ? To jak patrzenie na kobietę w makijażu,  a rano horror.

Zwróć uwagę na olej w silniku czy nie jest zbyt rzadki lub jasny,w tych silnikach często idzie woda do oleju.Oczywiście najważniejsze,żeby skrzynia była ok.

 

Jak w każdym. Nie ma reguły. Jak leci mocno to przed sprzedażą remontują (lepią). A jak słabo to nie zauważysz,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z tą wodą to trochę przesady jest nawet bym powiedział że bardzo dużo , sprawdż dobrze skrzynie przedewszystkim czy jest cicha silnik czy dobrze pali najlepiej podjechać do gościa dobrze rano w przymrozek ,rewers ja jak oglądałem chciałem kupić miałem pecha bardo dużo rewers się wieszał ogólnie bardzo chwalony model ja osobiście nie mam takiego ale mam trzy inne fendy i nie mam większych problemów jeśli chodzi oprzebieg  ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

ta traktor jeszcze na dodatek z ladowaczem i taki maly przebieg napewno od dziadka z niemiec a dziadek jak sprzedawal to babka plakala sa traktory z takimi przebiegami ale cena tez odpowiednia a oringi na tulejach to taka mala bolaczka silnika MWM wiec sie nie przejmuj zbytnio pozd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    39

Ja robie na duzej farmie w UK w 4 m-ce robi sie srednio 1000mth w pelni sezonu .Rocznie ok 2000mth to min,czesc ciagnikow ponad 2500 mth.Ciagniki pracuja 14-16 godz dziennie i w niedziele jak jest sezon to norma .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

słyszałem o uszczelnieniach w jednostce MWM a ktoś mi mówił ze jak siedzenie ma przedarte to ponad 10 000 h a ten nie ma  ciekawe czy nie drugie :D:P

 

Mówicie że przebiegu nie trzeba się bać oglądałem jeden  9800 h a silnik dymił że szkoda  patrzeć po za tym skrzynia za***ista stuka między 2a  3  półbiegiem ale to norma


Pomogłem wciśnij strzałkę obok   :rolleyes:

Mój kanał na YT

www.youtube.com/Rolniczy Team z Podlasia

Oglądaj Komentuj Subskrybuj aby być na bieżąco   B) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

tylko pytanie czy to bylo orginalne 9800mth poszukaj cos z wiekszym przebiegiem i bedziesz mial poruwnanie jedz ogladnij traktor co ma 14tys godzin przejedz sie zobaczysz jak silnik pracuje tylko problem jest ze w polsce ciezko bedzie taki ciagnik znalesc bo prawie wszystkie z malymi przebiegami sprowadzone i prawie kazdy od dziadka lub babki pozd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie pozna po siedzeniu ile ma godzin jeden wsiada i wysiada często jeden wysoki drugi niski gruby chudy wszyscy inaczej używają i zużywają siedzenie jeden siądzie raz ze śrubokrętem w kieszeni i rozdarte po 100mtg bo ma konie brudny i czysty itd ogólny stan  silnik dobrze pali nie dymi ma moc skrzyni cichutko wszystko nic się nie zacina nie wyskakuje nie blokuje ,ogólny stan nie pospawany  najlepiej nie malowany a siedzenie i licznik zostawić w spokoju najlepiej jak działa licznik i siedzenie to wystarczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    39

A no wlasnie nie ma reguly ,ja na farmie ciagam wielki kombajn do ziemniakow WOM 540 obr silnika 1300 predkosc od 0.6 do 1.5 km od switu do nocy.Ciagnik JD6M130 R zero obciazenia na silnik .Chlopaki podjezdzaja pod kombajn 16 tonowymi przyczepami robia po 500 km dziennie z pola ziemniaki na farme z farmy tony ziemi  na pole .Ciagniki dostaja ostro po garach opony wytrzymuja ok 2 tys mth i lyse a kazda motogodzina w tych ciagnikach to ciezka harowka i tysiace wyciaganych ton..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://olx.pl/oferta/fendt-favorit-515c-turboshift-CID757-IDaVKe7.html#be5af57e9e

 

znalazłem następnego tylko że od rolnika   w lepszym teraz muszę jechać go obejrzeć  :rolleyes:


Pomogłem wciśnij strzałkę obok   :rolleyes:

Mój kanał na YT

www.youtube.com/Rolniczy Team z Podlasia

Oglądaj Komentuj Subskrybuj aby być na bieżąco   B) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    82

Średnio sie tu idzie zgodzić z niektórymi wypowiedziami, z tego co piszecie jak traktor ma rzeczywiście 10tys to jest jak nowy... Przy cieżkiej pracy przy tym przebiegu jest znacznie wypracowany...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

znasz sie na tych ciągnikach   lepsze 15 000 oryginalne niż 9000 kręcone


Pomogłem wciśnij strzałkę obok   :rolleyes:

Mój kanał na YT

www.youtube.com/Rolniczy Team z Podlasia

Oglądaj Komentuj Subskrybuj aby być na bieżąco   B) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jednego z nich oglądałem 

 


Pomogłem wciśnij strzałkę obok   :rolleyes:

Mój kanał na YT

www.youtube.com/Rolniczy Team z Podlasia

Oglądaj Komentuj Subskrybuj aby być na bieżąco   B) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kermit154
      Witam.
       
      Jestem w trakcie naprawy ciągnika fendt favorit 514c turboshift rok 95.
       
      Zaczne może od tego jak dosżło do usterki.
       
      Znajomy wybierał się po nowy rozrzutnik ale zauważył wyciek oleju od hydrauliki ze skrzyni biegów.
       
      Dolał do skrzyni 30L ponieważ nie wie jaki ma stan oleju bo mu wskaźnik nie działa na wyświetlaczu.
       
      Pojechał po rozrzutnik, przyjechał ( w drodze ciągnik zachowywał się normalnie) zaparkował.
       
      Zgasił ciągnik i poszedł na obiad po obiedzie odpala a ciągnik ani do przodu ani do tyłu.
       
      Na pupicie na przemian miga kontrolka ostrzegawcza (czerwony trójkąt) i kontrolka od kierunku jazy w przód.
       
      Zmiana kierunku jazdy po przycisku nic nie daje nadal mrugają kontroli te co opisałem wyżej.
       
      Dodatkowo na wyświetlaczu tym centralnym pokazuje się błąd:
       
       
      4.1.10 na przemian z symbolem kontrolki smarowania przekładni.
       
      oraz
       
      5,1,72 na przemian z kontrolką reduktora
       
      Znalazłem pewne objaśnienie tych błedów w instrukcji od fenda 814.
       
      Odpowiednio:
       
      4.1.10 Oznacza cytuję: Zdefektowany zawór neutralny. Przełącznik w pozycję neutralną. nie jest możliwe uruchomienie.
       
      Gdzie szukac tego zawóru? Dodam jeszcze, że ten błąd występuje po uruchomieniu silnika.
       
      5,1,72 Oznacza cytuję:Zdefektowany wodzik. Nie ma możliwości redukowania biegów ( polowe/szosowe)
       
      Błąd ten występuje i na zapłonie i na uruchomionym silniku.
       
      Nie kasowałem jeszcze błędów bo nie wiedziałem jak. W jaki sposób przeprowadzić kasację błędów?
       
      Czy wykonuję się to tak jak gdzies znalazłem w poście instrukcję ( strzałki w góre i w dół i enter i esc)?
       
      Wczoraj znalazłem uszkodzone przewody od jakiegoś czujnika po stronie prawej ciągnika (strona od "pasażera") czujnik z trzema przewodami gdzieś na wysokości sprzęgła, przewody kolorów (brąż, biały, biało-brązowy). Naprawiłem ta wtyczke ale nic to nie dało.
       
      Bardzo proszę o pomoc.
       
      Dziękuję.
    • Przez Fendt270
      Witam.W moim ciągniku sadowniczym Fendt 270v gdy silnik się nagrzeje wspomaganie ciężko pracuje.Została wymieniona pompa hydrauliczna i nic to nie pomogło.Proszę o pomoc.Z góry dzięki 
    • Przez krychan144
      Witam, 
      Posiadam ciągnik fendt 311 Lsa od roku i doprowadzam go do porządku. Po naprawie skrzyni, przedniego napędu czas na założenie układu pneumatycznego. Zwracam się z uprzejmą prośbą o podesłanie mi kilku zdjęć mocowań, ułożenia sprężarki abym mógł to odwzorować.
      Pozdrawiam 
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
×