Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

T5 nie miał w standardowym wyposażeniu instalacji pneumatycznej.

jaką cenę netto płacisz za pneumatykę??

pytam,bo nie wiem czy doposażać swój egzemplarz,a dealer nie potrafi dokładnie określić ceny...

Opublikowano (edytowane)

pneumatykę mam wliczona w cenę, za całość 157 000 zł w styczniu negocjowaliśmy, w cenie pneumatyka, radio, kogut no i dzisiaj wysępiliśmy jeszcze dodatkową parę lamp roboczych na tył bo ma tylko jedną parę,

Edytowane przez Pawel18m
Opublikowano

przypomnij jeszcze jakiego konkretnie modelu T5 i w jakiej opcji dotyczy cena 157000?

ja ustalałem cenę w grudniu,ale bez instalacji pneumatycznej.wtedy mówiono o koszcie około 5-6tys.zł,a teraz słyszałem nawet o 8tys.zł.

lepiej wiedzieć,co oferuje konkurencja i za jakie pieniążki.Łatwiej wtedy nie dać się wpuścić w maliny.

A za dodatkowe lampy jaka kwota?

i w co można jeszcze do ten ciągnik doposażyć?

Opublikowano

157 000 za T5.115, a lampy, pneumatyka radio ma być w tej cenie, radio chyba jest nawet fabrycznie montowane, ciężko powiedzieć co tam można jeszcze wcisnąć, klima obciążniki ehr w standardzie, jak ktoś chce to w opcji jest otwierana przednia szyba, ma być większy wybór ogumienia, a jeśli można wiedzieć Tobie za ile go "wcisnęli"

Opublikowano

151000zł bez pneumatyki.

przy poziomie,który Ty osiągnąłeś,widzę że jej koszt to około 6000zł.

oczywiście pojawiają się pewne różnice,bo w tym okresie ten ciągnik u innego dealera mogłem zamówić za 149000zł,ale z racji odległości i problemów z tym zwiazanych...odpuściłem.

radio jest w standardzie i niestety ma dziwny rozmiar.planowałem założyć swoje,które leży w pudełku,ale nie ma gdzie wcisnąć.

przycisnę dealera o dodatkowe oświetlenie.

Opublikowano

Mój niedoszły t5 115 też dojechał. Oglądałem. Jak ktoś chce coś więcej jak seria TD to spoko, ale to szału nie ma. Normalny ciągnik. W sumie się cieszę, że z niego zrezygnowałem.

Opublikowano (edytowane)

Takie moje zapytanie to poile sa NH ze ludzie sie tak na to zucaja np na przykladzie 140-150konnego prosil bym o powiedzenie ceny z full wypasem . Kupilem nowego 7475 z full wypasem nawet podgrzewany fotel i lusterka na dyna(mimo ze nic o tym niewspominalem ) vt bezstopniowka ful pneumatyczne amortyzacje i takie tam poprostu full cene niebede mowil zeby niesugerowac wiedz chcial bym sie dowiedziec ile kosztowal by NH 150 KM a zeby porownac.MF (142nominalnie 155 maxymalnie)

Edytowane przez kgbck
Opublikowano

151000zł bez pneumatyki.

przy poziomie,który Ty osiągnąłeś,widzę że jej koszt to około 6000zł.

oczywiście pojawiają się pewne różnice,bo w tym okresie ten ciągnik u innego dealera mogłem zamówić za 149000zł,ale z racji odległości i problemów z tym zwiazanych...odpuściłem.

radio jest w standardzie i niestety ma dziwny rozmiar.planowałem założyć swoje,które leży w pudełku,ale nie ma gdzie wcisnąć.

przycisnę dealera o dodatkowe oświetlenie.

T5.115 za 157 tys ??? gdzie ??? jeśli można wiedzieć ???mnie Wrońscy proponują T5.105 z pneumatyką za 168 tyś netto

Opublikowano (edytowane)

Mój niedoszły t5 115 też dojechał. Oglądałem. Jak ktoś chce coś więcej jak seria TD to spoko, ale to szału nie ma. Normalny ciągnik. W sumie się cieszę, że z niego zrezygnowałem.

 

Porównywanie T5 do zwykłego TD nie ma zupełnie sensu. Zupełnie inna półka, wiem bo jeździłem T5 już. Mnie się T5 bardzo podoba.

Edytowane przez wysoki24
Opublikowano

Ceny idą do góry. Od listopada kolejne 6% na t5.

 

Jak czytam po ile bulicie to faktycznie nie żartują z podwyżkami. Ja mialem na umowie o wiele niższą cenę. Chyba najniższą czytając caly ten temat.

Opublikowano

do NH T5 planuję dokupić kilka podstawowych maszyn.budżet dość skromny,pola też niewiele.dealer wciska mi na siłę Unię,ale jakoś nie mam przekonania.cena poraża,gdy porównuję np. z agro-maszem.

w planach min.pług zagonowy 4skibowy,gruber 2,6m i agregat uprawowy.

panowie!doradźcie uczciwie!

agro-masz!warto?czy nie?

Opublikowano

Uni do zachodnich sprzętów jeszcze sporo brakuje ale wśród polskich jest jednym z lepszych producentów. Akpilowe lemiesze potrafią pękać a w grudziądzkim coś takiego się nie zdarzy.

Opublikowano

dziękuję za opinie.i tak to właśnie jest.każdy ma swoje zdanie,zupełnie jak z ciągnikami.jedni się zachwycają T5,a inni go krytykują.wszystko zależy od potrzeb i kieszeni.swoim pytaniem wykroczyłem poza temat ciągnika T5,więc przepraszam i wracam do źródła

Opublikowano

Witam wszystkich ponownie!

Panowie, czy ktoś z zamawiających w tym roku ma już T5 u siebie w domu?? Jeśli tak, to kiedy zamawialiście, jeśli nie, to jakie macie informacje od swoich dealerów?? Pozdrawiam serdecznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v