News
Damiano604

Same Silver 110 ciągłe zacinanie pompowtryskiwaczy

Polecane posty

Damiano604    0

Witam, od dłuższego czasu mam problemy z ciągnikiem Same Silver 110, dokładnie rok temu po raz pierwszy wszystkie pompo-wtryskiwacze  zapiekły się i ciągnik wchodził na maksymalne obroty, wszystkie pompki rozebrałem, wyczyściłem następnie założyłem, przy okazji wyczyściłem cały zbiornik paliwa, założyliśmy nowy filtr paliwa ciągnik zaczął chodzić normalnie i tak przez prawie rok, 2 tygodnie temu problem powrócił i powtarza się, gdy odkręciliśmy filtr paliwa to był w nim sam szlam, pompki odblokowaliśmy i chodził kilka dni, niestety tylko kilka, objawy są takie że rano coraz ciężej odpala i nie chodzi cały czas równo i dzisiaj rano już nie chciał zapalić. Powiedzcie gdzie mam jeszcze patrzeć może jakieś oringi są do wymiany, absolutnie nie mam pojęcia co mam z tym zrobić a w internecie ciężko znaleźć ten temat. Silnik w nim to 1000.4-WTI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jonkszi    66

Z sam siebie nie ale po 30 czy 20 latach szlam zrobi się sprubuj wypłukać zbiornik a jak to za mało to wlej dimeru(koncentrat) kup 2 butelki wlej jedną poczekaj trochę żeby się przeżarło i dolej wody trochę max 2 litr i poczekaj żeby aż zacznie się reakcja powtórz akcje 2 raz. Jesli bedzie szedł syf z czyszczonego zbiornika to zaraz za nim kup filterek paliwa  http://allegro.pl/filtr-filterek-paliwa-diesel-na-przewod-i5125278924.html coś takiego i go dogladaj by się znowu nie zabrudził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrc1005    52

Witam,

w najgorszym wypadku masz bakterie w zbiorniku i szybko ci się robi maź w filtrach ... 

 

"Bakteria zanieczyszczająca olej napędowy” nie jest jednym gatunkiem mikroorganizmu. Różne rodzaje zarodników występujących nawet w najczystszych paliwach mogą pozostać niewykryte do chwili, gdy będzie już za późno. W miarę jak zarodniki rosną i umierają, w odpowiednich warunkach powodują one nagromadzenie szlamu i unoszących się szczątek, które mogą zablokować filtry i wtryskiwacze."
 
Jak ktoś by mi nie wierzył:
 
 
Edytowano przez mrc1005

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damiano604    0

A niby co? rozbierałem to chyba wiem... Możecie powiedzieć jak najlepiej wytępić te bakterie, jakimi środkami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    192

No właśnie nie masz pompowtryskiwaczy tylko zwykłe wtryskiwacze i pompy jednosekcyjne do tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

No właśnie nie masz pompowtryskiwaczy tylko zwykłe wtryskiwacze i pompy jednosekcyjne do tego.

brawo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrys1992    0

I jak rozwiazales problem z ciagnikiem?? Udalo sie naprawic? Zastanawiam sie nad kupnem tego modelu z zagranic z tym smamy problemem. Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak chcesz dobrze to wtryski do pełnej regeneracji i pompy wymiana na NOWE!

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez NewhollandT5050
      Mam pytanie A nie wiem do jakiego tematu podpiąć do czego służy czerwony przycisk przy gazie ręcznym w same dorado ?
    • Przez gregory099
      Witam serdecznie. Posiadam ciągnik jak w tytule. Oznaczenie dokładniejsze silnika to 1000.3W3E. Ciągnik ma zrobione ok 1200 mth. Interesuje mnie temat regulacji luzu zaworowego oraz kolejność wykonywania owej operacji. Przeszukałem internet ale niestety nie znalazłem informacji na ten temat. Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez ahmedjust
      hello ,
      i have same rubin 180 with transmission problems
      the current status the gears changes on the lcd from 1 to 9
      but no movement forward or reverse
      it shows this alarms on dashboard
      Transm alarm  054 lift alarm   018 Transm alarm  005 Transm alarm  006 Transm alarm  076 Transm alarm  017 consol alarm  002 consol alarm  014 Engine alarm  022 please if some one have the codes list send to me .
       
      regards
    • Przez silver90
      Witam. Mam pytanie jak sprawdzić czy czujnik SBA jest sprawny , czy da się go zregenerować i kto sie tego podejmie.Czy są zamienniki tego czujnika?
      Z góry dziękuje za odpowiedz.
    • Przez Rolnik24120
      Witam
      Posiadam Same Antares 130 i mam problem bo nie wiem jaki ma być luz zaworowy
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.