Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Z tego co widać Case jest niższy od NH i ma inną kabine.

 

Sorry mistrzu ale T5 i ten Case są prawie identyczne(pod względem konstrukcyjnym) , niższy jest tylko dlatego ,że ma mniejsze koła założone , kabina identyczna , ale z innym dachem , który może wprowadzać w błąd.

Osobiście myślę ,iż NH mógł zaadaptować kabinę z serii T6000 do nowego t5 , ładnie by wyglądała, a kabina była by bardziej ergonomiczna i funkcjonalna :)

Edytowane przez CaptOOrniC
Opublikowano

no to spróbuj do tego case założyć te opony od NH (nie da się więc się różni). A poza tym ja napisałem ze jest niższy (nie pisałem dlaczego tak jest) co można wywnioskować nawet po tym ze case ma 2 stopnie w schodkach a w NH są 3 (NH ma też bak niżej osadzony według kabiny). Kabina ma inny dach ale ma też inną przednią szybe, klamki dzwi i wnętrze też się trochę różni.

Opublikowano

a moze ten nh ze zdjęć to właśnie t6? jak dla mnie ten Case jest piękny i moim skromnym zdaniem to będzie następca JXU i CSPro bo kabina CS zalatuje. a na nim jest napis Farmall bo w USA te mniejsze wszystkie są Farmall z inną literką na końcu

Opublikowano

Temu NH dużo brakuje do T6 ale niczego nie można wykluczyć.

Mi też bardziej podoba się case. Odpowiednik T4 to Farmall C a T5 to Farmall A, więc widocznie Case wraca do korzeni ;) Tylko ja się pytam po co w T5 i Farmallu A silniki będą miały pojemność 3400 a nie jak we wcześniejszej serii 4500?

Opublikowano (edytowane)

Dobra Panowie o gustach sie nie dyskutuje kazdy ma swoje upodobania :)

 

Co do pojemnosci silnika to prosze zauwazyc ze fendt np 211 vario posiada silnik SISU o poj 3300 cm3 i rozwija moc max 110 km wedlug normy ECE R24 wiec to nie jest juz jakas egzotyka tylko naturalny postep

Edytowane przez timasz
Opublikowano (edytowane)

No to czas na nowe fotki :P

i119325_1-5uu000.jpg

i119326_1ll.jpg

i119327_lo.jpg

i119328_oo.jpg

Na szczęście poszerzyli błotniki i dali wydech przy słupku kabiny.

 

I małe sprostowanie Case Farmall A to odpowiednik TD5. więc zapraszam do nowego tematu o TD5

Edytowane przez pawlo694
Opublikowano (edytowane)

ogumienie przód 600/65 r 34 tył 540/65 r 38 albo 600/60 r 38, skrzynia 24/24 PowerShuttle i Dual Power tyle udało mi się odczytać

Edytowane przez pawlo694
Opublikowano

Ja jeszcze wyczytałem że maja być od mocy 80 do 120 i silnik 3400cc 16 zaworowy. Moim zdaniem na ciągnik powyzej 100km to za mała pojemność i waga. Chyba że jakieś złe info. ;)

Opublikowano

Jesli ma to byc ciagnik pomocniczy lub glowny na gospod do 60 ha o profilu mlecznym to moim zdaniem ciagnik nie bedzie za lekki a i pojemnosc nie bedzie miala tu wielkiego znaczenia bo nie bedzie pracowal stale pod wysokim obciazeniem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v