Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

filtr cząstek stałych po prostu wypala się poprzez zwiększenie temperatury gazów wylotowych. Ciągnik raczej nie będzie bardzo dymił. Waże aby wypalanie kiedy nastepuję było robione na wysokich obrotach w celu dokładnego wyczyszczenia DPF-a. Nie wiem jak jest w t5 ale w john deerze serri R jest po prostu kontrolka.

Opublikowano

W moim t 5. 105 wyszło 4.4 litra na mth w beczkowozie.A te godziny to zasuwają jak tam kolega wcześniej pisał . Mam pytanie odnośnie tego chorego radia czy u was też nie idzie ustawic wszystkicz fal tylko skacze co drugie np 107.3 a potem 107.5 co za chore radio dajcie jakoś odpowiedz.

Wlasnie, wie ktos jak przestawic to smieszne radio by nie biegalo po nieparzystych cyferkach? Mozna tylko 1,3,5,7,9 uzuskac a 2,4,6,8, nie idzie ustawic...

Opublikowano

U mnie też leci ale to para bo jak go palisz zimnego to tak będzie jak w samochodach jak się rozgrzeje to tego efektu nie ma a z tym wałkiem to jak go pierwszy raz podczepiłem do beczkowozu to też mialem taki efekt że nie chciał walek ruszyć ale po zgaszeniu i odpaleniu na nowo poszło niewiem ale to chyba norma tyle tej elektroniki że tak pewnie ma być .Mariusz123456789a czy u ciebie jak go wziołeś nowego to biegi wchodziły tak topornie daj odpowiedz.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Mi to napoczątku jedynka na każdym zakresie niechciała wchodzić ale już wszystko jest dobrze. Zakresy też ciężko chodziły ale po 20 (chyba godzinach) też zaczeły lekko chodzić. Poprostu wszystko mósi sie w nim dotrzeć..

Edytowane przez mariusz123456789a
Opublikowano

Mi to napoczątku jedynka na każdym zakresie niechciała wchodzić ale już wszystko jest dobrze. Zakresy też ciężko chodziły ale po 20 (chyba godzinach) też zaczeły lekko chodzić. Poprostu wszystko mósi sie w nim dotrzeć..

Mam do ciebie pytanko czy swojego braleś w Czyżewie i kiedy ile juz mth .Ile za niego dałeś i w jakie wersji .. na jakim ogumieniu bo jestem ciekawy czy nie przepłaciłem.Jak możesz odpowiedz

Opublikowano

Tak brałem w czyżewie zamawiany pod koniec sierpnia a od listopada do lutego stał na placu w czyżewie. Od 15lutego go mam u siebie zrobiłem nim 35(godzin) wyposażenie to skrzynia 24x24 z rewersem elektrohydraulicznym ehr 3prędkości wom przeszklony dach siedzenie pneumatyczne regulowana kierownica siedzenie pasażera klima opony przód 440 tył 540 guziki od sterowania wom i tuz na błotniku pneumatyka i kilka drobnych żeczy których już niepamiętam. Nr wyposażenie to chyba 502. I dałem za niego 202tys brutto. Więc napewno nieprzepłaciłeś

Opublikowano

czy w użytkowanych przez Was NHT5 w czasie dynamicznej,szybkiej jazdy po drodze jest też tak głośno w kabinie?

chodzi mi o świst,gwizd.mam wrażenie,ze to dźwięk rurbiny.po dłuższej jeździe z prędkością 40-45(tak pokazuje wyświetlacz) zaczyna mnie to irytować.

zastanawiam się,czy to tylko w w moim egzemplarzu,czy wszystkie tak mają?

powiem,że gdyby nie ten gwizd,to byłoby całkiem przyjemnie,bo silnika niewiele słychać

Opublikowano

Co do wałka WOM- jeżeli nie chce się włączyć od razu u i trzeba na nowo uruchamiać silnik to coś jest nie tak, tak nie powinno być, no chyba że w instrukcji jest napisane "Jeżeli chcesz uruchomić wałek WOM, wyłączy silnik i uruchom go ponownie" w co wątpię :D

Opublikowano (edytowane)

Tak brałem w czyżewie zamawiany pod koniec sierpnia a od listopada do lutego stał na placu w czyżewie. Od 15lutego go mam u siebie zrobiłem nim 35(godzin) wyposażenie to skrzynia 24x24 z rewersem elektrohydraulicznym ehr 3prędkości wom przeszklony dach siedzenie pneumatyczne regulowana kierownica siedzenie pasażera klima opony przód 440 tył 540 guziki od sterowania wom i tuz na błotniku pneumatyka i kilka drobnych żeczy których już niepamiętam. Nr wyposażenie to chyba 502. I dałem za niego 202tys brutto. Więc napewno nieprzepłaciłeś

No chyba nie przepłaciłem 192tyś bez pneumatyki zamawiany koniec stycznia odbiór miałem koniec lutego.Wersja też 502. Edytowane przez hassi37
Opublikowano

mam takie pytanie odnośnie tych biegów.. w jakiej kolejności ruszacie.. bo ja pierwsze wciskam sprzegło nożne potem bieg , nastepnie wybieram kierunek jazdy i puszczam sprzęgło.. i wtakiej kolejności biegi wchodza lekko.. ale gdy pierwsze wybiore kierunek jazdy to bieg wchodzi bardzo opornie..

Opublikowano

co do wyrzucania dpf-a. Samo wyrzucenie nic nie da. Trzeba znaleźć w sterowniku komputera obszar kodu programu który jest odpowiedzialny za wypalanie. Łopatologiczne: Wyrzucamy filtr . Niby ok, brak różnicy ciśnień między dwoma czujkami.Komputer sądzi,że filtr cały czas czysty. Jest jedno ale. Jeśli po 50, 100 itd. nadal różnica będzie zerowa koputer stwierdzi uszkodzenie czujników i wyskoczy błąd. Dlatego albo należałoby wstawić emulator czujników, który będzie niejako udawał zapchanie filtra i wtedy ciągnik będzie wypalał aż do wyrównania ciśnienia. Zaleta emulatora: czas wypalania, a więc wzmożonego poboru paliwa krótki, znacznie krótszy niż podczas normalnego czyszczenia. Pzdr

Opublikowano

Hmm. czyzby norma w T5? kod 5027 jest w instrukcji opisany na pewno, sygnalizuje uszkodzony czujnik WOM z tylu przy wyjsciu, w ramach gwarancji musza zrobic. Cos czuje ze to nie pierwszy i nie ostatani przypadek, serwisant w 3min zmienil go...

  • Like 1
Opublikowano

Witam Panowie!

Jakich biegów używacie w waszych T5 podczas pracy w polu, np. agregatem uprawowym, z jaką prędkością pracujecie i na jakich obrotach silnika jest najbardziej ekonomicznie?? Czy bardziej ekonomicznie jest używać wyższych biegów na niższym zakresie, np. zakres II - bieg III lub IV, czy niższych biegów na wyższym zakresie, np zakres III - bieg I lub II, przy podobnych prędkościach i obrotach silnika oczywiście. Proszę o poradę. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Opublikowano

Ja też mialem juz przygodę z kodem ale od podnośnika sam mi podnosił ąż mi belkę wygioł bo miałem podczepiona dwokółke to mi ciągnik stanoł i dalej nieszło jechac im i to w mieście aż serwis przyjeżdzał co się okazalo to urwana wśrubka w ramieniu ponosnika która jest polączona do czujnika ponośnika i ten zwariował ale teraz jest ok.

Opublikowano (edytowane)

Kolejna przygoda tym razem po poludniu dzisiaj podłączam przyszepę a tu brak świateł i znowu polka do serwisu a tam mowią że kostka nie łączy ale aż musiałem rozebrać gniazdko i się okazało tak jak mówili nie wetknięta kostka do gniazdka zaczyna mnie to denerwować sprzęt nowy a co raz niespodzianka niewiem co mnie jutro spotka ale mni to przeraża .

Edytowane przez hassi37

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v