Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam. Potrzebuje informacji na temat błędu DSM 523533.10(widocznego na zdjęciu). Problem w tym że ciągnik po właczeniu świateł załącza zapłon bez przekręconego kluczyka, załącząją się zegary i CommandCenter, dodatkowo nie ma świateł krótkich, tylko długie(przełączając krótkie/długie nic się nie zmienia, cały czas pokazuje niebieską kontrolke na zegarach).
Polska instrukcja tłumaczy to jako: 

Układ elektryczny

Zablokowany przycisk na module przełączającym.

Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, lub jest w stanie pomóc ?

 

 

post-28028-0-11121100-1443469904_thumb.jpg

Edytowane przez JohnDeere6610
Opublikowano (edytowane)

Na komputerze to tak,po wciśnięciu OK znika do następnego odpalenia. Jednak chodziło mi o to ze przełącza się długie/krótkie a cały czas świeci się kontrolka od długich na zegarach. Na zgaszonym po wciśnięciu tak jakby chcieć mignąć światłami robi się jakieś zwarcie i przygasa podświetlenie przycisków itp. Bezpieczniki OK.
Głównie problem dotyczy tego dlaczego po włączeniu świateł włącza się zapłon?

Edytowane przez JohnDeere6610
Opublikowano

Sprawdz wszystkie zarowki w lampach przejzyj kostki przy lampach mozna prysnac tam jakims kontaktem nic to nie kosztuje a trzeba od czegos zaczac Kiedys nie laczyla mi zarowka w tylnej lampie od stopu i komputer pokazywal blad czasem moze to byc blachostka.

Opublikowano

Moze w tym przelaczniku pin od swiatel ciagle kontaktuje tylko ciezka sprawa to rozebrac zeby zobaczyc w nowej seri JD juz nie wylaczaja sie kierunki jak nie raz na radzie trzy razy trzeba wlanczac jMusisz popytac sie jakiegos elektryka od tych sprzetow.Tylko w serwisie zaraz beda chcieki jechac i ciagnac kase.Ja robie na farmie w UK i jezdzilem przeroznymi modelami ale nie mialem ani chlopaki nigdy takiej usterki jak u Ciebie .

Opublikowano

W starych sie wylanczaja a R juz poprawiona ale tez nie jest idealna w kilku ciagnikach sa problemy z DPF ciagnik wchodzi w tryb awaryjny nie ma mocy trzeba gasic silnik najlepsze byly te jeszcze z kanciatymi kabinami maszyny nie do zajechania .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v