Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Że jak??? Możesz coś więcej? W moim od samego początku napierd..ją te kontrolki czerwona/zielona od DPF'a. Do qurwicy może to człowieka doprowadzić. Można jakoś się tego pozbyć?

 

 

 

Też tak mam. do 200mth wziął 4 litry.

 

 

Także zastanawiałem się nad klimą ale odpuściłem. Wziąłem w zamian fotel grammera grzany/pompowany oraz max. obciążniki.

Za kilka dni będzie rok od zakupu. Jak ktoś ma jakieś pytania to dawać.

do filtra dpfa zamów sobie przeloty taki katalizator ja tak mam i odroczyłem komputerek z prawej strony i mam  święty spokój 

Opublikowano

Lepsza powerka jest bo jest dłuższa.Ja nie wziełem powerki tylko plusa bo sie bałem jak to z tym rewersem elektrohydraulicznym i teraz żałuje chociaż ciągnik sobie chwalę,tylko ten dpf zapychający mnie wk***ia ale nie długo go nie będzie.A i jak bedziesz brał zetora to mów od razu niech ci tego dpfa wywalają i wkładają ten wkład zastępczy i bedziesz ciesył sie jazdą.

Opublikowano

Lepsza powerka jest bo jest dłuższa.Ja nie wziełem powerki tylko plusa bo sie bałem jak to z tym rewersem elektrohydraulicznym i teraz żałuje chociaż ciągnik sobie chwalę,tylko ten dpf zapychający mnie wk***ia ale nie długo go nie będzie.A i jak bedziesz brał zetora to mów od razu niech ci tego dpfa wywalają i wkładają ten wkład zastępczy i bedziesz ciesył sie jazdą.

Opublikowano

Lepsza powerka jest bo jest dłuższa.Ja nie wziełem powerki tylko plusa bo sie bałem jak to z tym rewersem elektrohydraulicznym i teraz żałuje chociaż ciągnik sobie chwalę,tylko ten dpf zapychający mnie wk***ia ale nie długo go nie będzie.A i jak bedziesz brał zetora to mów od razu niech ci tego dpfa wywalają i wkładają ten wkład zastępczy i bedziesz ciesył sie jazdą.

właśnie przez ten rewers chyba się nie zdecyduję na powerkę, gdyby ciągnik był bez tura to może bym ją wziął. Można kupić zetora z tym wkładem zastępczym i nie stracić gwarancji?

Opublikowano

power nie nadaje się do tura bo sprzęgło jest tak nie precyzyjne że szkoda gadać. Poza tym w instrukcji wyraźnie jest napisane ze nie używać pedału sprzęgła a jak lądować ładowaczem bez precyzyjnego sprzęgła. 

Opublikowano

U mnie powerka tylk oz turem laduje i bzdura rewers strzał w dziesiatke do precyzyjnego podjezdzania uzywam pedału sprzegła i na 1500 bel sianokiszonki zadnej nie uszkodziłem a do ładowania siana i słomy oraz obornika wogóle pedał mi nie jest potrzebny trzeba sie tylko wprawic. A w instrukcji pisze ze nie mozna uzywaz pedąlu sprzegła powyzej jakichs obrotów chyba 1500obr/ min oraz serwisant mnie ostrzegał ze jak ruszam z ciezarem to albo z guzika albo z rewersu a tak to mozna pedału uzywac

Opublikowano

To trochę lipny ten hydrauliczny rewers musi być skoro nie należy go używać przy ładowaczu no i po co pedał sprzęgła, którego nie można używać?   Kupując ciągnik z myślą o pracy z ładowaczem, rewers hydrauliczny jest pierwszą opcja jaką się wybiera (oczywiście jeśli są na to fundusze).

Opublikowano

warto dokupić EHR, ile on kosztuje?

 

Oczywiście że warto, wygoda pracy bedzie o wiele większa niż na mechanicznym sterowaniu a dodatkowo masz opcje amortyzacji(tłumienie drgań) TUZ która oszczędza Ci maszynę i ciągnik podczas jazdy po drogach. Chyba że ciągnika tylko w ładowaczu i transporcie będziesz używał wtedy można nie brac. Ceny niestety nie pamiętam ale raczej nie tańsza opcja niż klimatyzacja.

Opublikowano

Oczywiście że warto, wygoda pracy bedzie o wiele większa niż na mechanicznym sterowaniu a dodatkowo masz opcje amortyzacji(tłumienie drgań) TUZ która oszczędza Ci maszynę i ciągnik podczas jazdy po drogach. Chyba że ciągnika tylko w ładowaczu i transporcie będziesz używał wtedy można nie brac. Ceny niestety nie pamiętam ale raczej nie tańsza opcja niż klimatyzacja.

a jak z awariami, ma się tam co popsuć?

Opublikowano

Max to już trochę zrobiłeś w tym turze. Rewers może i nie lipny jednak czytając to co w instrukcji to pedału sprzęgła najlepiej nie dotykać. W pracy polowej bez tura jest świetne bo przez cały dzień można nie dotknąć sprzęgła, może dlatego jak nie używam tego pedału to jest nie precyzyjny. Ja tylko liczę że ten rewers wytrzyma mi więcej jak znajomemu. Jednak on tam miał starą centralkę i myślę że dlatego padło mu to za szybko.

Opublikowano

W HSX jest hydrauliczny rewers. I jak do tej pory (1500 mtg) nie użyłem ani razu sprzęgła noźnego. Pracuje jako główny i z turem. więc bzdurą jest że bez nożnego sprzegla pracuje się nieprecyzyjne.

Opublikowano

Ja uzywm sprzegła przy balotach i kukurydzy i nic sie nie dzieje troszke szarpalo to zrobili kalibracje i spokój. Pisze w instrukcji duzo ale uwazam ze sie zabezpieczaja zeby nie naprawiac na swój koszt. I serwisant mi mówił ze najwazniejsze zeby ruszajac z ciezarem to kozystac z rewersu lub  guzika. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      Poszukuję schematu do tego ciągnika jak skalibrować tą skrzynie i sprzęgła, podczas szukania dowiedziałem się, że istotny jest sterownik pod kierownicą jeśli chodzi o własnie kalibrację, numery tego sterownika to SW: 1.5.1.
      Liczę na pomoc, z góry dziękuję!
      Pozdrawiam, Tikuś
    • Przez ZF9641
      Chciałbym zamontować zestaw klimatyzacji https://inter-instal.com/zestawy-klimatyzacji/93-9502201-zestaw-klimatyzacji-klimatyzacja-do-ciagnika-traktora-zetor-proxima-forterra-major.html.Pytsnie czy ktoś taki zestaw montował,numer katalogowy podstawy pod sprężarkę i numer paska klinowego. Proszę o zdjęcia gdzie fabrycznie jest zamontowana sprężarka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v