Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie znowu jaja i znowu kody 1024 i1068 coś z podnośnikiem ta maszyna mnie rozwala jutro rano serwis 4 raz w ciągu miesiąca 30 mtg niewiem co będzie dalej mam stare traktory i zero problemów a tu nówka i cały czas coś się dzieje nie można podnieść żadnej maszyny .Nie sądziłem że w nowym ciągniku może cały czas coś nawalać ciągle coś z tą elektroniką.Jak tak dalej będzie to coś wyszle do płocka

Opublikowano

no to faktycznie masz problem. ja zrobiłem prawie 40 h i jak narazie żadnych problemów. i nawet trochę go pomęczyłem na początku bo troche mokro było i musiał wyciągać atlasa z błota:)

Opublikowano

Dziś znowu to samo 1024 i1068 jutro znowu serwis ale chociaż już wiem jak odblokować podnośnik żeby funkcjonował a iprzy okazji kody poznikały ale te usterkę muszą usunąć bo to już dzieje się nagminnie mam pecha serwisant mówi że te ciągniki latają nic się za bardzo nie dzieje.

Opublikowano

jak jest najłatwiej kalibrować sprzęgło w t5 bo bardzo ostro mi bierze przy ruszaniu do przodu u mnie t5 mam ładowacz tur 6a i bardzo wolno podnosi czy u was też tak wolno chodzi

Opublikowano

Wlasnie, wie ktos jak przestawic to smieszne radio by nie biegalo po nieparzystych cyferkach? Mozna tylko 1,3,5,7,9 uzuskac a 2,4,6,8, nie idzie ustawic...

Powiem tak te radia są ustawiane na system amerykański i dla tego nie odbiera wszystkich fal trzeba wejść w menu ten przyćisk na środku radia i przedrzemawszy kilka sekund zmienić ustawienia z usa na europe i będzie gitara ja tak zrobiłem i chodzi na wszystkich falach można też zmienić kolor wyświetlacza na zielony nawet polubiłem te radio bi do tej pory to była porażka.

Opublikowano

Ooo, super, dzieki sliczne ;)

 

 

U mnie znowu jaja i znowu kody 1024 i1068 coś z podnośnikiem ta maszyna mnie rozwala jutro rano serwis 4 raz w ciągu miesiąca 30 mtg niewiem co będzie dalej mam stare traktory i zero problemów a tu nówka i cały czas coś się dzieje nie można podnieść żadnej maszyny .Nie sądziłem że w nowym ciągniku może cały czas coś nawalać ciągle coś z tą elektroniką.Jak tak dalej będzie to coś wyszle do płocka

1024, 1068 to blad kalibracji podnosnika, zajrzec do instrukcji i dokonac kalibracji, Jak Wam spisuja sie przy pierwszych pracach polowych? Ja podziwiam jego zwrotnosc i niemal od kazdego uzytkownika zetora forterry slysze ze duzo ciszej w nim jest jak w zetorze...

Opublikowano

Serwis wymienił procesor i narazie jest dobrze żadnych błędów w podnośniku niema jak coś wystąpi to powiedzieli że zmienią jeszcze potencjometr na pulpicie ten od wysokości podnoszenia a kalibracja nic nie dawała robili ją i kompa podłączali i niby zero błedów a prawdopodobnie ten procesor był uszkodzony .W polu to jest super zwinna maszyna i z paliwkiem nie najgorzej tylko mth mogły by wolniej lecić ogólnie gdyby nie te przygody to super traktorek.

Opublikowano

Dawno mnie tu nie bylo mialem znowu awarie aż maszyna wylądowala w serwisie i okazalo się że hamulec ręczny przetarł jeden z kabli w wiązce do sterowania podnośnikiem i skrzynią i robil zwarcie w obwodzie i ciągle wyskakiwały kody a procesor prawdopodobnie byl dobry .

Opublikowano

U mnie kosztował 1650 z dojazdem wymiana oleju w silniku filtr oleju silnika 2 filtry hydrauliczne 3 litry oleju hydraulicznego no i piekielnie drogie 2 filtry paliwa które kosztują 550 zł a wymiana z racji że świeciła sie kontrolka od czujnika wody w paliwie także sam przegląd bez filtrów paliwa to koszt 1100zł dojazd 50 zł .To jest cena brutto.

Opublikowano

Umnie wymienili olej w silniku filtr oleju w silniku 2filtry hydrauliczne i olej hudrauliczny i za dojazd 70km sobie policzyli po 1.50zł od kilometra.. I teraz czekam na drugi przyjazd bo w kabinie do zapalniczki prąd niedochodzi i niemogą dojść oco chodzi. Bo jakto serwisant powiedział że mieli szkolenia na modelach t5000 a na t5 niemieli jeszcze szkoleń

Opublikowano

Trzeba się przemęczyć u nas w serii T5000 też trochę poprawek było. Byle wszystko na gwarancji zrobić i się nie odnawiało. U nas gwarancja skończyła sięw kwietniu więc teraz to pożyjemy zobaczymy co będzie:)

Opublikowano

Umnie wymienili olej w silniku filtr oleju w silniku 2filtry hydrauliczne i olej hudrauliczny i za dojazd 70km sobie policzyli po 1.50zł od kilometra.. I teraz czekam na drugi przyjazd bo w kabinie do zapalniczki prąd niedochodzi i niemogą dojść oco chodzi. Bo jakto serwisant powiedział że mieli szkolenia na modelach t5000 a na t5 niemieli jeszcze szkoleń

Wymieniali Ci olej hydrauliczny po 50 mth całe 60 kilka litry bo u mnie to tylko doleli 3litry co poszło z filtrów i powiedział że olej hydrauliczny po 600mth a co do serwisantów to ich szkolili tylko nie ogarniają tych nowych modeli u mnie jak wyżej pisałem aż wylądował na serwisie w firmie to doszli z elektryką bo co chwila to kody i ciagnik nie chciał jeżdzić albo podnośnik szwankował narazie jest gitara .
Opublikowano

Spalanie? czy leci po szosie czy chodziłby w pługu to praktycznie takie same, około 13 litrów na godzinę zegarowa, jak radzi sobie w polu? uciąg bardzo fajnie, z turem i czerpakiem do sypkich t5.115 wazy równe 6ton, co do silnika to mam takie wrażenie ze miękki bardzo jest, delikatnie trzeba ruszać by nie zdechł... ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v