pawlu

Fendt

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
pawlu    1

Panowie mam pytanie czy można hodować 309 na zgaszonym silniku(czy będzie można kierować kierownicą)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Układ kierowniczy z orbitrolem umożliwia holowanie jednak układ kierowniczy pracuje bardzo ciezko, należy zachowac ostrożność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlu    1

Panowie nie mówię o holowaniu kilkudziesięciu kilometrów tylko teoretycznie ściągnięcie do bazy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

1 km?

10 km?

 

Twoja decyzja. Twój ciagnik...Twoje koszty

 

wiesz czego możesz sie spodziewać

 

napewno laweta tańsza....

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

wymuszony obieg oleju przy pracujacym silniku

 

chcesz schemat smarowania /  przekrój skrzyni

 

nie ma sprawy tylko co ci to da - nie obejdziesz tego

 

pytałes o holowanie i już holowałeś że potzrbny schemat

 

załoz nowy temat jak zatrzesz skrzynię :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wymuszony obieg smarowania niechcę zatrzeć tylko pytam teraz wprost gdzie znajduję sie pompa oleju smarowania skrzyni w tym modelu bo wiele ciągników owej nie ma spotkałem taką w mb traku a o fendzie pierwsze słysze więć pytam bo jestem ciekaw ale nie mam pewności jak to na forum często czytam głupoty więc drażę temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok  już się dowiedziałem wczesniej bo właśnie w tej chwili mam rozebraną skrzynię serji 600 i nic tam nie widziałem ale to całkiem inna skrzynia dzięki za uparte odpowiedzi i na temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

to nie vario tylko zwykla mechaniczna skrzynia wiec maly odcinek nie powinien robic problemu bedzie smarowanie rozbryzgowe pozd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    90

No przecie 309 ma tylko smarowanie rozbryzgowe...smarowanie przez pompe ma tylko 312...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    90

312 ma tylko, sama ilość oleju w skrzyni o tym mówi tylko 21 litrów a w 311 jest to już 33 litry, w skrzyni musi być pompa tak czy tak, coś musi obsługiwać rewers, wom i pólbiegi prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelol111
      Witam, mam prasę która posiada 3 przewody - podbierak, komora i załączanie siatki. W Fendt Farmer 312 mam tylko 2 pary wyjść hydraulicznych i standardową dźwignię do sterowania hydrauliką. Jak podłączyć i jak sterować każdym wyjściem żeby niezależnie działały wszystkie elementy prasy?
    • Przez _Marcin_
      Witam,
      Jak zdążyłem się zorientować nikt nie ma tej instrukcji. Wychodzę z propozycją aby się zrzucić i zakupić ją. Koszt na Allegro to 150 zł.
      Czekam na wasze opinie na ten temat.
       
      P.S.
      Jak coś to mam instrukcje obsługi po polsku w pdf do:
      1. Fendt Farmer 307Ci, 308Ci, 309Ci
      2. Fendt Vario 309, 310, 311, 312
    • Przez piotrslonski1
      Witam mam problem z podnośnikiem w fendt 308lsa 1989r problem polega na tym że podnośnik bardzo powoli opada i trzeba dopiero na nim stanąć żeby opadł całkowicie a drugi problem to gdy ciągnik jest zapalony to sam podnosi ramiona gdy ciągnik jest zapalony a gdy go zgasze to ramiona opadają BARDZO PROSZĘ O POMOC
    • Przez PronarekP5
      Witam od kilku dni boryka się z problemem słabo działającej bądź wogóle nie działającej hydrauliki i podnośnika, pieniącego się oleju i jeczenia w hydraulice - opuszczając podnośnik! Dodam że problem tkwi po stronie mechanicznej nie w elektronice. A zaczęło się od uszkodzonego czujnika pozycji podnośnika - po dźwignięciu doszedł podnośnik do końca i po chwili jęczenia (spowodowanym przeciskania oleju po dźwignięciu w max pozycje i nie rozłaczeniu ciśnienia) przestało ale i sam podnośnik nie chciał nawet opuścić mimo przełączania na mechaniczne sterowani(czytaj dźwignię hydrauliki) a teraz czasem idzie czasem nie i pieni się olej w zbiorniku. Dodam również że zdarza się powietrze w przewodach. Pozdrawiam i myślę że ktoś poradzi coś na co zwrócić uwagę i co sprawdzić... 
    • Przez Lee001
      Witam, ostatnio w moim Fendzie pojawił się poważny problem z hamulcami, otóż blokują się tzn na lewym tylnym kole, dziś jak jechałem z rozrzutnikiem to zaczął się wydobywać intensywny zapach przytartych klocków, dzieje się tak jakby cały czas utrzymywało się ciśnienie w układzie i hamowało jedno koło. Czy jest to wina tego, że zmniejszyłem ostatnio luz na pedale hamulca?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.