Skocz do zawartości
News
Damiano604

Same Silver 110 ciągłe zacinanie pompowtryskiwaczy

Polecane posty

Damiano604    0

Witam, od dłuższego czasu mam problemy z ciągnikiem Same Silver 110, dokładnie rok temu po raz pierwszy wszystkie pompo-wtryskiwacze  zapiekły się i ciągnik wchodził na maksymalne obroty, wszystkie pompki rozebrałem, wyczyściłem następnie założyłem, przy okazji wyczyściłem cały zbiornik paliwa, założyliśmy nowy filtr paliwa ciągnik zaczął chodzić normalnie i tak przez prawie rok, 2 tygodnie temu problem powrócił i powtarza się, gdy odkręciliśmy filtr paliwa to był w nim sam szlam, pompki odblokowaliśmy i chodził kilka dni, niestety tylko kilka, objawy są takie że rano coraz ciężej odpala i nie chodzi cały czas równo i dzisiaj rano już nie chciał zapalić. Powiedzcie gdzie mam jeszcze patrzeć może jakieś oringi są do wymiany, absolutnie nie mam pojęcia co mam z tym zrobić a w internecie ciężko znaleźć ten temat. Silnik w nim to 1000.4-WTI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomrolnik    112

ja obstawiam paliwo w takim razie , szlam sam z siebie sie nie zrobi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Z sam siebie nie ale po 30 czy 20 latach szlam zrobi się sprubuj wypłukać zbiornik a jak to za mało to wlej dimeru(koncentrat) kup 2 butelki wlej jedną poczekaj trochę żeby się przeżarło i dolej wody trochę max 2 litr i poczekaj żeby aż zacznie się reakcja powtórz akcje 2 raz. Jesli bedzie szedł syf z czyszczonego zbiornika to zaraz za nim kup filterek paliwa  http://allegro.pl/filtr-filterek-paliwa-diesel-na-przewod-i5125278924.html coś takiego i go dogladaj by się znowu nie zabrudził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damiano604    0

Czyścilismy juz zbiornik, dolewalismy uzdatniacze Castrola i niestety efekt na krótki czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichyh32    57

Nie możliwe że w silniku sam z siebie syf się zebrał, tylko wina paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrc1005    47
(edytowany)

Witam,

w najgorszym wypadku masz bakterie w zbiorniku i szybko ci się robi maź w filtrach ... 

 

"Bakteria zanieczyszczająca olej napędowy” nie jest jednym gatunkiem mikroorganizmu. Różne rodzaje zarodników występujących nawet w najczystszych paliwach mogą pozostać niewykryte do chwili, gdy będzie już za późno. W miarę jak zarodniki rosną i umierają, w odpowiednich warunkach powodują one nagromadzenie szlamu i unoszących się szczątek, które mogą zablokować filtry i wtryskiwacze."
 
Jak ktoś by mi nie wierzył:
 
 
Edytowano przez mrc1005

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

ten ciągnik nie ma pompowtryskiwaczy ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damiano604    0

A niby co? rozbierałem to chyba wiem... Możecie powiedzieć jak najlepiej wytępić te bakterie, jakimi środkami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    188

No właśnie nie masz pompowtryskiwaczy tylko zwykłe wtryskiwacze i pompy jednosekcyjne do tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

No właśnie nie masz pompowtryskiwaczy tylko zwykłe wtryskiwacze i pompy jednosekcyjne do tego.

brawo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrys1992    0

I jak rozwiazales problem z ciagnikiem?? Udalo sie naprawic? Zastanawiam sie nad kupnem tego modelu z zagranic z tym smamy problemem. Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak chcesz dobrze to wtryski do pełnej regeneracji i pompy wymiana na NOWE!

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mati_claas86
      Witam. Mam problem tego typu że rozbierałem sprzęgło bo robiłem wariator jazdy i po złożeniu biegi wchodzą z zgrzytem. Jak wejdzie bieg to sprzęgło rozłacza i kombajn staje. Co może być przyczyną. Coś źle złożyłem czy wystarczy wyregulować?
    • Przez JaniszChrobak
      Witam posiadam deutz fahr 4.68 90km z turbina jaki polecacie olej do silnika ?
      2 . Co może być przyczyną po rozgrzaniu slinka na wysokich obrotach słychać stukanie w silniku może wiecie co to mogło by być. 
      3. Ostatnie pytanie czy przy włączonym przednim napędzie i przy pełnym skrecie słychać coś w przednich kołach tak jakby się blokowaly a na wyprostowanych to się uspokaja czy to normalne czy w zwolnicach coś nie tak??
    • Przez Pajej
      Jak w temacie nie włącza mi sie przedni napęd (mam elektrohydrauliczny włącznik) jak go zgasze to po chwili gdy zejdzie ciśnienie to kontrolka od napędu zapala sie . pu uruchomieniu ciągnika zaraz gaśnie. Nie wiem jak jest w same , ale w fordzie mam tak że jak prąd nie dochodzi (spalił mi sie bezpiecznik) to napęd działa cały czas. Jak jest w same, i gdzie szukac elektrozaworu który tym steruje? który bezpiecznik jest od napędu?
    • Przez mmaarrcciinn
      Sprzedam maskę do ciągnika Lamborghini Lampo/ Same Roller
    • Przez tomek281
      Witam, posiadam Ursusa 2812 ze wspomganiem na orbitrolu, wszystko działało dobrze i lekko, ale ostatnio ciągnik stał kilka godzin na dużym słońcu i kiedy do niego wsiadłem mogłem kręcić kierownicą przy wyłączonym silniku bez reakcji na kołach, a po zapaleniu wspomaganie prawie nie działa, chodzi strasznie ciężko, a kierownicą jakoś szarpie. Czy to może być wina oleju? Na pewno długo nie był wymieniany.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.