Zaloguj się, aby obserwować  
Gość lks91

Przedni TUZ JD

Polecane posty

Gość lks91   
Gość lks91

Witam, planuje montaż przedniego tuza do JD 6330. Co powiecie na tuzy metalplastu? wyglądają nawet przyzwoicie. Czy lepiej poszukać używanego np degenharta? doradźcie coś. A może ktoś z Was ma na sprzedaż tuza?

Edytowano przez lks91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość lks91   
Gość lks91

sama nazwa wskazuje meral plastelina

miałeś do czynienia z tym tuzem? czy tylko tak sobie mówisz jak większość tu osób?

 

kolego tomrolnik też jestem zwolennikiem markowych używanych maszyn:) Tuz będzie mi tylko potrzebny do obciążnika 800kg 5 dni w roku, czy jest sens? polski tuz kosztuje ok 4-4.5 tys a używka minimum 6

Edytowano przez lks91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

no to faktycznie lepiej wziąć coś polskiego jeśli tak malo będziesz uzywal to tyle wytrzyma , konkretnej firmy nie polece bo mialem tylko do czynienia z oryginalnymi tuzami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez danielo2007
      Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
      Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
      -opadanie tura po dłuzszym postoju
      -awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
      -odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
      -skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
      -po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
      -wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
      -spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
      -ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
      Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
      Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
      pozdrawiam
       
    • Przez zolw
      Witam.
      Od roku jestem posiadaczem ciągnika JD 5515 z skrzynią 24/12 z rewersem elektro-hydraulicznym, skrzynia jest po całkowitym remoncie i ciągle jest z nią jeden problem, mianowicie do przodu dobrze jedzie tylko na przyspieszaczu, a do tyłu to rożnie czasem na zimnym oleju dobrze jedzie a czasami trzeba bardzo długo go grzać tak samo jest z biegami do przodu bez zająca, kiedy występują przymrozki trzeba nawet 30 min jeżdzić na zającu  aby bez niego płynnie jechał i ruszał. Jedyny błąd jaki występuje to : Code 00 (i ten nie zawsze). W ciągniku rozgrzewam olej w skrzyni zanim ruszę. Reszta osprzętu działająca na hydraulice chodzi bez zarzutu (podnośnik, wyjścia hydrauliczne czy wspomaganie)  Dzięki za wszelkie sugestie.
    • Przez chojnik593
      Witam. Kupię ciągnik John Deere 6520,6620,6530 lub 6630 (proszę nie wysyłać ofert z OLX).
    • Przez Nasters
      Witam tak jak w tytule szukam Ciągnika 110-130 km do 75 tys jako główny Ciągnik.Z góry dzięki za odpowiedzi
    • Przez dereniek
      Siema mam pytanie z jakiej blachy zrobić obciążnik do Mf 3060 i jaką wagę dobrać bo talerzowka waży tonę
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.