Skocz do zawartości

Fendt Favorit 514C nieprzyjemny dźwięk


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie! Mam problem a mianowicie nie przyjemny dźwięk jak by wiatraczek tracął o coś, przy dodaniu gazu pod obciążeniem, podczas orki cały czas słychać ten dźwięk. Podejrzewam że to może być Turbosprężarka a wy co o tym sądzicie?

Opublikowano

Proste co za pytania..... Jeśli wirnik ocierał by o obudowe to by już był w siliniku a jak go jeszcze nie ma to za chwile tam bedzie... Kupujcie dalej tak używane maszyny tym bardziej zachodnie bez konkretnego sprawdzenia i bez grama wiedzy mechanicznej jaka jest prezentowana przykładowo powyżej...

Opublikowano

ale pisze że po wymianie oleju na chwilę nie było , myślę że to tylko zbieg okoliczności .,dlatego że oleje są zimne.

A czy czasami nie chydraulika ci miałczy jeśli w czasie orki to wtedy zawory mrzelewowe mogą pracować oczywiście tylko wrórzę bo dzwieku nie słyszalem.,

Opublikowano

Po wymianie oleju w silniku nie było tego dźwięku tak mniej więcej tydzień.
podejrzewam turbo bo silnik miał przeprowadzony remont. Przed remontem był już ten dźwięk po remoncie został zalany nowy olej i mniej więcej tydzień nie było tego dźwięku. Podczas orki to cały czas nie ma tego dźwięku tylko jak ma ciężej jak pługi się więcej zapusci.

Opublikowano

witam jesli myslisz ze to turbo to je wymontuj daj do sprawdzenia i bedziesz wiedzial a jak byla kapitalka to turba nikt nie sprawdzal? jak jest od nowosci to juz troche godzin napewno ma ewentualnie zobacz za uzywka pozd

Opublikowano

no jak nie przebija atmosfery to wiadomo że koniec ale jak pokarze np. tylko 0.4 to może być dobrze i 1.6 atu terz dobrze i tu jest znowu niewiadoma i z tąd było moje pytanie , a czy turbo obciera o obudowe to niech ściągnie przewód gumowy od turbiny i widać na oko czy obciera tylko jak wcześniej pisałem jak zaczyna się tak dziać to już bardzo niewiele żeby się rozleciało,i przedewszystkim odczul by wyrażny spadek mocy i co za tym idzie raczej dymienie.

Opublikowano

ta przed wirnikiem , smarowany jest wałek praktycznie to z oleju robi się łożysko tak w skrucie bo obroty turbo są strasznie duże jeśli nakrętka nie rusza się palcami to jej nie ruszaj bo spierniczysz pewnie dobre turbo ile tego luzu masz i nie napisałeś czy obciera o obudowę , i jak kolega podpowiadał sprawdz manometrem ciśnienie to choć troszkę wyjaśni sprawę a  jesli zawieziesz do sprawdzenia to i tak zregenerują nawet jak jest dobre, bo ja nie znam w polsce firmy od turbo gdzie potrafią sprawdzić wydatek powietrza ,jeśli ktoś wie to bardzo prosze o podpowieć ,słyszalem że jest tylko jedena firma w polsce co coś takiego ma tylko nikt nie wie gdzie być może że nie mamy takiej firmy.

Opublikowano

luz mały chyba nie jest jak słychać stuk jak poruszyłem wirnikiem a czy ociera o obudowę to tego nie widać ale jak pod obciążeniem wydaje dźwięk to coś o coś obciera. Spróbuje dokręcić palcami tą nakrętke.

Opublikowano

Chwyć za nakrętkę, pociągnij do siebie cały wałek i do góry i obróć, jeśli ociera to masz przyczynę, to samo pozniej odsuń od siebie i obróć, sprawdz na wszystkie strony. To nie jest zabawka znosi klilkadziesiąt tys obr. nie boj sie ze tak łatwo zepsujesz. Ale zachowaj wyczucie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykK2000
      Następująco, podczas jazdy do przodu zapina dopiero po przełączeniu na 3 lub 4 półbieg, natomiast po wrzuceniu rewersu do tyłu ciągnie już na wszystkich, podczas przełączania półbiegów podczas rewersu do przodu słychać że ciągnik przełącza wszystkie połbiegi ale nie jest w stanie na nich ruszyć z wyjątkiem tego 3 i 4 na których jedzie bez problemu. Żółw zając nic nie zmienia cewki działają prawidłowo.
      Nie wyrzuca żadnych innych komunikatów, z wyjątkiem gdy własnie coś "padło", próbując go wygrzebać na łące do tyłu wrzucił błąd od półbiegów 1,2,3,4 i był zapięty jedynie 3 półbieg wtedy jedynie pojawił się ten komunikat do zjechania.
      Może miał ktoś taki przypadek bądź wie gdzie szukać, przejrzałem juz inne posty ale nie widziałem tam przypadku takiego żeby do tyłu jechał na tych półbiegach a do przodu już nie.
    • Przez Krzychu9557
      Witam pacjent 514c nie mogę odpowietrzyć układu paliwa. Dodam że w podstawie filtra musiałem przegwintowac odpowietrznik na 8 bo już gwintu nie było.nigdzie się nie poci proszę o pomoc
    • Przez Zordon14
      Witam, ile oleju wchodzi do silnika w fendt 515c? nigdzie nie moge znalezc a przymierzam sie do zmiany.
    • Przez konradrolnik6784
      witam czy miał ktoś problem może z nie wyświetlaniem obrotów wałka wom na pulpicie w fendzie 512???
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie wszystkich .Koledzy ma taki problem z fendt 515 jak wjade do  rowu przodem albo najade na bruzde w polu wyskakuje symbol podnosnika.wtedy przestaje działać podnosnik.Musze skasowac błąd zapalic ciagnik od nowa i wszystko wraca do normy. zastanawiam sie gdzie jest problem może ktos tak miał .z góry dziekuje za cenne rady i podpowiedzi pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v