Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
NOWY
Wojtas501    0

Witam. mam problem tego typu że zakupłem miesiąc temu ciągnik JD 5100M. Pracował jak narazie tylko w transporcie i talerzówce (46mth nabite). Pożyczyłem pług od znajomego KUHN MASTER 110 3+1 z uciągiem nie ma problemu żadnego, ale problem występuje podczas podnoszenia. Uniesie pług na wysokość 20cm od podłoża i dalej wyje oraz mieli olej. żeby podnósł wyżej trzeba mu pomóc i ręcznie podnieść. Pytanie w czym jest problem?? pług waży 1200kg, odległości między korpusami 90cm, hydrauliczne zabezpieczenie. Czy te ciągniki mają tak słaby podnośnik że tłoczysko wysunie się na 10cm i dalej jeczy, czy coś jest nie tak z pompą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

sporo słyszałem o tym modelu i to nie koniecznie były pochwały :) sam byłem zainteresowany tym modelem, ale zwątpiłem :) sporo info na tym forum. pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtas501    0

3600kg na kulach, a 2900 odsunięte 610mm. prawdę mówiąc to jak szukaliśmy ciągnika to nie widziałem negatywnych opini, a użytkownicy którzy posiadali tą nową serię 5M byli zadowoleni. prawdę mówiąc już nie wiem. 

 

P.S. znalazłem tego typu filmik 

Edytowano przez Wojtas501

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrorobert    52

niektóre ciągniki mają do dwie dziury na ramieniu podnośnika żeby albo mieć miekszy zasięg podnośnika góra dół lub na ta 2 żeby zwiększyć udzwig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4091

Chodzi o otwory w ramieniu podnośnika (patrz zdjęcie zaznaczone strzałką).

post-81345-0-13851600-1440924516_thumb.jpg

Tylko jest pewien problem JD 5100M ich nie posiada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtas501    0

ehhh. napisaliśmy do serwisu i zobaczymy co wymyślą. to jest dziwne dla mnie, jestem też ciekaw co będzie dalej się psuć :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4091

Tylko nie bądź przysłowiowym "kozłem ofiarnym", któremu będą wciskać głupoty typu: tak powinno być; zrobiliśmy wszystko, co można; nie możemy tego zmienić; widział Pan, co kupował; to normalne w tym modelu i całe mnóstwo innych bzdur.

Moje podejście do sprawy jest takie: nie interesuje "jak" lecz efekt końcowy - ma być zrobione i tyle w tym temacie. Jeśli nie potrafią przywrócić do stanu używalności żądam zwrotu pieniędzy i nie chcę mieć z tą marką nic wspólnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

Serwis przyjedzie zmierzy ciśnienie na podnośniku, które powinno wynosić 200 Bar, a potem powie, że wszystko jest dobrze bo się zgadza ze specyfikacją. Według mnie masz za ciężki pług do tego ciągnika. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf12    33

Niestety ale masz za maly udźwig w podnośniku. Ja przy zetorze mam 4200kg na kulach i plug obrotowy agromaszu 4 na zabezpieczeniu kolkowym podnosił na styki. Wywierciłem nowe otwory na ramionach bliżej kul i teraz dźwiga jak szalony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Jak byś trochę poczytał na forum to byś wiedział że prawie we wszystkich ciągnikach serii 5m fabrycznie występuje ta wada.  Niektórzy dilerzy przyznają się do tego i to na ICH koszt jest naprawiane ( jakiś zaworek w rozdzielaczu podnośnika ),  zaś inni nie poczuwają się do odpowiedzialności i zostawiają klienta z tym problemem.

 

Pisał kiedyś do mnie użytkownik ( mikic360 ) że ma ten sam problem w 5100 M  i jego serwis nie chce tego zrobić, a robić na własną rękę na częściach od swojego dilera z ich mechanikami to koszt bodajże 4000 zł :o

 

Tak że mi się udało i naprawili te 2 wady fabryczne czyli; rozdzielacz  podnośnika i pompa wtryskowa ( zobaczysz po przepracowaniu 200 motogodzin )

Edytowano przez kamil496

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtas501    0

znalazłem taki film na stronie JD: http://www.deere.pl/pl_PL/media/player/player.html?src=/r2/pl/5m_long_2013_pl_jd_online_720p.mp4&autostart=true 

 

ciekawe momenty wraz z pługiem są: 1.40 ; 1.55 ; 2.35

 

w prospekcie są 3 ciekawe zdjęcia:

 

jdlemkenl9smb.jpg

jd331i2sjj.jpg

jd5m92syv.jpg

 

(waga pługa i kosiarki z wydźwigiem do tyłu ok 1200kg)

Edytowano przez Wojtas501

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtas501    0

ciągnik o udźwigu 1800kg podnosi z łatwością pług 3 skibowy o wadze 800-900kg, a ciągnik o udźwigu 3600 nie może podnieść pługa o masie 1200kg?? dziwne, jutro będzie serwisant i może coś zaradzi. a jak się okaże że to te zawory to niech wymieniają i tyle. to jest NOWY ciągnik więc nie ma prawa takie coś się wyprawiać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    71

moj stary fiat 780 dth z pompa o wydajności 20l/min i podnosniku o udźwigu 2600 kg (bez żadnych tłoków wspomagających) podnosiłciężkiego 3 skibowego wywrota (masa lekko ponad 1 tonę) a "dżony" o pompie 94 l/min nie daje rady - dla mnie porażka....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Dżony ma pompę tandemową,  24 litry idzie na wspomaganie a 70 na hydraulikę zewnętrzną i podnośnik.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrysek    21

kolego wojtas ty sprawdź najpierw stan oleju ja ma 5080m i kverneland ab 100 podnosi bez żadnego problemu na wolnych obrotach, szybko nie można jechać bo przód do góry podskakuje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtas501    0

kolego wojtas ty sprawdź najpierw stan oleju ja ma 5080m i kverneland ab 100 podnosi bez żadnego problemu na wolnych obrotach, szybko nie można jechać bo przód do góry podskakuje .

 

olej w przekładni jest nawet trochę ponad stan, z racji nowego ciągnika (zawsze dają więcej)

 

 

 

był dzisiaj serwisant i sam nie wie co ma wymieniać i w jakiej kolejności, w środę ma przyjechać i wymienić rozdzielacz, ale i ma się dowiedzieć jeszcze w sprawie awarii co i jak. ogólnie mechanik tylko z zawodu, a nie z zamiłowania :/ ale może coś zdziała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sqad00    1

Sam posiadam taki ciągnik i ciągam nim pług obrotowy Demblon T 65 nawet widać to w mojej galerii i ten ciągnik nie ma problemu z podnoszeniem. Z tyłu za fotelem masz takie pokrętło do regulacji podnoszenia jest żółw i zając spróbuj może z tym pokombinować. Mój ma juz 125mth i czekam na serwis do tej pory ciągnik spisuje się bez zarzutów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtas501    0

Sam posiadam taki ciągnik i ciągam nim pług obrotowy Demblon T 65 nawet widać to w mojej galerii i ten ciągnik nie ma problemu z podnoszeniem. Z tyłu za fotelem masz takie pokrętło do regulacji podnoszenia jest żółw i zając spróbuj może z tym pokombinować. Mój ma juz 125mth i czekam na serwis do tej pory ciągnik spisuje się bez zarzutów

 

masz EHR czy ręczną regulację? sprawdziłem i nie mam żadego pokrętła za fotelem

 

jak możesz to zobacz na swój profil i na wpisy, napisałem tam prośbę do ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mskm
      Witam,
      chciałbym się spytać użytkowników tego ciągnika z jakimi agregatami pracują. Planuje zakup uprawowo-siewnego nabudowanego 3m .Nie wiem czy nie będzie za ciężki. Czy ktoś pracuje takim zestawem. Dodam że ciągnik jest podkręcony do 100 koni i ma 750kg balastu z przodu.
    • Przez PawePopiel
      Witam potrzebuję aby ktoś wrzucił filmik z ustawień bcu, bif, ecu, ecp, do DJ5090r najlepiej z opisem funkcji , ponieważ teraz pokazuje mi w milach i niemam godziny ,(sąsiad wykasował błędy i chyba coś przestawił ale zgubił kartkę i nie chce grzebać aby czegoś nie uwalić)
    • Przez wabrzek
      Witam mam opony Michelin multibib 600/65/38 tył i przód 480/65/28 ciągnik jd 6115r. Pytanie do jakiego sensownego poziomu obnizyc ciśnienia przy pracy z plugiem i agregarem upr-siew. Maszyny o wadze ok 1.5 t. Chodzi o pracę w polu i przejazd drogą utwardzoną. Według kalkulatora firmowego można obniżyć do 0.6 Bara ale wtedy są piasek jak bez powietrza. 
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam, mam dylemat. Zastanawiam się nad wyborem JD o mocy ok 115km. W grę wchodzi JD 6330(nie premium) lub Jd 6115M. Cena w zasadzie jak podaje diler będzie podobna. Mam obawy co do silnika z filtrem cząstek stałych W modelu 6M. I pytanie czy lepiej wstawić CHIPA do 6330 i ze 105 km zrobić ok 120 km i mieć starą generację silnika (na pewno niezawodną) bez filtra czy nie obawiać się filtra i wybrać 6M bez Chipowania(bez ingerencji w fabryczne ustawienia) trochę lepiej wyciszonego i różniącego się nieznacznie nowościami. Mam po prostu obawy przed "nowym dzieckiem" JD i "chorobami wieku dziecięcego" związanych z silnikiem. Proszę o porady i wypowiedz użytkowników serii 6R z racji obecności filtra cząstek stałych
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Nierozumiem dlaczego po 2 latacch od produkcji 6170R wprowadzili nowe 6175R i są na scr i wiele innych bajerow?
×