Zaloguj się, aby obserwować  
arkadian12

Case 956 wyciek oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
arkadian12    0

Witam

Nie znalazłem informacji na ten temat, ale może miał już z tym ktoś do czynienia.

Mam wyciek oleju z układu podnosnika, wyciek ten ujawnia się jak na podnośnik zaczepie cięższą maszynę. Jest on pod kabiną, aby jego zlokalizować wyciągnąłem fotel i na podłodze jest okno rewizyjne po zdjęciu którego widać rurki od hydrauliki i przednią część podnośnika (chyba tłok od ramion). Znalazłem śrubę wkręcaną na imbus (na zdjęciu, na schemacie numer 19) nie wiem czy to mogę odkręcić, dokręcić, narazie próbowałem ruszyć kluczem, jednak nie mogłę tego odkręcić. Znalazłem ten rysunek w katalogu cześci zamiennych i to jest zawór. Moje pytanie czy mogę to odkręcić, wymienić uszczelniacz jaki tam jest czy nic się nie stanie, czy te elementy pod wpływem sprężyny nie wyskoczą i czy to złoże bez problemu. A chcę to zrobić, bo zalewa mi całą skrzynię, wystarczy że podniosłem kilka razy pług i już ta cała śruba była w oleju. Na zdjęciu ta śruba i schemat tego elementu.

Pozdrawiam

Arek

post-21262-0-92660500-1441777697_thumb.jpg

getPDFAttachment-1.pdf

post-21262-0-50743500-1441778350_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkadian12    0

Witam Panów

 

Wyciek usunąłem, wystarczyło odkręcić tą śrubę a namęczyłem się trochu, pod śruba jest podkładka miedziana wymienione i usterka usunięta.

 

Mam inne teraz pytanie

Ciągnik użytkuje dwa lata, brał mi dużo oleju i nie czułem jego mocy, pracuje przy pługu 3X48 (to chyba nie jest duży pług do tego traktora, nie mam porównania bo drugi ciągnik to mf255) więc sprawdziłem ciśnienie na cylindrach było ok 17, a wspomnę że jak miał ciężko to z komina szedł czarny dym i to mocno. Rozebrałem ciągnik, robili mi to mechanicy z zakładu remontu silników (prywatnie) - wymieniłem całe słupki tłok, pierścienie, tuleje, regilacja zaworów, głowica OK + uszczelki. Teraz oleju prawie nie bieże ok 1 l na 70-80 godzin pracy, dymu jest miej ale w dalszym ciągu nie czuję jego tak jakby pełnej mocy. Dalej przy dużym obciążeniu idzie czarny dym - on świadczy o nie ppełnym spaleniu ON, filtry powietrza nowe, wtryskiwacze sprawdzone. Czyktorś miał taki problem czy to wina pompy czy może z kątem wtrysku paliwa coś nie tak (napewno widać, że była ingerencja w rozrząd) Pali dobrze jak zimny, jak jest rozgrzany to troszkę dłużej trzeba pokręcić, pompa daje za niskie ciśnienie? Jak skontrolować ka wtrysku?

Prosze o jakieś sugestie w jakim kierunku iść. Czy jak zawiozę pompe do ludzi od diesli to sprawdzą pompę, czy jest pogorszą stan, czy podłączając manometr do wyjścia z pompy wystarczy jak sprawdzę ciśnienie, czy coś innego sprawdzić?

 

Pozdrawiam

Arek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomaszek_135
      Co myślicie o ciągniku International 644. Zamierzam kupić taki egzemplarz. Warto? Jak jest z dostępem części? Czy te ciągniki są awaryjne?
    • Przez luki1987
      Witam. Jak wygląda w case 4230 remont silnika? Ktoś mi powiedział że można samemu przełożyć tuleje tak jak przy c-360, czy to prawda? 
    • Przez karol2306
      Witam
      Wymontowałem tłumik drgań i muszę go wymienić. Czy jest ktoś z forumowiczów kto to już wymieniał i podpowie na jaki wymienił?? Czy oryginał czy zamiennik? Znalazłem zamiennik niby firmy LUK ale spawy na zdjęciu są takie jakieś "słabe". Boje się że nie wytrzymają obciążenia u puszczą podczas pracy..

    • Przez Kawasaki
      zamiast czujnika orginalnego predkosci w case 5140 czy jest zamiennik oczywiscie dużo tanszy?
    • Przez luki1987
      Witam. mam problem z podnośnikiem w case 4230. Podnośnik podnosi ale nie opuszcza do końca. Grzebalem tymi wajchami w kabinie ale nic to nie daje. Jaka może być przyczyna?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.