Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

potrzebna jest umowa kupna sprzedaży (lub inny dokument przeniesienia własności faktura postanowienie sadowe ) z poprzednim wlascicielem ważny przegląd (badania techniczne) oc ubezpieczenie wykupić musisz najlepiej w dniu rejestracji tablice rejestracyjna lub oświadczenie co się z nią stało i 76zl w kieszeni a numery ramy tzw vin to sie sprawdza przed kupnem lub w czasie kupna

Opublikowano

Musiszz mieć umowy kupna lub faktury (musi być ciągłość) ewentualnie tablice i dowód rejestracyjny.
Robisz przeglad jak nie ma, opłatę skarbową w Us następnie do wydziału komunikacji rejestracja żadnych numerów nie musisz szukac po ciagniku bo powinien es mieć to w dowodzie rejestracyjnym

Opublikowano (edytowane)

Poznają po numerach w razie szczegółowej kontroli, które są nabite fabrycznie na danych podzespołach ciągnika  :huh: Pozdrawiam.Edit z tego co wiem to ciągniki rolnicze dla rolnika są zwolnione od oplaty skarbowej sam na wiosnę rejestrowałem ciągnik i nic w skarbówce nie płaciłem ,a odnośnie numerów ramy małego władzia to oprócz malowanych na ramie z lewej strony to identyczne ma nabite na wierzchu korpusu podnośnika ,tak jest w moim ,a mam go od nowości .

Edytowane przez wieslaw16
Opublikowano

Witam Zakupiłem dziś Władimira bez tablic rejestracji i bez ważnego badania technicznego czy będa jakieś klopoty podczas rejestracji pojazdu. Może ktoś miał podobny problem i mógł by mi pomóc.

Opublikowano

Umowa, OC, zrobić przegląd (na dobrej stacji) i zaświrować, że tablica spróchniała lub odpadła w transporcie. Jest taka opcja, że tablice zgubiono.

Ważne, żeby się numery zgadzały, choć w ruskach o tyle dobrze że numerów praktycznie nie widać. Są w 3 miejscach...

Opublikowano (edytowane)

BEZ TABLIC NIE ZROBISZ PRZEGLĄDU !!! Ja  miałem tylko róg starej tablicy ,z której niewiele można było odczytać . Żeby zrejestrować na siebie musiałem zrobić przegląd ,ale bez pełnej tablicy diagnosta nie mógł tego zrobić ,więc w urzędzie komunikacji wydano tablicę próbną ( trzeba niestety zapłacić ) i z tą tablicą przeszedł przegląd techniczny ( a właściwie to tylko papiery przeszły przegląd bo ciągnikiem nie chciało się jechać -bez kabiny w grudniu) a następnie wykupiłem właściwe tablice -na nie został zarejestrowany  i ubezpieczony.

Także powiedz ,że się zgubiły i już -tak przecież też bywa !!

 

Edytowane przez DarekD
Opublikowano

Musi być naprawde uparty diagnosta, żeby przedrejestracyjnego nie zrobić, albo naprawde łapobiorca. Diagności u nas tylko patrzą czyja poprzednia pieczątka jest ;) W polsce ja szczęście mamy kobkurencję, jeden nie zrobi, to zrobi inny.

Opublikowano

Mam jeszcze pytanko - co jeśli ciągnik kupiony legalnie z papierami od spadkobiercy - tyle że nieoficjalnego. Wlasciciel nie zyje ale jego zona jest w szpitalu psychiatrycznym ( to nie żart :)  Sprzedał go wnuczek - który jednak bez jej zgody teoretycznie nie mogł tego zrobić bo nie bylo podziału majątku ( i pewnie jeszcze parę lat nie będize ) ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v