Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zamiennik jxu t zapewne bedie to samo tylko czerwony :D moze bedzie sie ruznil maska i paroma innymi detalami

a czy ktos wie moze jakie wymiary bedzie mial?? bo wydaje sie wiekszy od t5000

Opublikowano (edytowane)

Z tego co jest poniżej podane to wychodzi na to że najmniejszy NH będzie miał 99km a pojemność tylko 3.4 litra.

 

http://farm.autotrader.co.uk/farm-machinery-news-reviews/new-holland/new-holland/new-holland-introduces-the-t5-range/5948388b-9c8e-4a99-906e-e3a884faea32

 

 

Paleta silników może być uzależniona od rynku sprzedaży.

 

Zobaczymy co będą w Polsce oferować :)

Edytowane przez kris14
Opublikowano

Jeszcze dwa modele z T4 mają być. Podczas prezentacji 3 obecnych modeli była mowa że w 2012 dojdą jeszcze dwa-85 i 95, tylko już będą bardziej zaawansowane od tych małych. One uzupełnią zapewne tą lukę która sie robi obecnie między T4 i T5, a TD będzie jak tak równolegle i zapewne tańszy.

Opublikowano

Przyznam ze wyglada bardzo ładnie w szczegolnosci z ladowaczem czolowym wydaje sie o wiele bardziej masywny od obecnej serii T5xxx oczywiscie przydalyby sie modele o mniejszej mocy tak do 90 km lecz tak jak juz ktos pidale te luke pewnie wypelni T4 bo wydaje sie blizniakiem T5

Tylko ciekawe ile sobie za niego beda liczyli?

Opublikowano

Nie ma się czym podniecać...Niektórzy będą woleli zamawiać starą wersję T5000 ponieważ : w nowym T5 wyżej się wchodzi do kabiny ,wyżej się siedzi co potęguje wszelkie bujania i huśtania .Silnik o pojemności 3400 jest nie do przyjęcia w ciągniku powyżej 100 koni.Taki silnik z wtryskiem CR i o małej pojemności trzeba trzymać ciągle na obrotach ...co przekłada się na zużycie paliwa.Proponuję zapiąć mu przyczepy 2 x 6 ton i pod górkę. Zobaczycie jak pięknie taki ciągnik schodzi z obrotów ...., jak Was obok wyprzedza Proxima i Pronar osiemdziesięcio konne.Przykładem może być zwykły diesel Volkswagena 1.9 100 koni którym możesz jechać 50km/h na piątym biegu w porównaniu do nowego diesla 1,6 CR 105 koni który dusi się przy 60 km/h :o

Opublikowano

tylko już nie zamówisz starego t5000 bo co to by nie było ekonomiczne dla koncernu mieć dwie różne linie montażowe i montować stare i nowe wersje. a co do 3400 to fendt ma w ofercie 3300 w ciagnikach podobnej mocy więc nie widzę tu problemu. komputer robi swoje. popatrz na nowego forda o pojemności 1000cm3 i mocy 120koni. wiadomo żywotność już nie ta ale zrobi swoje co trzeba

Opublikowano

Kolego jarsek, sprawdź i podaj jeszcze przełożenia i wtedy dyskutujmy o tym, jak silnik się sprawuje na poszczególnych biegach... ;p

Tu, przy takim silniku, ważny będzie rozkład momentu do mocy... ;) Dysponuje może ktoś takimi danymi do nowych modeli/silników?

Opublikowano

Co do tych Casow to w ogole bardzo ciezko co kolwiek znalezc tym bardziej ze np farmall A juz byl kiedys prodokowany i info sie moesza. trzeba czekac na konkretne info na stronie casea a chyba dlugo nie trzeba czekac na nie. co do case rowniez zawodzi ze w ogole oferuja mechaniczny model w tych czasach. jakis standard i jakosc powinni okreslic lepsza jak teraz

Opublikowano

wiem sami mamy JX ale to teścia zakup. osobiście ja wolę wszelkie możliwe udogodnienia, z resztą po tym jak pojeździł ciągnikami z "bajerami" sam teraz z chęcią by sprzedał JX i kupił o wiele lepszy, tym bardziej jak pojeździł sobie Pumą CVX heh

Opublikowano

Człowieku... Co Ty w ogóle porównujesz... Jak nie pasuje TD to jest T5000, będzie T5. Kupujący TD/JX zazwyczaj decydują się na nie ze względu na ich cenę, kto ma więcej kasy kupuje bardziej "zaawansowane" ciagniki. To, że firma potrafi dostosować się do wielu klientów to jest zaleta nie wada... ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v