damianluzak2

Problem z opuszczaniem podnośnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam! Mam problem z podnośnikiem w moim MTZ. Mianowicie bardzo wolno opuszcza. pod kabina w tym regulatorze z lewej strony mam taka małą dźwignie którą się przełącza ta regulacje siłową neutralną i pełzającą. Dodam że to działa elegancko. Nad nią jest takie kółko do regulacji czegoś ale jak nim kręcę to nic się nie dzieje. Jak opuszczam pług 5x35 muszą to robić na docisku bo za długo to trwa normalnie. A katorga zaczyna się jak robię w polu w kultywatorze albo bronach. ktoś miał taki problem? Z góry dzięki

Dodam że filtr był wymieniany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Albo się coś zaciera, albo zatyka. Odkręć fotel kierowcy i zamień węże na siłowniku. Jak opadnie szybko w jednym z kolanek w regulatorze jest dławik. Sprawdź go albo wywal.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Panowie dodam że na pewno się nie zaciera nic bo jak odczepilem siłownik od ramion to chodzą lekko. Dodam jeszcze że jak dzwignia jest ustawiona na luz to jak się złapie za ramiona podnośnika to jest tak samo ciężko je podnieść jak i opuścić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie zamieniłem węże miejscami, w jednym była taka podkładka to ją wyrzuciłem i jest to samo. Pytanie czy w tym regulatorze ustawia się gdzieś szybkość opuszczania czy coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciapek16    0

witam podłącz sie bo też mam problem z podnośnikiem w mtz.

w moim przypadku bardzo głośno słychać pompe i wolno podnosi, po kilku przejazdach podnosi normalnie i później znów powoli co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem w mtz 82 podnośnik podnosi elegancko ale jest problem z opuszczaniem na zimnym oleju strasznie ciężko i wolno opuszcza . pod ciężarem opuszcza okej . Może ktoś wie jaka może być przyczyna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo jest gdzieś jakiś zaworek dławiący i przy gęstym oleju dzieją się takie rzeczy. Ja po wymianie uszczelnienia na siłowniku tak miałem, że ramiona musiałem opuszczać (wymuszać) rozdzielaczem. 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    16

Oryginalnie jest zaworek dławiący , żeby maszyna zawieszona na tuz nie robiła "bum" przy opuszczaniu i on przy zimnym oleju dość solidnie dławi , i jeśli mamy do tego w hydraulice hipol to w zimie jest masakra.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Zaworek jest w jednym z kolanek wkręconych do regulatora pomiędzy nim a siłownikiem. U siebie swojego czasu go wywaliłem i nic się nie zmieniło.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bartek12321
      Po remoncie silnika i głowicy słychać głuche stuki na pierwszym cylindrze tłok nie uderza w zawory Czy ktoś już może coś takiego przerabiał wtryskiwacze po regeneracji pompa również
    • Przez arek1326
      Koledzy pomóżcie! W silniku w jumzie coś puka cały czas i pojawił się olej w tumnikiu wcześniej rozbieralem ten silnik z tego samego powodu i wymieniłem dwa słupki bo jeden tłok był pekniety a w drugim sworzeń tłoka zaraz zrobiłem głowice pompę wtryskowa i jakieś czas było dobrze a ostatnio zaczęła dymic i stukać rozebralem i nic nie znalazłem wał jest jak nówka panewki też luzow żadnych nie znalazłem a i jak się zagrzeje to nie ma siły okrecic ale jak otworze odpreznik to pali i chodzi.będę wdzięczny za pomoc
    • Przez I_LOVE_MTZ
      witam co może być przyczyną słabo świecą lampy na wyjściu przy lampie ma 9v
    • Przez corejack
      Mój pierwszy post, zatem witam wszystkich serdecznie.
      Od niedawna jestem właścicielem mtz 82 z 1979r.
      Technicznie ok, ale dość mocno zaniedbany optycznie, elektrycznie.
      W wolnych chwilach doprowadzam go powoli "do ładu"
      Użytkowany będzie głównie jesienią i zimą, więc chcę opanować również ogrzewanie.
      I tu moje pytanie i prośba o pomoc:
      Gdzie przy silniku podłącza się nagrzewnicę - jedno wyjście jest od strony kabiny, wspominane nieraz tu na forum (pełni również rolę kranu), ale nie wiem, gdzie jest drugie.
      Podejrzewam korek 3/8 w pompie wody, ale nie jestem pewien, obdzwoniłem też kilka sklepów i nikt nie ma ewentualnie króćca w to miejsce, więc jestem w przysłowiowej kropce.
       
      Używałem szukajki, ale nie znalazłem taj informacji. Jeśli ktoś mógłby wrzucić fotkę z tym wyprowadzeniem, byłoby super.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.