Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w gospodarstwach stoją,te które zostały kupione,a nie tylko zamówione.stąd te rozbieżności w liczbach...

byłem wczoraj u płockiego dealera i stoi sporo T6

jeden egzemplarz T5.105 też już jest do obejrzenia.

byłem,widziałem,jeździłem i mogę tylko powiedzieć,że fajny,zgrabny ciągniczek z ładną kabiną

Opublikowano

Co do skrzyni to ja musze przyznać tobie rację, bo nie jest to jakaś super zaawansowana technologia tylko zwykły mechanik z półbiegami...... (bo prędkość sobie dopasuje za pomocą półbiegow)

 

 

Jednym półbiegiem to się za bardzo prędkości nie dopasuje. Chyba porównać można do ursusa 912 :D Ewentualnie do innych tanich ciągników.

Konkurencja za niewiele większe pieniądze oferuje sporo więcej.

 

Kabina jak jest amortyzowana? Poduszki metalowo-gumowe?

Opublikowano (edytowane)

Ciągnik to nie samochód, większość osób nie zmienia ich co parę lat. My staraliśmy się wziąć T5060 z jak najbardziej okrojoną elektroniką więc oprócz półbiegów i rewersu reszta jest mechaniczna. Z opinii serwisanta wynikało, że i tak skrzynia ma więcej elektroniki niż np JD R. Wracając do elektroniki problem zaczyna się gdy się psuje i wtedy można sobie pluć w brodę że za dużo elektroniki. Co do DF bo widzę, że jesteś jego wielbicielem lub dealerem- w cenie podobnego ciągnika DF do T5060 kupiliśmy ciągnik + tur stohl + osprzęt tura + agregat, to nie jest podobna cena (a w wypadku serii T5 pewnie ciągnik + tur + osprzęt). Poza tym w tej cenei to jednak chyba lepiej jednak byłoby brać JD niż DF.

 

A co do amortyzacji kabiny to zależy po co komu ciągnik. My amortyzacji nie mamy bo priorytetem było to żeby był niski i wjeżdżał do obory. A bez amortyzacji na dużych kapciach tez jakoś specjalnie nie trzęsie więc w sumie chyba nie ma sensu jej brać.

 

PS: Czy moglibyście się podzielić informacją ile trzeba obecnie zapłacić za T5.95 w wersji na szerokich oponach i bez zbędnej elektroniki oraz bez tuza i wom przedniego?

Edytowane przez artursz89
Opublikowano

coś sie koledze ceny Agrofarma podwoiły :D A z jakiej kolega elektroniki w T 5000 zrezygnował, oprócz EHR?

 

 

Elektronika tak jak była w podstawowej wersji. W tym sensie znaczy, że nie dodawałem niczego więcej. Wiadomo od niej się nie ucieknie i się nie wyrzuci tego co jest w podstawie. Ja myślałem bardziej o JD w porównaniu z Agrotronem jednak. Agrofarm to chyba takie NH TD

Opublikowano

Byliśmy w tym tygodniu z panem kamilem z vialanu zobaczyc wreszcie na zywo jak wyglada ciagnik T5 w tarnowie. znajomy go zamówił teraz ma dostac na lutego 2013. Ciagnik bardzo mi sie podoba pod wzgledem kabiny i skrętu, opony mial szerokie, pozatym to podobnie do poprzedniego t5000. Jak tylko bedzie program lub preferencyjne kredyty to kupie ten ciagnik do ladowacza. deutza agrofarma widzialem na agroshow, porownywac sie go do t5 nie da, predzej do td choc od td moze lepszy a od t5 z pewnoscia deutz slabszy (ciasna kabina, podnosnik bez ehaeru, slabszy tuz).

Opublikowano

W NH T5 EHR jest w standardowym wyposażeniu.W ogóle linia T5 jest o wiele bardziej uproszczona od poprzedniej T5000,bo ma na starcie dużo lepsze,ciekawsze wyposażenie.

a DF agrofarm ma Ehr w opcji lub w wersji PL,która niestety słono kosztuje.jeśli dobierzesz dodatkowo kilka"drobiazgów" DF bedzie sporo wiecej kosztował od T5.Oczywiście mozna ropatrywać,ze ten ma to a tamten to i .zawsze znajdziemy jakieś różnice między tymi modelami,poczynając od wagi,mocy na cenie kończąc i zawsze znajdą się zwolennicy jednego i drugiego modelu.Wszystko zależy od oczekiwań i zastosowań.

ja zdecydowałem się akurat na T5,bo uważałem za korzystny stosunek wyposażenia i jakości do ceny.

 

Opublikowano

Cena T5 jest jaka jest, mnie sie bardzo podoba zwrotnosc tego ciagnika tzn skręt, oraz kabina i udzwig podnosnika i cala reszta wyposazenia. Dopoki nie widzialem t5 myslalem ze t5000 jest fajniejsze, ale teraz jak pojezdzilem t5 to mi sie zdecydowanie bardziej podoba.

Opublikowano

byłem wczoraj w bednarach,widzialem T5 i powiem szczerze nie zachwycił mnie tak bardzo jak sie tego spodziewałem.W Srodku jest badziewnie wykończony,biegi według mnie są za daleko.Cena jaka mi powiedziano Z t105 to 160 tys netto.

Opublikowano

Biegi za daleko? Może wystarczyło przysunąć fotel do przodu... Ja jestem większego wzrostu i po odsunięciu fotela do tyłu prawie na maksa - skrzynia była dla mnie idealna.

Opublikowano

Ciągnik to nie samochód, większość osób nie zmienia ich co parę lat. My staraliśmy się wziąć T5060 z jak najbardziej okrojoną elektroniką więc oprócz półbiegów i rewersu reszta jest mechaniczna. Z opinii serwisanta wynikało, że i tak skrzynia ma więcej elektroniki niż np JD R. Wracając do elektroniki problem zaczyna się gdy się psuje i wtedy można sobie pluć w brodę że za dużo elektroniki. Co do DF bo widzę, że jesteś jego wielbicielem lub dealerem- w cenie podobnego ciągnika DF do T5060 kupiliśmy ciągnik + tur stohl + osprzęt tura + agregat, to nie jest podobna cena (a w wypadku serii T5 pewnie ciągnik + tur + osprzęt). Poza tym w tej cenei to jednak chyba lepiej jednak byłoby brać JD niż DF.

 

A co do amortyzacji kabiny to zależy po co komu ciągnik. My amortyzacji nie mamy bo priorytetem było to żeby był niski i wjeżdżał do obory. A bez amortyzacji na dużych kapciach tez jakoś specjalnie nie trzęsie więc w sumie chyba nie ma sensu jej brać.

 

PS: Czy moglibyście się podzielić informacją ile trzeba obecnie zapłacić za T5.95 w wersji na szerokich oponach i bez zbędnej elektroniki oraz bez tuza i wom przedniego?

 

 

Nie jestem dilerem ani wielbicielem, agrofarm też niezbyt mi się podoba.

Zastanawiałem się nad 5060 ale po wejściu t5 stwierdziłem, że konkurencja (np. czerwona) za niewiele większą kase oferuje sporo więcej.

Amortyzacja kabiny wcale nie musi podnosić wysokości a jeśli twierdzisz, że nie jest potrzebna to widać, że nigdy nie jechałeś ciągnikiem z dobrą amortyzacją.

To tak samo jak byś całe życie jeździł polonezem twierdząc, że nic lepszego nie jest ci potrzebne.

Opublikowano (edytowane)

Witam

Czy ktoś już jest szczęśliwym posiadaczem T5? mój t5.115 zamówiony w styczniu wreszcie dojechał ;) jeszcze montują w nim pneumatykę, w przyszłym tygodniu jadę go zobaczyć, do końca października powinien być u mnie na placu :)

Edytowane przez Pawel18m
Opublikowano

na podstawie tego co napisałeś,widzę że dziwnie działa system sprzedaży marki NH.ja zamówiłem t5 w grudniu ,a Ty w styczniu.Ty masz go już w kraju a mój ma wejść do produkcji 12 października.kiedy będzie u mnie?pewnie koniec listopada

i jeszcze jedna sprawa.ciekaw jestem jak Ci rozwiążą pneumatykę?bo na razie nie jest oferowana....:))))przez CNH

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v