Skocz do zawartości
derdi

silownik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
derdi    0

Napiszcie mi prosze co odpowiada za pozycje plywajaca silownika,oczywiscie nie chodzi mi o dzwignie bo to logiczne

Z gory dziekuje

Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Botannick    19

kolego rozdzielacz służy do regulacji pozycji a do jak to okreslił derdi bujania służy hydroakumlator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

derdi    0

A gdzie on sie znajduje bo nie dziala jak powinien,mam duzy problem w glebokiej orce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

W glebokiej orce plugi nie chca plynnie chodzic na kole od pluga,tzn jak idzie gleboko to podnosi mi lewe kolo od traktora i staje ,dopiero po chwili cos pusci i traktor siadzie na kole i jedzie sie dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    57

No to faktycznie dziwne. Nie ma nic innego co by blokowało siłownik poza rozdzielaczem więc jak on jest sprawny to powinno być ok. Na siłowniku jest zaworek ale on blokuje tylko przy opuszczaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

No wlasnie,juz sam nie wiem co robic,w niekturych ivanach przy pompie hydr na zasilaniu rozdzielacza wid ialem jakis zawor a w niekturych nie,slyszalem tez ze sie to wywala i montuje kruciec do bezposredniego ppdlaczenia szaufa ,juz kurde sam nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4

Kolego nic się nie denerwuj, przeczytaj słownik polskiego. Zapamiętaj jak w polskim języku pisze się poszczególne słowa i się dogadamy. Na rozdzielaczu masz-podnoszenie w pozycji do przodu, kolejna pozycja to z zablokowana, następna do tyłu to opuszczanie i ostatnia w tył to pływająca. Podejrzewam że z racji braku instrukcji, wieku i innych dziwnych czynników nie doszedłeś do tego że rozdzielacz ma 4 pozycje. Sądząc po opisie opuszczasz pługi na siłę do dołu zamiast na pływającym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    57

To coś na pompie w niektórych Władkach to zawór dławiacy żeby olej szybciej sie zagrzał bo fabryczne ogrzewanie jest olejowe. Nie ma on nic wspólnego z pozycją pływającą.

Przeszło mi przez myśl że kolega jeździ na dociążaniu ale w takim wypadku czemu ciągnik sam po chwili opada i może jechac dalej?

Edytowano przez mani51

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

no właśnie tego nie wiem,może sekcja rozdzielacza w pozycji pływającej przepuszcza olej z pozycji dociskania?? możliwe to jest ?? może filtr oleju brudny??

kolego Romano wiem że są 4 pozycję rozdzielacza, i jak się ich używa,

znajomy ma rusa i wszystko mu pracuje jak należy,jak koło ustawi tak mu się ora bez jakichkolwiek problemów,


Przeszło mi przez myśl że kolega jeździ na dociążaniu ale w takim wypadku czemu ciągnik sam po chwili opada i może jechac dalej?


dokładnie zamontowałem nawet obciążenia z c360 po dwa na koła tylne no i było trochę lepiej,
czasami wydaje mi się że jest za lekki .....ale dziwne że tylko mój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4

Ciągnik pewnie opadnie bo hydraulika już zmęczona życiem. Do tyłu ciągnik od razu jak chcesz opuścić pługi i tyle. Nie ma prawa się unosić jak jest na pływającym. Jak dobrze ustawiłeś i nie idzie to albo zamień sekcję w rozdzielaczu albo wymień go.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

sekcję już podminiałem z prawej na lewą i to samo ,wydaje mi się że właśnie wymianą rozdzielacza się skończy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Jak sekcje zamieniłeś i dalej jest to samo to raczej zmiana rozdzielacza nie pomoże. Zobacz czy się dławik przy siłowniku nie zanieczyścił (chociaż jeśli nawet to nie powinien dawać takich objawów) i sprawdź szybkozłącza, najlepiej poprzez ich usunięcie...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    57

Gdzie masz szybkozłącza przy podnośniku Władka? Jedynie tak jak piszesz trzeba sprawdzić dławik przy siłowniku ale też wątpię żeby to było.

Może coś blokuje dźwignie rozdzielacza tak że nie da sie jej całkiem w pływającą pozycję przestawić, jakaś blacha albo coś. Pewnie zatrzaskuje się w pływającej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

wcale nie jest powiedziane że już nikt przede mną nie podmieniał sekcji,w ogóle jak go kupiłem 3 lata temu to gość mi dał w zapas pompę hydr i rozdzielacz, ale szkoda bo w nim były sekcję rozlatane bardzo ,a kto wie jaki ten jest ,niby wycieków żadnych nie ma bo uszczelniałem go jak i siłownik też wraz z tłoczyskiem, może sam siłownik jest do d*py ale on z kolei wypełnia tylko zadania z rozdzielacza ,nie wiem ,a powrót (przelew) z siłownika idzie przez filtr? może on jest brudny aż blokuje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    57

Olej z siłownika idzie do rozdzielacza a filtr jest na powrocie z rozdzielacza do zbiornika. Jak się zapcha to otwiera się zaworek przelewowy i olej bez większych oporów trafia do zbiornika. Może coś się gdzieś mechanicznie blokuje przy ramionach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

o właśnie ,zauważyłem spory luz na tym głównym wale siłownika co podnosi ramiona
ale czy to może być przyczyna?? mam dokupiony polski zaczep do przyczepy, łącznik podpinam najniżej a w plugach najwyżej i nic kurde, coś się gdzieś blokuje ,może jutro wstawię fotki zadka mojego dziadka :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Gdzie masz szybkozłącza przy podnośniku Władka? Jedynie tak jak piszesz trzeba sprawdzić dławik przy siłowniku ale też wątpię żeby to było.

Może coś blokuje dźwignie rozdzielacza tak że nie da sie jej całkiem w pływającą pozycję przestawić, jakaś blacha albo coś. Pewnie zatrzaskuje się w pływającej?

 

Przewody giętkie od siłownika łączą się z rurkami od rozdzielacza poprzez szybkozłącza. Mają one mniejszy rozmiar niż typowe szybkozłącza. T25 z 1975 r...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

mniejszy rozmiar może powodować wzrost ciśnienia, raczej na pewno powoduje,jednak u mnie jest wszystko na org rurkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Te szybkozłącza u mnie też są w oryginale, może później ich nie montowali. Chodziło mi o to że czasami na szykozłączach ("wąskie gardło") czasami dzieją się "cuda": jakiś "paproch", pęknięta sprężyna. Dlatego pisałem o zwróceniu na nie uwagi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez wladek_t25
      Witam
      Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
×