Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zdecydowanie zmierz ciśnienie i nie słuchaj tu głupot. Każdy lepszy mechanik w okolicy podjedzie i pomierzy. Wyciągnij wtryski i od razu daj mu do sprawdzenia. Ludzie po to mają zakłady aby z naprawy mieć chleb więc trzeba trochę dać im zarobić:)

Opublikowano

rób co chcesz twoja maszyna , jeśli nie ma czym sprawdzić to trzeba wziaść mechanika i sprawdzić i tak taniej sprawdzić i wiedzieć niż porozbierac na darmo a zresztą taki manometr na allegro to taniej niż dobre uszczelki do ponownego składania , odnośnie gdzie sprawdzić cisnienie to jeśli ktoś minimum kuma temat to nie będzie sprawdzał w przednuch kołach

Opublikowano

Po zdjeciu gumowej rury laczacej filtr powietrza i kolektor ssacy oraz zakreceniu rozrusznikiem czmychanie i wylatujace spaliny z kompresja.Po zdjeciu glowicy przepalona uszczelka miedzy 1 a 2-im cylindrem..wiec sporo osob dobrze myslalo.Dziekuje panowie za zainteresowanie tematem i odpowiedzi .Glowica do planowania wtryski do sprawdzenia .Dobrze ze to nic z walem mniej roboty mniej stresu i dobrze ze nie zepsulo sie w czasie roboty w polu.

Opublikowano (edytowane)

Kolego jak nie zrobisz tak jak książka pisze to za miesiąc jeszcze raz będziesz wymieniał i tak w kółko same splanowanie tylko głowicy nic nie da powodzenia

Edytowane przez ASOGCURSUS
Opublikowano

Brak wiedzy na temat tych silników będzie skutkował wywaleniem pieniędzy w błoto nic nie da zrobienie głowicy jak są zaniżone tuleje i tak wywali uszczelkę nie piszę tak sobie żeby nabijać posty tylko doświadzczenie gdzie zrobiłem set silników decyzja należy do rozdającego pieniądze

Opublikowano

Nie bede wyciagal i rozbieral calego silnika silnik nie wymaga rematu nie ma przeciekow tuleje patrzac na blok nie wygladaja na obnizone choc nie twierdze ze nie masz racji ale to jest duzo roboty i koszty zaryzykuje skladajac po sprawdzeniu glowicy pamietam jak skadalem miske i jakis pajac w sklepie dal mi za krotkie korkowe uszczelki i sie lalo potem znowu rozkrecanie tak ze narazie nie tesknie za tym ...Silnik przy 4000 tys mth robilem w warunkach domowych mrozac tuleje nie byla robiona wczesniej glowica i uszczelka wytrzymala ponad 2600 mth choc nie jest to oczywiscie regula .Mysle ze wiekszosc osob nic nie robi z blokiem po wypaleniu uszczelki nawet watpie w to ze wszyscy planuja glowice.Obecnie ciagnik nie jest wykorzystywany do ciezkich prac nie jest przeciazany rocznie robi jakies 150mth a wozilem nim zboze poniewaz zyto nie szlo na kosz a ja nie podlanczam starej przyczepy do 2 ciagnika zeby nie zmieszac oleju.Zobaczymy czas pokaze ile wytrzyma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez plati
      Witam
       
      Podrzucić ktoś jakis serwis który zajmuje sie generalna naprawa perkinsa włącznie z osiowaniem wału i obrabianiem bloku pod wymiar?
    • Przez masseyf12
      Witam, jak można wybić,wycisnąć tuleje z silnika perkins a4.236? Pękła mi jedna tuleja i chciałbym ją wyciągnąć bez odkręcania silnika. Czy da się ją jakoś wyciągnąć domowym sposobem, czy coś w tym stylu.( w c-360 nie ma problemu bo tuleje są ''mokre''), A w tym silniku są wciskane w kadłub. Czy ktoś sam wyciskał taką tuleje, jeśli tak to proszę o pomysły i propozycję.
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie . Chcialem zapytac ile wchodzi oleju do przekładni vario Fendt 818 i jak sie wymienia olej i filtry,czy trzeba kalibrowac skrzynie.Jaki olej stosujecie .Pozdrawiam i dziekuje za cenne podpowiedzi i rady.
    • Przez cezar12
      Witam. Mam duży problem z nh Td 80. Historia jego nie znam  bo wziolem go w rozliczeniu. A problem jest taki jak w tytule czyli leci ciurkiem płyn chłodniczy z dołu głowicy od przodu silnika. Leci oczywiści na zewnatrz. Leci ciurkiem. I mam pytanie co to może być? Czy to brok w głowicy puścił czy co może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v