Skocz do zawartości
pawlu

Fendt

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt

pawlu    0

Panowie mam pytanie czy można hodować 309 na zgaszonym silniku(czy będzie można kierować kierownicą)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

karolas123    86

Układ kierowniczy z orbitrolem umożliwia holowanie jednak układ kierowniczy pracuje bardzo ciezko, należy zachowac ostrożność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl






waldac    11

głownie z uwagi na skrzynie nie polecam również

możesz ja powaznie uszkodzic - brak smarowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


pawlu    0

Panowie nie mówię o holowaniu kilkudziesięciu kilometrów tylko teoretycznie ściągnięcie do bazy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

waldac    11

1 km?

10 km?

 

Twoja decyzja. Twój ciagnik...Twoje koszty

 

wiesz czego możesz sie spodziewać

 

napewno laweta tańsza....

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


waldac    11

wymuszony obieg oleju przy pracujacym silniku

 

chcesz schemat smarowania /  przekrój skrzyni

 

nie ma sprawy tylko co ci to da - nie obejdziesz tego

 

pytałes o holowanie i już holowałeś że potzrbny schemat

 

załoz nowy temat jak zatrzesz skrzynię :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wymuszony obieg smarowania niechcę zatrzeć tylko pytam teraz wprost gdzie znajduję sie pompa oleju smarowania skrzyni w tym modelu bo wiele ciągników owej nie ma spotkałem taką w mb traku a o fendzie pierwsze słysze więć pytam bo jestem ciekaw ale nie mam pewności jak to na forum często czytam głupoty więc drażę temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


ok  już się dowiedziałem wczesniej bo właśnie w tej chwili mam rozebraną skrzynię serji 600 i nic tam nie widziałem ale to całkiem inna skrzynia dzięki za uparte odpowiedzi i na temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zenek_19    4

to nie vario tylko zwykla mechaniczna skrzynia wiec maly odcinek nie powinien robic problemu bedzie smarowanie rozbryzgowe pozd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukasz1307    1

siema co mozecie powiedziec na temat fendta xylona i fenda 380 prosil bym o poinie tyh ciagnikuw  z gury dzieki 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JD1052    79

No przecie 309 ma tylko smarowanie rozbryzgowe...smarowanie przez pompe ma tylko 312...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



JD1052    79

312 ma tylko, sama ilość oleju w skrzyni o tym mówi tylko 21 litrów a w 311 jest to już 33 litry, w skrzyni musi być pompa tak czy tak, coś musi obsługiwać rewers, wom i pólbiegi prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Massey294s
      Witam, mam wyciek paliwa od strony bloku silnika z pompy wtryskowej w 311 98r. Pytanie brzmi jak jest ustawiana i czy są jakieś znaki? Wyciągając ją muszę zwracać na coś uwagę? Pompa wyjdzie z kołem zębatym czy jest może to jakoś dzielone? Potrzebuje ją tylko wyciągnąć i uszczelnić.
    • Przez jendrula2
      witam przy przełączaniu z największego półbiegu na najniższy nagle wyskoczył błąd 5.1.03 kasowanie błędu nie pomaga jest to jedyny błąd jaki się wyświetla może ktoś coś doradzi
      fendt farmer 311 turbomatik 1996 r dodam że ciągnik jeździ i rewers działa poprawnie na zgaszonym ciągniku kropka na wyświetlaczu przeskakuje  jak uruchomię ciągnik piszczy alarm i wskaźnik od półbiegów znika
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez piotrslonski1
      Witam problem występuje w 310 wywala błąd 5.1.61 wykrzyknik i ikonę
      Kosteka od czujnika była zgnita wymieniłem czujnik i kostkę lecz po wymianie błąd nie gaśnie
      Os podniosło do samej góry nie da się nią regulować
      W czym może być problem
      Bezpieczniki sprawdziłem
      Proszę o pomoc
    • Przez repek92
      Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko
×