Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam bylem dzis u dilera i juz wszystko wiem jest owiele bogatrzy i cena za (t5-105) 98 km to 155 tys netto moim zdaniem nie jest zle jak chcecie cos wiecej to piscie na gg 7578849 . a ten mniejszy t5-95 ma 88 km kosztuje 150 tys

 

Skąd masz te moce 88km i 98km z tego co czytałem to t5 ma mieć 99, 107 i 114km.

Pisz na forum wszystko czego się dowiedziałeś o t5 od dilera bo ja nie mam gg :D

Opublikowano

Mi przedstawiciel handlowy dzis mowil ze ten td5 bedzie taki sam jak obecny i ze nie ma tam mokrego sprzegla tylko suche sterowane hydraulicznie(choc chcial sprzedac t5 wiec moze gadal ze w 2012 jeszcze nie bedzie nowego td 5)

Opublikowano

witam bylem dzis u dilera i juz wszystko wiem jest owiele bogatrzy i cena za (t5-105) 98 km to 155 tys netto moim zdaniem nie jest zle jak chcecie cos wiecej to piscie na gg 7578849 . a ten mniejszy t5-95 ma 88 km kosztuje 150 tys

Masz jakas oferte na tego T5, mozesz mi na meila podeslac? wiecho51@wp.pl

Opublikowano (edytowane)

SILNIK ;

-nh fce tier a4, 3,4 dm . 4 cylindry 2 zawory

-turbo intercooler egr wewnetrzny

-system wtrysku= elektroniczny-common rail

-moc znamienowa (2300 obr./min) 72 kw / 98 km

-moc znamienowa (1900 obr./min) 79 kw /107 km wg normy ISO tr14396-ece r120

-maks. moment obr. 444 nm przy 1500 obr/min

-przyrost momentu obrotowego 49%

-podgrzewacz powietrza wentylatora

-przystosowany do paliw B@) (20 % biodisel)

 

NAPĘD ;

-4x4 (4wd) wlaczany elektrohydraulicznie

-skrzynia biegow 40 km/h

12x12 rewersor powershuttle-gr.102

20x20 creeper, rewersos power shuttle-gr.202

24x24 polbiegi hi-lo , rewersor powershuttle

 

NAPĘD WOM ;

-niezalezny

-sterowane WOM na blotniku

-mechanizm uruchamiajacy elektrohydrauliczny

-obroty 540/540E/1000

 

PRZEDNIA OŚ ;

-os standardowa

-elektrohydrauliczne sterowanie blokada mechanizmu roznicowego

-promin skretu 4050 mm

-kat skretu 60*

 

TYLNA OŚ ;

-os standardowa 34", (od IV 2012 opcja osi HD 38")

-mechaniczna blokada mechanizmu roznicowego sterowana hydrauliczne

-hamulec tarczowy niezalezny mokry

 

HYDRAULIKA ;

-pompa hydrauliczna std: 61l/min -gr 102,202

-pompa hydrauliczna highflow 80 l/min -gr.502

-maks.cisnienia (uklaad kierowniczy sprzegla hamulce ):36 l/min

-2rozdzielacze tylne bosch -gr.102.202

-2 zawory miedzyosiowe MMV LS -gr.10.202

-3 rozdzielacze tylne bosch -gr.502

 

TUZ ;

-edc (mdc nie jest dostepny)

-szybkosprzegi , stabilizator

-bez zewn. silownkow wspomagajacych -gr.102-202

-2 silowniki wspomagajace 50 mm -gr.502

-zewnetrzne sterowanie tuz poziomu gruntu

-regulacja szybkosci opuszczania

-maks.udzwig; 3070 kg bez silownikow wspomag.

-maks. udzwig;5420 kg z 2 silownikami wspomag.

 

KABINA;

-wentylowana, ogrzewana

-otwierany szyberdach -gr.102,202

-klimatyzacja - gr.502

-tlumnik przed przednim prawym slupkiem

-fotel std z mechaniczna amortyzacja - gr.502

-siedzenie instruktora/pasazera -gr.502

-tylna wycieraczka i spryskiwaccz

-4 lampy robocze (2 przednie, 2 tylne)

-ostrzegawcza lampa blyskowa

-instalacja radiowa

 

WYPOSAŻENIE ;

-obciazniki przednie 10x 45 kg

-loader ready -gr.102, 202

-elektryczny odlacznik masy

-instrukcja w jezyku polskim

-akulumator 132 ah

-zaczep transportowy ,typzatrzaskowy (33m)

- dolny zaczep rolniczy (33m)

-belka wielootworowa

-blotniki przednie dynamiczne 400mm

 

UWAGA: ciagnik nie jest wyposazony w instalacje pneumatycznego serowania hamulcami przyczep (mozna zamowic)

Edytowane przez pawel33311
Opublikowano (edytowane)

Cena i wyposażenie poza silnikiem i szczegółami wyglądu nie wiele się zmieniły. Jedyny minus to brak pneumatyki w standardzie.

 

 

Z tego wynika, że wreszcie jest dostępne siedzenie pasażera :)

Edytowane przez Arek
Opublikowano

ja biore na podkarpaciu i tez zamowilem to musze czekac okolo 4-5 miesiecy tak mi deler powiedzial

 

Jaki model bierzesz? Ile Cie kosztuje po upuście dilera oraz z jakim wyposarzeniem?

Opublikowano

Według mnie to taniocha 155 tyś tylko. Coś mi się nie chce wierzyc. Mi powiedziano za T5 107KM 180tyś netto :)

 

Albo masz dilera naciągacza albo pomyliły mu się cenny netto i brutto.

U mojego dilera cena katalowoga też lekko ponad 150tyś za T5.105

Opublikowano (edytowane)

Myslisz ile procent rabatu mozna z niego urwac? Pytam bo przed swietami jeszcze chce go zamowic bo czas oczekiwania pewnie z jakies pol roku bedzie...

Edytowane przez wiesko
Opublikowano

Ciężko mi powiedzieć ile ale z jego gatki to wynikało że nie wiele.Jutro będe u innego dealera to dowiem się więcej choć ten ciągnik zniechęca mnie małą pojemnością i COMON RAILEM .

Opublikowano (edytowane)

Z jakiej czesci Polski Ty jestes? Bo mowisz ze chcesz jeszcze z serii T5000 a dzisiaj rozmwaialem z dilerem z Potegowa k. Słupska to mowil ze nakupowal z tej serii jeszcze duzo ciagnikow poki mozna bylo i dopoki ich nie sprzeda serii T5 raczej masowo nie sprowadzi wiec jesli nie masz za daleko i dalej Cie interesuje to przedzwon do nich.

Wiem tylko jedno ze orientacyjne cena nowych T5 w porownaniu do T5000 zmieni sie o okolo 10 tys tyle uslyszalem od dilera. Jutro mam dostac wiecej specyfikacji o lie nie zapomni.

Edytowane przez wiesko
Opublikowano

moze i podwyzka cen T5 w stosunku do strrej serii nie jest jakas straszna lecz do listy zakupow nalezy dodac tez i pneumatyke czyli 10tys wiecej za nowy model i 6 tys za pneumatyke czyli 16 tys roznicy

Co do T5000 to sa one jeszcze produkowane do polowy 2012 wiec spoko ich raczej nie zbraknie w brodnicy maja jeszcze wolne ciagniki i w malborku tez jakies sie ostaly

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v